Kracht van het aansteken van een keuken en badkamer

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643




par Macro » 31/05/11, 12:02

Je begreep de boodschap die ik wilde overbrengen helemaal niet ... In de sectie energiebesparende handel (en trouwens alle bedrijven) gebruiken alle spelers bijna hetzelfde onbegrijpelijke gebrabbel voor het gewone volk stervelingen en "dubieuze" equivalenties ...

Ik ben niet blij met leds-lampen van parel ... Dat gezegd hebbende, ze zijn identiek aan die van je winkel (alleen op het eerste gezicht)

Iedereen kan ongelijk hebben en vooral de consument lambda ... Consumenten houden van de mensen die ons deze kroonluchter vriendelijk hebben aangeboden met de gloeilampen die bij de lamp horen ...

De cijfers die je in je winkel op de megaman lampen geeft geven een goede info ... Ik moet me wagen om het risico te nemen een of twee te kopen ... Om te zien ... Meer duidelijk
: Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 31/05/11, 12:13

Moue oké ... maar de schade is aangericht! We vergelijken het met ezelsoren dat het helemaal niet leuk is :( :(

Macro schreef:Ik ben niet blij met leds-lampen van parel ... Dat gezegd hebbende, ze zijn identiek aan die van je winkel (alleen op het eerste gezicht)


Maar waar heb je het over? LED-kaarslicht wordt NIET aangeboden omdat:
a) al degenen die we testten hadden (zeer) slechte prestaties
b) Megaman biedt een aantal met het juiste ontwerp en de juiste prestaties (en nog steeds onder de 200-lumen ... er is een pakket nodig om te verlichten!) Maar ... meer dan 30 € -ruimte, dus verlaat het!

In € per lumen een led-kaars (kwaliteit) is het bijna 6 8 keer duurder dan een spaarlamp !! Er is dus geen foto: ik blijf voorlopig op fluocompact ...

Macro schreef:De cijfers die je in je winkel op de megaman lampen geeft geven een goede info ... Ik moet me wagen om het risico te nemen een of twee te kopen ... Om te zien ... Meer duidelijk
: Mrgreen:


Je koopt ze waar je maar wilt ... maar met Megaman, eerlijk gezegd, riskeer je niet veel ... het is goed!

Ik adviseer je een van deze modellen van kaars economische lampen in hybride glans (fluo + led) omdat hun ontwerp, betrouwbaarheid en prestaties goed zijn!

Megaman-lampen zijn gewoon de beste op de markt (variëteit in assortiment, kwaliteit, afwerking, prijs, betrouwbaarheid ...), zelfs als sommigen hen de schuld geven van hun lange opwarmtijd (terecht) ... het is een voorwaarde om hun lange leven ... In hybride is het veel minder vervelend!

Daarna, als u wilt profiteren van onze prijzen PLUS uw 10% korting, zullen we u graag tot onze klanten rekenen ... u zult het moeilijk vinden om betere prijzen te krijgen in deze voorwaarden elders ...
Dernière édition par Christophe de 19 / 12 / 15, 18: 03, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643




par Macro » 31/05/11, 14:56

Mijn lampen 24-leds zien eruit als twee druppels water, maar verschillende prestaties en technologie voor deze ....

https://www.econologie.com/shop/eclairag ... ique-c-100
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 31/05/11, 15:31

Uh ja maar nee ... of zo van ver of in het donker! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643




par Macro » 31/05/11, 15:37

Christophe schreef:Uh ja maar nee ... of zo van ver of in het donker! : Mrgreen:


In het groen : Cheesy:

Voorlopig maakt het me "aan het lachen" ... Aan de andere kant deze winter ... Dus de led-technologie met "vlam" -lamp is duidelijk goed voor het aansteken van een sarcofaag of een naakte vrouw ouder dan 35 jaar : Mrgreen:

Dat is het, ik begrijp het waarom van hoe .. Het was voor de 40-varkens van Mamita : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 31/05/11, 15:52

Ik hoop (voor jou) dat ze dit niet leest forum!! : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643




par Macro » 23/06/11, 15:37

Weinig om gewoon te zeggen dat mijn lampen leidden ... blijf een aantal uren van geloof af ... zelfs onttrokken :schok: :schok:
0 x
Stellah
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 11/12/19, 06:37

Re: Verlichtingskracht van een keuken en badkamer




par Stellah » 20/12/19, 08:06

Hallo,
Als u op zoek bent naar een hoofdlichtbron, kies dan voor een plafondlamp. Gelegen aan het plafond, verlicht het een groot deel van de kamer inclusief uw werkruimte en de plek waar u eet. Het kan verschillende stijlen aannemen en een decoratieve rol spelen naast dat het functioneel is. Het is mogelijk om een ​​ronde, vierkante of niet-geometrische vorm te hebben.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 170-gasten