Generator controle groep in april

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Colmant
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 101
Inschrijving: 05/09/06, 10:40
Plaats: vaucluse

Generator controle groep in april




par Colmant » 23/04/07, 17:14

Om met een inverterstation te kunnen lassen, kocht ik een benzinegenerator met AVR-regeling cad -/+ 1,5% spanningsvariatie (nominaal 230 v)

de eenfasegroep kan 5 kW produceren
Als ik las met een staaf van 3,25 mm, heeft het station maximaal 3,2 kva nodig, op de edf-sector geen pb,
maar verbonden met de groep heeft deze variaties in modus en ddp, waardoor ik in lange stippellijnen moet lassen.
het werkt goed met drumstokken van 2,5 mm

Wat riskeer ik: het inverterstation grillen of is het het station dat de groep kan beschadigen, zoals de technicus van de verkoper mij vertelt?

Bedankt aan de electro die iets begrijpt om mij zo vriendelijk te informeren

Colmant
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 23/04/07, 19:01

welkom

als je met een groep wilt lassen, tel dan 2.5 keer wat er op het maximale vermogen van de groep staat; anders vernietig je de groep EN het bericht.
Hoe dan ook, lassen en kleine groepen zijn nooit vrienden geweest

Maakt drie roeipassen met 2.5 of neemt een 10kwa.

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Colmant
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 101
Inschrijving: 05/09/06, 10:40
Plaats: vaucluse




par Colmant » 24/04/07, 05:04

Zac,
merci
dat was ik van plan te doen om mijn machine in de bush te helpen en hem thuis te brengen om hem af te maken.

het is een plaat van 25 mm waarin het hydraulische hefsysteem voor de wielen van een landbouwschijf van 3,20 m breed zit. getrokken door een IH 1455 145 pk

3 passen aan elke kant van het afgeschuinde deel
Ik denk dat het wel zal blijven zitten tijdens transport

Wat ik niet wist is dat er reactieve stromen bestaan ​​volgens de technicus van de verkoper.
Wat zijn deze reactieve stromen?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 161-gasten