Waterstofgenerator

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 13/11/09, 09:24

Capt_Maloche schreef:Neem het niet slecht op, maar jij bent het :D
we noemen dat ook wel een "trol" op het gebied van economie : Cheesy:



voor het moment is deze manipulatie niet stabiel en moet deze worden bevestigd
maar een eerste resultaat geeft:

Volgens de planningstekst is de cel een 12.5-voltontwerp dat een overvloedige 5-liter per minuut produceert met minder dan 15-versterkers en geen elektrolyt vereist. In eerdere testen heeft de 88 graden niet bereikt.

Eerdere modellen werden voltooid en produceerden 2 liter / minuut (LPM) met elk 10 versterkers. Drie van die eenheden werden gemonteerd om een ​​3.55 kw Troy Bilt-generator te laten werken. De generator draaide 100% op 6 LPM HHO-gas, dat werd geproduceerd door de Troy Bilt Generator zelf, en draaide gloeilampen en andere winkelapparatuur. Het enige dat hem vastzat was een grote bankschuurmachine die 4.9-versterkers tekende bovenop de 200-watt die van 2-lampen werd genomen. De sleutel hier is dat elektriciteit werd geproduceerd met 100% water voor brandstoftechnologie, geen benzine of andere fossiele brandstoffen. De Troy Bilt genereerde voldoende stroom uit HHO-gas om de HHO-cellen te bedienen en extra stroom te leveren voor kleine huishoudelijke artikelen.

De basis van dit ontwerp is de spanningsscheiding, het feit dat het zelf circuleert en de afstand tussen de anode en de kathode is alleen 1 / 32 ”.


0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 13/11/09, 18:39

Capt Maloche schreef:

merk op dat hoe hoger de T ° van het elektrolytische bad, hoe beter de opbrengst


Dubbel logisch:

1) de snelheid van een chemische reactie is een directe functie van temperatuur: elementair

2) Ik blijf ervan overtuigd dat er onder de lage druk die heerst in het systeem (vanwege de zuigkracht door de motor) (0,4 bij 0,6 bar) stoom door de motor stroomt. We komen dus gemakkelijk in de buurt van de waterverdampingstemperatuur.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 18/11/09, 15:02

Alain G schreef:Sorry maar ik spring bij het lezen van dit onderwerp!

PS: Captn Meloche is een uitstekende moderator, ik ben op een Amerikaanse site, ik weet waar ik het over heb!
8)


AH, dat had ik niet gezien,

bedankt, het is teveel :D

Van welke site kom je?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 18/11/09, 15:09

hallo daar,

elephant schreef:Bewijs en cijfers graag! Zolang ik de cijfers voor de hoeveelheid gas die door een PWM wordt geproduceerd niet weet, verlies ik geen enkele kopeck en geen enkele seconde die probeert het experiment te reproduceren.
Naar mijn mening is het enige belang van een PWM dat deze mogelijk gas kan produceren zonder elektrolyt, maar tenzij ik me vergis of weglaat, heeft nog niemand overtuigende cijfers geproduceerd.

Als je cijfers hebt, publiceer ze dan, anders houd je je bek of kwaad


hey hou je mond dan : Mrgreen:
nee, ik maak een grapje, ik ga een beetje verhogen: ik heb het technisch niet over HHo-productie met PWM, ik heb het over PWM "ALL SHORT": ga je de bepaalde voordelen ervan ontkennen? dit is wat het mogelijk maakt om een ​​topstroom te hebben voor stappenmotoren en bewezen kwaliteiten van batterijregeneratie, allemaal dankzij de pulstrein.
er zijn veel manieren om deze golftreinen te orkestreren, dat weet je.
een van meer's patenten beschrijft de opeenvolgende fasen van de golftrein om het watermolecuul te scheiden, maar dit is een ander verhaal voor als je 50 jaar oud bent ... (privégrap laten we erop wijzen)
daarom niets om te publiceren. Ik wijs er alleen op dat het gebruik van PWM een grotere gasproductie mogelijk maakt voor minder stroom, de link met PWM-technologie (puls met modulatie) is duidelijk, ik heb niets te bewijzen.

marco schreef:Nog steeds in leven de 405 turbo gebakken ???

+ dan ooit! =)

maar aangezien ik gratis rijd, doe ik geen moeite om een ​​elektrolyseur te plaatsen, ik zie gewoon dat alles logisch is, en vooral dat de site die ik citeerde nieuwe elementen biedt, voor degenen die geïnteresseerd zouden zijn natuurlijk. voor de anderen, wel jammer! 8)

maloche schreef:geen tijd om gedetailleerd op al deze tintouin te reageren

ach nou ik zie de ernst die een klap krijgt, opeens!

Ik heb nooit gezegd dat het waar was, ik zei alleen "het is niet 'niet waar'".

wat je incetritude noemt, is in feite een blik, ik neem het als een twijfel, en een mogelijkheid, als een utopie (kijk naar de echte definitie) en dat stoort me, vooral dat je er meer dan één neemt in je tumultueuze val, dat stoort me het meest ...

dus technisch gezien, want dit is de essentie van het debat (in elk geval!)

captmaloche schreef:Ik heb in mijn vorige bericht al de waarden van HHO aanbevolen die door het type worden aanbevolen, maar wanneer ik tot 50% besparing lees, twijfel ik sterk (de energie komt uit ruimtetijd met een speciale 4-dimensie ? Cheesy Grin)

Nou, ik ga het niet hebben over je twijfel over de besparing van 50%, ik ben net als jij. maar de site spreekt goed van "20 tot 60%": dus je overdrijft, wat ik mijn tijd besteed om je erop te wijzen.

captmaloche schreef:Waterstof zal ongetwijfeld onverbrande brandstof verminderen, ongeveer 5% op een goed afgesteld voertuig, hoe zou u het dan verklaren?

waar komt 5% vandaan? welk bewijs, bron, rekenregel? welke motor? welke voorwaarden?
Dus nogmaals, ik hoef het niet uit te leggen en het is zeker niet aan mij om te antwoorden, het waarom van het hoe van het% dat uw berekeningsregel zou overschrijden.
Ik heb slechts één ding van hen benadrukt: om aanzienlijke besparingen te realiseren, moet u DE juiste verhouding vinden. kijk, ik herhaal dit gewoon! Ik gaf zelfs een link die je niet kon vinden! een beetje moeilijk voor een moderator ... maar ik heb dat ook gelezen om te controleren, daar heb je geen tijd, zie ik ...

captmaloche schreef:De productie van HOH wordt alleen chemisch gedaan als er een verplaatsing van een elektron (stroom) is en er geen inertie is, ik heb het getest, dus er is heel weinig kans dat een PWM of iets anders omdat het de elektroden per pulstrein levert, verbetert de efficiëntie

Ik weet niet of het goed Frans is, maar ik kan je niet verstaan, neem me niet kwalijk:
Ik sta er nogmaals op: als de elektrische stroom iets doet, zal de PWM-technologie dit alleen verbeteren, dit is een gemakkelijk aantoonbaar punt lijkt me, als je bewijst dat de PWM-technologie schadelijk is voor het elektrische element dat wordt geleverd, dan daar ben ik afnemer.
Dus: je zegt dat er geen traagheid is, wat is deze traagheid? Heb je het over de traagheid van water, de elektrolyseur, de stroom?
kun je ook een link plaatsen die laat zien wat je zegt, over de HHo-productie die alleen op een afnemend elektron wordt gedaan, dank je.
Het is niet dat ik je niet geloof, het is alleen dat ik denk dat er niet slechts EEN regel is die de productie van HHo regelt via elektrolyse ...
nul traagheid is echter nooit precies nul, en
"Kinetische blokkering legt een grote elektrische spanning op om een ​​behoorlijke stroom te verkrijgen, en dus een aanzienlijk rendement."
volgens uw wikipedia-link. daarom is het mogelijk via een specifiek elektrisch signaal. na.

captmaloche schreef:daarna blijft er de mogelijkheid bestaan ​​van een "resonantie" die NOOIT is geverifieerd, het is niet door gebrek aan proberen, vraag het nlc

Ik heb je niet verteld over resonantie zoals het mij lijkt, en het is niet omdat je niet bent aangekomen dat het niet waar is, er is nog steeds een wereld voor wie je zou je nemen vraag ik je ?!
je kunt de resonantie ontkennen, maar niet tegen iedereen zeggen dat deze niet bestaat omdat je moderator bent.

captmaloche schreef:De atmosferische druktest. is zeer geldig, het maakt het mogelijk om het geproduceerde volume gas te bepalen in relatie tot een energieverbruik: dit maakt het mogelijk om een ​​productie-opbrengst vast te stellen op een paar%. merk op dat hoe hoger de T ° van het elektrolytische bad, hoe beter de opbrengst

we hebben het hier niet over, maar omdat je erop staat, vergeet je in je regel vol parameters, zoals de T ° C van de elektrolyse volgens een tijdsschaal, de verdamping van water, de aanwezigheid of geen elektrolyt, de toename van de druk op een tijdsschaal, eindelijk is uw regel te kort.
ter wille van de duidelijkheid, het is een u = ri-regel en houdt geen rekening met de PWM, dus ik zal u zeggen "ja, er is een linkfactor", maar u maakt een verschil dat door u alleen als verwaarloosbaar wordt beschouwd.
voor mij is het veel hoger dan je zogenaamde 5% verbetering in verbranding, waarvan we niet weten waar ...
Dus dat is wat ik zeg: je misbruikt jezelf van het te verwaarlozen% door ze te leiden waar je redenering naartoe gaat: je overdrijft, vooral als moderator moet je een recht van voorbehoud in acht nemen.

Ik heb het niet eens over wat je citeert uit wikipedia, je extremistische en trollenvriend, je zult de link begrijpen met wat ik net zei als je zo intelligent bent als ik denk (en denk ik).

captmaloche schreef:Elke andere presentatie van een elektrolyse is alleen steriel palaver, als er geen echte tests zijn.

precies: de site die ik heb gelinkt is een samenvatting van 15 maanden van interne testen en de rest van de andere gebruikers, forums etc: daarom is er nieuwe informatie, en dat heb ik deze link gepost.

captmaloche schreef:Citation:
http://fr.wikipedia.org/wiki/%C3%89lectrolyse_de_l'eau

De energie-efficiëntie van waterelektrolyse kan aanzienlijk variëren. Het efficiëntiebereik varieert tussen 50-70% [1], terwijl anderen 80-94% [2] aangeven. Deze waarden hebben alleen betrekking op de efficiëntie van de omzetting van elektrische energie in chemische energie van waterstof. De energie die verloren gaat tijdens het opwekken van elektriciteit wordt niet geteld.


Ik herinner me vooral dat de productie-efficiëntie van HHO aan boord van een voertuig van 15 tot 20% max is, het is al 80% brandstof in de lucht verpest

zie je, je overdrijft weer: nergens wordt aangegeven in wat je de 15 tot 20% citeert waarvan je concludeert.
je bent moderator.

in uw redenering wilt u niet één keer rekening houden met het feit dat er bij een bepaald% van de productie een aanzienlijke winst is.

dus
> je houdt geen rekening met wat ik zeg
> je overdrijft je resultaten op wikipedia
> je bent moderator en je maakt een grapje

om je op het goede spoor te zetten, heb ik je zelfs gezegd dat het voor olie werkt, en voor pantone moet je vermoeden dat het hetzelfde is.

maar je kunt er geen rekening mee houden in je redenering, je reflecteert op een parallelle manier, terwijl je koppig bent aan de regels die je hebt opgesteld en waar je volgens je als ijzer niet naar toe gaat: ik zeg het normaal dat u NOOIT vooruitgaat.

Ik wil opmerken dat je een van je Wiki-quotes hebt gesneden, de laatste over de elektrische efficiëntie van de elektrische conversie die zijn gewicht waard is op wikipedia:
wikipedia schreef:"Dus als we een kerncentrale overwegen die de warmte van nucleaire reacties door elektrolyse in waterstof omzet, ligt de totale efficiëntie in de orde van 25-40% [3]."

Waha! moet vertrekken, dat soort dingen! : Lol:
Ik heb de link teruggezet, wat niet werkt voor je bericht:
http://fr.wikipedia.org/wiki/%C3%89lectrolyse_de_l'eau

captmaloche schreef:Nu, in plaats van ons te overtuigen dat je de voordelen van een dergelijke installatie niet kunt aantonen, en als je er echt van overtuigd bent (het is je striktste recht), doe dan deze montage en deel je resultaten met ons.

nogmaals, je hebt niets! =)
maar ik heb bewezen dat er nieuwe elementen waren, dat is alles wat ik breng.
van daar om aan de slag te gaan, geef ik toe dat je als moderator me niet erg verlangt ...

captmaloche schreef:PS: op de link die u ons gaf, verkoopt de man zijn producten goed, in tegenstelling tot wat u zegt

nou waar? tenminste link!
sorry, maar alle links die hij in zijn "kopen" -sectie geeft, verwijzen naar links naar andere wederverkopers dan hijzelf, dus hij verwijst door naar MEERDERE verkopers;
Het spijt me, maar het ziet er anders uit dan we meestal zien die alleen hun product verkopen.

en daarom leg ik deze link, naam van een vriend!

ach ja toch.
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 18/11/09, 15:23

sorry allemaal, maar of het nu metal5 is of iets anders, het adverteert nog steeds, remetaliseert zoals je zegt dat het al anders is.
maar hij zei typisch "de toevoeging van Sp95 is veel efficiënter dan de toevoeging van HHo".
Het spijt me, maar het is niet toegestaan.
nadat ik de remetalizers nooit heb bekritiseerd, lijkt het me logisch.

Ik twijfel er niet aan dat hij een uitstekende moderator is, maar kijk naar de manier waarop hij me behandelt: hij is niet onpartijdig tegenover mij, ik benadruk dit en merk op dat dit zijn objectiviteit afwijst van matiging, zelfs zo ver dat hij zijn oordeel misleidt zijn wetenschappelijke redenering.

als hij het niet ziet, voel ik me gedwongen :D

om terug te keren naar de Wikipedia-definitie, zal ik het gebruiken om mezelf beter te verdedigen:
de definitie van zijn link
http://fr.wikipedia.org/wiki/Extr%C3%A9misme
terug keren naar "
Gedachte modus [bewerken]

In veel extremistische posities vinden we terugkerende elementen: dogmatisch denken, de aanbeveling van gewelddadige methoden en een samenzwering.
Dogmatisch denken [bewerken]

Iemand die een extremistische visie heeft, is ervan overtuigd dat hij 'de' waarheid heeft. Het beschouwt a priori als onwaar wat niet in zijn richting gaat, zonder bewijs of redenering geconstrueerd. [Ref. gewenst]
Aanbeveling voor gewelddadige methoden [bewerken]

Aangezien deze voorstellen altijd zullen worden geconfronteerd met tegenstanders die er van nature tegen zijn, worden radicale gewelddadige methoden vaak gedacht, bepleit of gebruikt om het gewenste systeem op te leggen. Het kunnen aanvallen, moorden, een revolutie of een putsch zijn. Om zijn revolutionaire idealen te dienen, heeft de ondergrondse Franse groep Direct Action bijvoorbeeld ongeveer vijftig aanvallen of moorden gepleegd. De inquisitie van de rooms-apostolische katholieke kerk had een extremistische actie, net als de pogroms, de nacht van de lange messen of de heilige Barthélemy.
"

daarom verwijst dit naar 3-denkwijzen, waarvan alleen 2 wordt beschreven en alleen 1 werd behouden door captmaloche: dogmatisch denken.
Het spijt me, maar ik doe niets sterker dan wat hij zegt, namelijk "nee het werkt niet, je moet bewijzen dat het werkt".
Het dogmatische denken zegt echter terecht: "Iemand die een extremistisch standpunt aanneemt, wordt overgehaald om" de "waarheid te koesteren. Hij beschouwt a priori als onwaar wat niet in zijn richting gaat, zonder bewijs te leveren of een geconstrueerde redenering":

dus ik vraag, wat zeg ik dat verkeerd is?

hallo?

terwijl hij de moderator is die zegt dat de elektrolyse van water als brandstofbesparing verkeerd is!

het is de wereld op zijn kop!

en het spijt me Alain G, zoveel als ik je elektrische kennis respecteer, zoveel kan ik je leren dat het niet is omdat je denkt dat je een goede moderator bent, dat je het recht hebt om te bevestigen dat captmaloche een goede moderator, je kunt er gewoon over nadenken.




maar laten we teruggaan naar de definitie van het begin van de pagina, niet geciteerd:
"
Extremisme is een term die wordt gebruikt om een ​​doctrine of houding (politiek of religieus) te kwalificeren die actie met alle middelen bepleit om de doelen te bereiken "

naar welke actie wil ik verwijzen, captmaloche?





dus nogmaals, je overdrijft. u bent daarom niet objectief.

Ik snap niet waarom je koppig bent : Lol:

Ik ben er echter van overtuigd dat je denkt dat je jouw rol als moderator speelt, maar dat is ook de vraag ergens ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 18/11/09, 16:23

Fragmenten

jonule schreef:hallo daar,

Ik heb nooit gezegd dat het waar was, ik zei alleen "het is niet 'niet waar'".

wat je incetritude noemt, is in feite een blik, ik neem het als een twijfel, en een mogelijkheid, als een utopie (kijk naar de echte definitie) en dat stoort me, vooral dat je er meer dan één neemt in je tumultueuze val, dat stoort me het meest ...
...
dus technisch gezien, want dit is de essentie van het debat (in elk geval!)
...
Nou, ik ga het niet hebben over je twijfel over de besparing van 50%, ik ben net als jij. maar de site spreekt goed van "20 tot 60%": dus je overdrijft, wat ik mijn tijd besteed om je erop te wijzen.
...
waar komt 5% vandaan? welk bewijs, bron, rekenregel? welke motor? welke voorwaarden?
Dus nogmaals, ik hoef het niet uit te leggen en het is zeker niet aan mij om te antwoorden, het waarom van het hoe van het% dat uw berekeningsregel zou overschrijden.
Ik heb slechts één ding van hen benadrukt: om aanzienlijke besparingen te realiseren, moet u DE juiste verhouding vinden. kijk, ik herhaal dit gewoon! Ik gaf zelfs een link die je niet kon vinden! een beetje moeilijk voor een moderator ... maar ik heb dat ook gelezen om te controleren, daar heb je geen tijd, zie ik ...

captmaloche schreef:De productie van HOH wordt alleen chemisch gedaan als er een verplaatsing van een elektron (stroom) is en er geen inertie is, ik heb het getest, dus er is heel weinig kans dat een PWM of iets anders omdat het de elektroden per pulstrein levert, verbetert de efficiëntie

Ik weet niet of het goed Frans is, maar ik kan je niet verstaan, neem me niet kwalijk:
...
Dus: je zegt dat er geen traagheid is, wat is deze traagheid? Heb je het over de traagheid van water, de elektrolyseur, de stroom?
kun je ook een link plaatsen die laat zien wat je zegt, over de HHo-productie die alleen op een afnemend elektron wordt gedaan, dank je.
...
captmaloche schreef:daarna blijft er de mogelijkheid bestaan ​​van een "resonantie" die NOOIT is geverifieerd, het is niet door gebrek aan proberen, vraag het nlc

..., voor wie zou je je meenemen vraag ik je ?!
je kunt de resonantie ontkennen, maar niet tegen iedereen zeggen dat deze niet bestaat omdat je moderator bent.

captmaloche schreef:De atmosferische druktest. is zeer geldig, het maakt het mogelijk om het geproduceerde volume gas te bepalen in relatie tot een energieverbruik: dit maakt het mogelijk om een ​​productie-opbrengst vast te stellen op een paar%. merk op dat hoe hoger de T ° van het elektrolytische bad, hoe beter de opbrengst

we hebben het hier niet over, maar omdat je erop staat, vergeet je in je regel vol parameters, zoals de T ° C van de elektrolyse volgens een tijdsschaal, de verdamping van water, de aanwezigheid of geen elektrolyt, de toename van de druk op een tijdsschaal, eindelijk is uw regel te kort.

ter wille van de duidelijkheid, het is een u = ri-regel en houdt geen rekening met de PWM, dus ik zal u zeggen "ja, er is een linkfactor", maar u maakt een verschil dat door u alleen als verwaarloosbaar wordt beschouwd.
voor mij is het veel hoger dan je zogenaamde 5% verbetering in verbranding, waarvan we niet weten waar ...
...: je overdrijft, vooral als moderator moet je een recht van voorbehoud in acht nemen.

Ik heb het niet eens over wat je citeert uit wikipedia, je extremistische en trollenvriend, je zult de link begrijpen met wat ik net zei als je zo intelligent bent als ik denk (en denk ik).

...
captmaloche schreef:Citation:
http://fr.wikipedia.org/wiki/%C3%89lectrolyse_de_l'eau

De energie-efficiëntie van waterelektrolyse kan aanzienlijk variëren. Het efficiëntiebereik varieert tussen 50-70% [1], terwijl anderen 80-94% [2] aangeven. Deze waarden hebben alleen betrekking op de efficiëntie van de omzetting van elektrische energie in chemische energie van waterstof. De energie die verloren gaat tijdens het opwekken van elektriciteit wordt niet geteld.


Ik herinner me vooral dat de productie-efficiëntie van HHO aan boord van een voertuig van 15 tot 20% max is, het is al 80% brandstof in de lucht verpest

zie je, je overdrijft weer: nergens wordt aangegeven in wat je de 15 tot 20% citeert waarvan je concludeert.
je bent moderator.

in uw redenering wilt u niet één keer rekening houden met het feit dat er bij een bepaald% van de productie een aanzienlijke winst is.

dus
> je houdt geen rekening met wat ik zeg
> je overdrijft je resultaten op wikipedia
> je bent moderator en je maakt een grapje

...

maar je kunt er geen rekening mee houden in je redenering, je reflecteert op een parallelle manier, terwijl je koppig bent aan de regels die je hebt opgesteld en waar je volgens je als ijzer niet naar toe gaat: ik zeg het normaal dat u NOOIT vooruitgaat.

captmaloche schreef:Nu, in plaats van ons te overtuigen dat je de voordelen van een dergelijke installatie niet kunt aantonen, en als je er echt van overtuigd bent (het is je striktste recht), doe dan deze montage en deel je resultaten met ons.

nogmaals, je hebt niets! =)
maar ik heb bewezen dat er nieuwe elementen waren, dat is alles wat ik breng.
van daar om aan de slag te gaan, geef ik toe dat je als moderator me niet erg verlangt ...

ach ja toch.


JONULE

Versta je geen frans
Je kent de basisfysica niet?
Ga terug naar school of trein
Als u niet begrijpt dat de bewezen basisregels worden gebruikt om de mogelijkheden van een systeem te beoordelen, vergeet ons dan.
Stop met onzin te vertellen
Je zegt niets, je meldt gewoon niet-verifieerbare informatie, je interventies zijn steriel

-------------------------------------------------- ----------
Mijn taak is juist vloeistoffen en energieën
Ik doe regelmatig thermische en energiebeoordelingen in de industrie en de bouw.
Ik zette processen en oplossingen op die mijn eerste beoordelingen bevestigen, anders zou ik ontslagen worden ...


16% is de efficiëntie van elektrolyse aan boord van primaire energie, namelijk brandstof. en ik bevestig je dat als je deze HHO in je 30% efficiency-engine gebruikt, de algehele balans 5% efficiency aan het einde van de boom is.

Eerlijk gezegd, denk je echt dat er 20 tot 50% onverbrand is in een motor? heb je ooit een verbrandingsbalans gedaan?

PFFF, je bent wanhopig
we zoeken en blijven open voor alle mogelijkheden, maar niet alleen hoe

vaarwel
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 18/11/09, 16:39

jonule schreef:maar hij zei typisch "de toevoeging van Sp95 is veel efficiënter dan de toevoeging van HHo".
Het spijt me, maar het is niet toegestaan.
nadat ik de remetalizers nooit heb bekritiseerd, lijkt het me logisch.
... hallo?

terwijl hij de moderator is die zegt dat de elektrolyse van water als brandstofbesparing verkeerd is!

het is de wereld op zijn kop!

...

naar welke actie wil ik verwijzen, captmaloche?

Ik ben er echter van overtuigd dat je denkt dat je jouw rol als moderator speelt, maar dat is ook de vraag ergens ...


Ik heb de voordelen getest van het toevoegen van SP95, en verschillende forumeurs bevestigd

We hebben het hier voorlopig over forum had geen serieuze feedback over een ingebouwde elektrolyseur en de besparingen die werden waargenomen.

Ik heb niet gezegd dat de toevoeging van HHO niet effectief was, ik zei dat de doorvoer van een productie aan boord onvoldoende was
Ik ben het zat om je onzin te zien schrijven

Je zegt dingen zonder ze te hebben gecontroleerd, ik geef er de voorkeur aan dat je suggereert

Mijn rol als moderator hiervan forum is om ervoor te zorgen dat de onderwerpen waarin ik werk goed worden onderhouden, en extra missie, om ervoor te zorgen dat de inhoud van forumZe komen de site niet in diskrediet brengen door iets te schrijven

of je het leuk vindt of niet
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 18/11/09, 16:48

Hallo CaptN en Jonule,

Dit is het onderwerp H2 in het water hier. Zit er water in het gas? :D

Anders is PWM Pulse Width Modulatie

Heb je betrouwbare conclusies? :P

Persoonlijk zou ik een verbrandingsspecialist willen zijn en voor eens en voor altijd op de hoogte zijn van de verbeteringen die sommige vrije radicalen hebben aangebracht, zoals HO *, H * of zelfs H * O *, posteriori geproduceerd door de aanval van O2 op H2 .

Dus dat is wat progressie in de verbrandingsefficiëntie door de bijdrage van kleine hoeveelheden chemische soorten die in het reactiemedium vrije radicalen induceren

@ + vrienden.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 18/11/09, 17:24

Ah ja, en ik doe dit in mijn eigen tijd, naast mijn werk


____________________________________________________

Hallo Rému

Geen antwoord op vrije radicalen

Aan de andere kant lijkt de respons op de pulstreinen meer binnen handbereik

Als we van dichtbij naar een elektrolyse kijken, zien we de bellen op het oppervlak van de elektroden ontstaan

We zien ook dat wanneer de gelijkstroom stopt, de kleine bellen die op de elektroden in contact komen in diameter afnemen terwijl we een potentiaal tussen de 2-elektroden waarnemen (het batterijeffect), het is inderdaad omkeerbaar, je weet het al :D

Ik zie niet in waarom pulsen effectiever zouden zijn dan een gelijkstroom met dezelfde potentiaal, omdat de productie van gas evenredig is met de stroom (= ampères = aantal terug te roepen elektronen)

afgezien van een mogelijke resonantie die nog steeds niet is opgemerkt, gereproduceerd, gevalideerd of eenvoudig gezien door de stiefvader van de vriend van de zuster van de neef van een vage kennis

Ik vraag alleen dat, om een ​​van deze duizenden montages op het net te kunnen zien, om het voor mezelf of een lid hiervan te zien forum, maar het is grappig, het maakt PSSSHIIT elke keer weer
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 18/11/09, 17:41

De vraag is: staat PWM elektrolyse toe tegen lagere elektrische uitgaven?

Over de intensiteit kunnen we niets bereiken, omdat er zoveel elektronen nodig zijn voor zoveel gehydrolyseerde moedervlekken. We kunnen echter een beetje winnen aan de spanning.

En dat gezegd hebbende, dit is niet waar de meeste energiewinst wordt behaald ...

Als 100 Welec (buren van 100 Wmeca) bijvoorbeeld H2 produceert, en deze H2 gedragen door de frisse lucht bij de inlaat bespaart 5% op de verbranding van een motor van 100 000 Wmeca, is het 5000 Wmeca verdiend.

Terwijl elektrolyse 100, 90 of 110 W in PWM vereist, ziet u ... is niet de sleutel tot pb behalve om de talen te agiteren.

Kleine berekeningen gemaakt op "pipeau" -rendementen natuurlijk, maar om het probleem te lokaliseren. : Idee:
0 x
Beeld

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 107-gasten