biofuel hvp

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 22/09/05, 14:20

Kortom, u moet dit document afdrukken en bij een positieve test op biobrandstoffen aan de vertegenwoordigers van de politie overhandigen...

(het moet grappig zijn, een auto die zijn stuur optilt om in de fles van de laboratoriummedewerker te plassen;))
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Avatar de l'utilisateur
Pouz
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 13/09/05, 11:47




par Pouz » 22/09/05, 14:20

Is er een manier om de volledige tekst van de rechterlijke beslissing te vinden?
De uittreksels uit de pdf zijn op zijn zachtst gezegd beknopt en slecht geknipt, vind ik...

Zonder de conclusies is er geen manier om iets te begrijpen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 22/09/05, 19:57

Anders moeten de olieachtige mensen de zaak voorleggen aan het Europese Hof van Justitie. Omdat Frankrijk de richtlijn schendt...
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Avatar de l'utilisateur
Pouz
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 13/09/05, 11:47




par Pouz » 23/09/05, 08:26

Er kan alleen contact met het HvJ worden opgenomen nadat de nationale rechtsmiddelen zijn uitgeput.
U moet dus eerst naar de Administratieve Rechtbank gaan, vervolgens in beroep gaan, vervolgens naar de Raad van State gaan en de zaak vervolgens voorleggen aan het Hof van Justitie.

Je hebt geduld, hoop ik? :D
vooral omdat het Hof van Justitie niet bepaald een toonbeeld van snelheid is (doorgaans vijf jaar om een ​​beslissing te nemen).

Maar normaal gesproken zou de TA de geldigheid van Europese teksten moeten uitspreken.
Voor zover ik mij herinner geeft het ‘Nicolo’-arrest duidelijk de superioriteit aan van internationale verdragen boven het Franse recht, ook al vindt er geen omzetting in Frans recht plaats.
En het ‘Cohn Bendit’-arrest geeft hetzelfde aan voor het Europese recht, met enkele nuances.
0 x
Avatar de l'utilisateur
DavidHervé
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 15/09/05, 17:31
Plaats: PAU




par DavidHervé » 23/09/05, 08:59

Met betrekking tot het door Rezut aangehaalde document:
Ik heb wat onderzoek gedaan naar de juridische database van Lexis-Nexis
En het lijkt erop dat de beslissing van de rechtbank van Agen werd vernietigd door
Het Hof van Cassatie, Strafkamer van Parijs, bij beslissing van 14 januari 2004
Voorlopig zijn we dus nog steeds een gevaarlijke ecoterrorist als we olie erin stoppen
in zijn tank.....
Dat zou minder moeten zijn, zolang er nog olie te verbranden is op de planeet
0 x
Avatar de l'utilisateur
Pouz
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 13/09/05, 11:47




par Pouz » 23/09/05, 16:04

ongeldig verklaard?
Terwijl het Hof van Beroep op grond van deze verklaringen zijn beslissing rechtvaardigde, aangezien het gebruik en de verkoop voor carburatie van welk product dan ook, ongeacht de aard ervan, krachtens artikel 265-3 van het douanewetboek onderworpen is aan brandstofbelastingen ;
Hieruit volgt dat het middel moet worden afgewezen;
En overwegende dat het oordeel regelmatig van vorm is;
OM DEZE REDENEN

VERWERPT de beroepen


eerder bevestigd, toch?
0 x
rock fredo
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 20/09/05, 22:39




par rock fredo » 23/09/05, 23:47

goedemorgen
Ik kwam net een webpagina tegen :blink:

http://www.chanvre-info.ch/fr/industrie/in...p?page=biodrive

Het lijkt erop dat dit bedrijf dual-fuel auto's aanpast met elektronische bedieningskasten!

Heeft iemand er ooit van gehoord?
0 x
Avatar de l'utilisateur
DavidHervé
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 15/09/05, 17:31
Plaats: PAU




par DavidHervé » 27/09/05, 14:48

Om te reageren op Pouz
Ja, de beslissing van de rechtbank (AGEN Hof van Beroep Strafkamer 25 november 2002) werd bevestigd door het Hof van Cassatie Strafkamer van Parijs (14 januari 2004)
Ik heb mezelf slecht uitgedrukt
maar het is niet positief voor mensen die op olie rijden...
Omdat het beroep bij het Hof van Cassatie was ingesteld door Valenerchol, werden ze dus inderdaad veroordeeld tot het betalen van 7500 euro en kruiwagens aan de douane wegens niet-betaling van de TIPP

Om het beter te begrijpen, moet u de notulen van het proces lezen
valenergol.free.fr/soutien/arret%20Cour%20d'Appel%2025%2011%2002.htm

het eerste document van het Franse Instituut voor Pure Plantaardige Oliën is een voorbeeld van verduistering door kopiëren en plakken... :(

Bovendien lijkt het mij, met de stille wijziging van het douanewetboek, waardoor TIIP wordt omgezet in TIC (Internal Tax on Fuel), duidelijk dat als u betrapt wordt met olie in uw tank

Dus het is aan jou, ik heb mijn kant gekozen :ph34r:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 171 gasten