biofuel hvp

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
ludobob
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 20/09/05, 10:25




par ludobob » 20/09/05, 11:04

Hallo forum, Ik kom eraan en nog meer is het ook een 1e in termen van forum in het algemeen.
In ieder geval groeit mijn interesse voor biobrandstoffen en vooral de hvp. Ik heb het ongeveer een maand langzaam neergezet op ongeveer 25%. Ik ging naar koolzaad, het is goedkoper. Dat gezegd hebbende, het komt eigenlijk uit supermarkten, dus een eerste vraag zal zijn of ik een coöperatief adres kan krijgen om verder te gaan in de groene aanpak (jsuis in het noorden).
Toen stelde ik mezelf uiteindelijk de kwestie van de wettigheid in deze zaak. lezing forum precedent beantwoord het min of meer, maar er is duidelijk niet teveel staatsdruk, elk op eigen risico, vergis ik me? Hoe dan ook, we zullen niets anders doen.
Nog een vraag: ik had de indruk over een UFO te praten bij het benaderen van dit onderwerp en zelfs als inderdaad sinds deze zomer het idee van hvp in de motor zich verspreidt als een lopend vuurtje ben ik verbaasd dat het wordt niet meer verspreid dan dat, gezien de eenvoud van het proces. Zouden er mechanische twijfels zijn, bijvoorbeeld over de motoren die uiteindelijk vallen, een groter verbruik of ik weet niet wat maakt dat het niet zo interressant is? Is dat de angst van de gendarme? Of zitten we echt in een algemeen algemeen conformisme dat niet gemakkelijk te verplaatsen is? Hoe zit het met jou?
Laatste vraag met betrekking tot filtratie (met een koffiefilter): moet dit worden gedaan bij het mengen met GO?
Ik hoop dat het hier een goed begin is forum
a+
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 20/09/05, 13:33

welkom
Ik hoop dat je niet veel rijdt, want met een koffiefilter breng je je nachten daar door.
als u nieuwe olie gebruikt, hoeft u niet te filteren; maar u kunt een brandstoffilter voor het gasoliefilter plaatsen voor het geval u shit in uw tank heeft (het kost drie euro en het duurt 5 minuten voor de te installeren).
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
MobyleX
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 51
Inschrijving: 03/12/04, 18:37
Plaats: Meudon - Frankrijk




par MobyleX » 21/09/05, 00:46

Het risico is dat uw injectiepomp daalt als u een te hoog percentage olie in uw tank doet (max. 30% zonder modificatiemiddelen, de olie is minder vloeibaar dan diesel). Na wat je nodig hebt is een brandstofverwarmer (je verwarmt je brandstoftoevoer met water uit de radiator) en als je op 100% olie wilt lopen, moet je een voorwaspomp vóór de pomp installeren injectie (om de injectiepomp te helpen).
0 x
Dream is echte vrijheid, het is de hoop, niemand kan je stoppen.
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272




par SixK » 21/09/05, 01:59

Voor alles wat HVP is, bekijk de forum van http://www.oliomobile.com
Daar vindt u alle antwoorden op uw vragen ...

SixK
0 x
Optimisten uitgevonden vliegtuigen, parachutes pessimistisch. George Bernard Shaw.
Dacht persoonlijk, ik beter begrijpen waarom de grote bazen uitvinder van de gouden handdruk.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 21/09/05, 09:29

HVB-Diesel: Mengsels verboden - door Christophe op 20/09/2005: 23:00
Als het theoretisch mogelijk is om plantaardige olie te mengen met diesel om een ​​dieselmotor te laten draaien, is deze praktijk illegaal ... / ...
Als het theoretisch mogelijk is om plantaardige olie te mengen met diesel om een ​​dieselmotor te laten draaien, is deze praktijk illegaal in Frankrijk. Daders krijgen een hoge boete, naast het betalen van de TIPP over de inhoud van hun tank!

Terwijl de brandstofprijzen blijven stijgen, zijn veel automobilisten op zoek naar alternatieve oplossingen om hun rekeningen te verlagen. De laatste tijd is het mengen van plantaardige oliën, voornamelijk raapzaadolie of frituurolie, met diesel de oplossing gebleken voor veel eigenaren van dieselvoertuigen. Maar let op, als het gebruik van dit type mengsel mogelijk is zonder al te veel mechanisch risico (zie kader), is dit niet hetzelfde met betrekking tot de Franse douanewetgeving.

Het vervolg: https://www.econologie.com

Bedankt Frankrijk!
0 x
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07




par bob_isat » 21/09/05, 14:40

en ja, de HVB zou perfect zijn

-Als ze zo vloeibaar waren als diesel ... nou om het te verhelpen, volstaat het om hun verestering uit te voeren: we mengen 30L HVB met 4,5 liter alcohol om te verbranden, we mengen alles met een pompje en hop: we kunnen draaien op 100% olie! (het veresteringsprotocol en voertuigtests staan ​​op http://short.petrol.free.fr)


- als ze legaal waren. Wel lieve vrienden, het is niet de moeite waard om te wachten op een gebaar van bovenaf uit Frankrijk! Alleen de burgerlijke ongehoorzaamheid van pioniers zal de verwijten aan de profiteurs kunnen werpen (wat betreft GGO's ...) Het is noodzakelijk om informatie te verspreiden en het recht te overweldigen om de Franse wet te veranderen.

Ja, een revolutie is nooit welkom bij het begin (vgl. 1789 ...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 21/09/05, 15:26

welkom

Ik ben het helemaal eens met bob; ongehoorzaam te zijn.
Maar als ik de douanebeambten ken, denk ik dat als ze gelijk hadden gehad (EG-richtlijn van 2003) :P ; ze zouden niet op alle daken hebben geschreeuwd dat het verboden was,: boos: maar ze zouden supermarkten hebben afgeluisterd om een ​​maximum van overtreders op één lijn te brengen, het zijn hun gebruikelijke methoden (zie radar of suiker). ;)
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 21/09/05, 21:49

Hoe dan ook, eenmaal veresterd is het niet langer HBV en daar moet het OK zijn voor de douane;) ...
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Avatar de l'utilisateur
rezut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 191
Inschrijving: 01/12/04, 14:58
Plaats: Chalon sur Saône
x 2




par rezut » 22/09/05, 10:42

hallo econologie
heb je deze tekst al gelezen vind op eco gateway
Ik voeg de tekst in pdf toe en ik zou graag willen weten wat u denkt
omdat de staat volgens hen niet het recht heeft om ons te verbieden om op LVB te rijden

Ik citeer het einde van het document

(In de stand van de wet sinds het arrest van het hof van beroep van Agen van 25 november 2002,
de verkoop en het gebruik van plantaardige olie, als brandstof of additief, zonder een TIPP te betalen, is legaal.)
0 x
Avatar de l'utilisateur
DavidHervé
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 15/09/05, 17:31
Plaats: PAU




par DavidHervé » 22/09/05, 12:38

Hallo,
Ik heb net het oordeel gelezen dat je citeert
Het is echt interessant voor mensen die met PVH rijden
Maar u moet weten dat één ding in Frankrijk geen rechtspraak is
wat betekent dat een andere rechtbank heel goed in een vergelijkbare zaak zou kunnen uitspreken
een andere stop ....
Dus als we bij de PVH rijden, doen we burgerlijke ongehoorzaamheid totdat het parlement beraadslaagt en een wet vaststelt over deze kwestie
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 193-gasten