Villeneuve sur Lot: Overwinning voor stookolie!

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 12/07/06, 18:31

Het beste wat ik denk te doen is dat een grote groep vette mensen een steungroep organiseert in Villeneuve sur Lot. Als 300-400 auto's komen opdagen en hun steun voor de burgemeester schreeuwen, zullen er minimaal Frankrijk3 regionale camera's zijn ...

Maar het is meer de verantwoordelijkheid van oliomobile.org.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11067




par Christophe » 12/07/06, 18:32

Rulian schreef:Het beste wat ik denk te doen is dat een grote groep vette mensen een steungroep organiseert in Villeneuve sur Lot. Als 300-400 auto's komen opdagen en hun steun voor de burgemeester schreeuwen, zullen er minimaal Frankrijk3 regionale camera's zijn ...

Maar het is meer de verantwoordelijkheid van oliomobile.org.


Een mooie vangst voor de douane in perspectief!
: Cry: : Cry: : Cry:
0 x
Avatar de l'utilisateur
pluesy
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 291
Inschrijving: 26/11/04, 22:39
Plaats: 88 Saint Dié Vogezen
x 1




par pluesy » 12/07/06, 21:17

hallo

christophe schreef:Een mooie vangst voor de douane in perspectief! : Cry: : Cry: : Cry:


400 olieachtig in het gat doen, gaat de arbeid klauwen!
en het zal niet onopgemerkt blijven !!!

in villeneuve sur lot zijn er in feite hoeveel inwoners en de dichtstbijzijnde gevangenis waar villeneuve sur lot is?
0 x

"Er zijn slechts twee dingen oneindig, het universum en de menselijke domheid ... maar voor de wereld, ik heb geen absolute zekerheid."
[Albert Einstein]
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 12/07/06, 21:45

Ik heb wat onderzoek gedaan op het stadsterrein: bijna 25 zielen en 000 plaatsen in het detentiecentrum.

Maar wat mij belangrijk lijkt, is dat er geen woord over deze affaire is. Ik vond helemaal niets, tot het punt dat ik dacht dat ik de verkeerde stad had.

Wat mensen daar zorgen baart, is onveiligheid, delinquentie, de toestand van de wegen (volgens een enquête) en we zijn bezig het stadscentrum te flitsen met videobewaking - uil .

En wat?
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 13/07/06, 09:31

Christine schreef:[...] Maar wat mij belangrijk lijkt, is dat er geen woord over deze affaire is. Ik vond helemaal niets, tot het punt dat ik dacht dat ik de verkeerde stad had. [...]
Het initiatief ligt eerder op het niveau van de CC en de landbouwwereld ...

De stedelijke kleinburger zonder verhalen, ze doen zoals in alle andere steden: ik eerst! :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 13/07/06, 18:06

Tegenaanval door Europa op het energiebeleid van Frankrijk

:P
0 x
Avatar de l'utilisateur
Pegasus
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 24
Inschrijving: 12/07/06, 09:22
Plaats: Zuid-West Lot et Garonne




par Pegasus » 14/07/06, 16:52

pluesy schreef:in villeneuve sur lot zijn er in feite hoeveel inwoners en de dichtstbijzijnde gevangenis waar villeneuve sur lot is?


Villeneuve sur Lot ongeveer 25 inwoners;
Voor de gevangenis ................... is het in Villeneuve sur Lot Hummm Humm.

Maar de burgemeester van V / LJ CAHUZAC (PS) is voorzitter van de gemeenschap van gemeenten en hier bevindt zich het olieproject:

http://www.cc-villeneuvois.fr/biocarburant.html

Het probleem:
- J CAHUZAC is een "turbulent" kind van de linker PS, geparachuteerd naar de ex-verkozen plaatsvervanger van V / L en zoals iemand destijds zei (dat van zijn hoogtepunt) minister;
- de 2 plaatsvervangers van de 47 zijn: UMP.

Samenvattend een turbulent met een zekere carism en twee timide mensen die bang zijn hun plek te verliezen dus de kans is te goed !!!!!!!!!!

En hoe zit het met ecolonogie in dit alles? Deze mensen kunnen het niet schelen !!!!!!!!!

Capito?
[Edit Modo Targol] Fixed quotes [/ bewerken Modo Targol]
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 14/07/06, 18:54

Dag
Ik vind het een beetje overdreven om te spreken van het opsluiten van iemand omdat hij in olie loopt of de wet tart!
Normaal kost het meer dan $ 200 per dag de kosten van een gevangene voor de samenleving, en ik denk dat we meer worden opgesloten voor dit soort misdrijven. Gewoonlijk mensen opsluiten die een risico vormen voor de samenleving.
Ofwel het rechtssysteem en de rechters zijn het idee van uitgaven in een beschaafde samenleving kwijtgeraakt (elke keer dat een rechter een man naar de gevangenis stuurt wegens trivialiteiten, moeten ze worden afgetrokken van een% van hun hoge salaris)
Het is niet nodig om ver te gaan, alleen om in de VS een treurig voorbeeld te zoeken, het aantal gevangenen en om welke redenen kunnen we ook de trieste constatering maken dat het bijna altijd de kansarme klasse treft
Vooral mensen van kleur.

Doe de olie op en verberg ... Het is gewoon een kwestie van tijd, illegaal vandaag en morgen legaal.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 15/07/06, 20:20

Helemaal met u eens André, alleen als we met politici over HBV praten, antwoorden ze in hun hart:
[koppige en koppige modus] "Frankrijk is een staat van wetten, burgers moeten de wetten respecteren ... [/ koppige en koppige modus] en natuurlijk zegt de wet ons dat we stil moeten zijn :schok:
Als bonus oordeelt justitie dankzij de wetten, en de wetten verplichten justitie niet om haar gezond verstand te gebruiken, dus het is voorzichtig om het niet te gebruiken ...
André schreef:Het is een kwestie van tijd, vandaag illegaal en morgen legaal

Het is waar dat wetten een tijdelijke dimensie hebben. Het typische voorbeeld is de persoon die rijdt met 1 g alcohol in het bloed (ik keur het niet goed ...). Maar vandaag beperkt het de gevangenis, terwijl een paar jaar geleden de grens juist was 1g, dus dezelfde persoon in 20 jaar na elkaar gaat van vrijheid naar gevangenis voor dezelfde daad. En op dat moment zei niemand iets, net als vandaag lijkt iedereen deze periode te zijn vergeten. Het is alsof de gemiddelde burger een herinnering heeft waarvan de levensduur die van een Star'Ac (reality-tv) is = 6 maanden. :( :(
(In dit geval is het voor alcohol het tegenovergestelde, legaal gisteren, vandaag illegaal, maar in wezen verandert het niet veel.)
0 x
Davio
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 49
Inschrijving: 14/02/05, 21:17
x 1




par Davio » 16/07/06, 13:36

Pegasus volgens uw gegevens behoort deze burgemeester tot een partij.

Zoals in elke politieke partij hebben we vrienden en daarom kunnen we deze zaak eerlijk maken voor heel Frankrijk om te worden verplaatst. :? :?

Contact met hem opnemen is essentieel en dan kunnen we de rekeningen doen van mensen die klaar zijn voor een mogelijke demo of samenkomen met anderen die de belangen van de boer zouden moeten verdedigen :frons: en niet te tellen de som van hun jaarlijkse bijdragen.

Als we goed tellen, hebben we een positief punt; de vijanden van de planeet hebben we het heiligschennis gepleegd om "het verboden" te verbieden !!!
Wie zijn zij ??? namen !!! laten we de namen vrijgeven, de sancties zullen tegelijk met onze vrijgave worden ingetrokken.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 100-gasten