Tesla Model S elektrische premium sedan (goedkoopste)

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 02/04/14, 10:43

Bij het lezen van het artikel: het "heel gemakkelijk te stelen" lijkt me een beetje overdreven.
Je hebt nog steeds hoge vaardigheden nodig...

Van een vriend is net zijn elektrische berlingo gestolen, hij is niet van plan hem terug te vinden, terwijl geconnecteerde voertuigen dankzij de geïntegreerde geolocatie eenvoudig kunnen worden gevonden als u snel handelt.

Onlangs was een elektrisch voertuig voor autodelen niet teruggebracht, dus ging de manager het halen met behulp van het geolocatiesysteem... Toen hij ter plaatse arriveerde, verraste hij "slechte mensen" die bezig waren met "het vervangen van de batterijen"...

Dat gezegd hebbende, het is altijd logisch om toe te voegen zichzelf een zeer discreet antidiefstalsysteem dat dieven niet zullen kunnen dwarsbomen.

Ook al zou het de trend zijn om afstandsbedieningen of transpondersystemen toe te voegen, een eenvoudige, goed gecamoufleerde schakelaar voor een paar € is net zo effectief.
Mijn liefste Remundo dit is volledig geldig voor onze oude PSA EV's die nog steeds erg populair zijn... :|
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643




par Macro » 02/04/14, 10:52

Citro schreef:Mijn liefste Remundo dit is volledig geldig voor onze oude PSA EV's die nog steeds erg populair zijn... :|


De mijne gaat niet op slot en staat geparkeerd op een zeer drukke weg...Ik vergeet vaak de sleutels erop...Ik vermijd nog steeds om het oplaadsnoer in te laten...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 02/04/14, 13:45

En go, het gerucht gaat maar door en zwelt aan, net als de Arabische telefoon!

Een eerste artikel zette dat in de voorwaardelijke, en nu is het zeker en zeker.
Er is een Tesla-app waarmee je verbinding kunt maken met de auto, dat klopt. Hiermee kun je de deuren op afstand openen, dat klopt. Maar daarvoor moet de "hacker" het wachtwoord voor het account hebben. Als hij het niet heeft, moet Tesla het account na 3 mislukkingen gewoon blokkeren, het is gemakkelijk te doen en ze zullen het ongetwijfeld opzetten.
Er is ook de mogelijkheid om deze afstandsbedieningsfunctie te deactiveren als het ons niet interesseert...

Stel dat een hacker erin slaagt de auto te openen, wat doet hij vervolgens?

Zeer gecompliceerd om een ​​auto te stelen als het voor een gebruiker voldoende is om zijn auto te benaderen om zijn sleutels en de auto erbij te stelen.
Weer journalistieke domheid en die stomme journalisten verdraaien of overdrijven de werkelijkheid :?

Dus persoonlijk maak ik me helemaal geen zorgen. Maar het is raar dat geroezemoes erover bij Tesla als er geen auto is gestolen, terwijl er bij Audi of BMW geen artikel van dit soort is waarin je een auto kunt starten door gewoon een kastje op de obd-aansluiting te steken. Ellendig
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 07/08/14, 13:39

Tesla tekent bij Panasonic voor de bouw van de gigafactory

01/08/2014 — De elektrische revolutie is aan de gang.

Tesla Motors had begin dit jaar verrast: het kondigde het gigafactory-project aan om op zeer grote schaal batterijen te gaan produceren. Het project leek ambitieus, vooral omdat de fabricage van lithium-ioncellen erg technisch is. De hulp van Panasonic, de huidige leverancier van Tesla, was onontbeerlijk en de autofabrikant kreeg die. De 2 bedrijven zijn nu verbonden om de gigafactory te creëren.

Tesla Motors zal de industriële site bouwen en inrichten, Panasonic zal instaan ​​voor de eigenlijke productie van de lithium-ioncellen en a priori zal het de intellectuele eigendom met betrekking tot zijn productiemethodes kunnen behouden. Het grootste deel van de productie gaat naar Tesla, maar het is nu al de bedoeling dat een deel van de productie naar andere fabrikanten gaat. De productiedoelstelling in 2020 is inderdaad behoorlijk enorm: 85 gWh aan batterijen (50 in packs en 35 cellen te verpakken door wie ze koopt). Om je voor te stellen heeft een Tesla Model S Performance tegenwoordig een batterij van 85 kWh. Tesla stelt daarom voor om in het jaar genoeg te produceren om een ​​miljoen Model S...

We wachten echter op een evolutie van het model en we weten nu al dat Tesla volgend jaar een Model S zal presenteren met een batterij van meer dan 100 kWh. In 2020 kan het nog beter, want het grote voordeel van de gigafactory zijn fors lagere productiekosten. Dit is de bevestiging waar we op zaten te wachten. De elektrische auto dringt zich van bovenaf op en elektrische auto's met een lage autonomie (minder dan 300 km) hebben in 2020 geen toekomst meer.

De locatie van de gigafactory is niet bekend gemaakt en waarschijnlijk ook nog niet bepaald (er zijn onderhandelingen gaande om faciliteiten te krijgen van diverse lokale overheden, met een site in Reno in pole position), de financiering is ook nog niet rond, maar alles zou in orde zijn ingekaderd voor het einde van het jaar, zodat de fabriek vóór 2017 operationeel is, voor de lancering van de Tesla Model III.

http://www.moteurnature.com/actu/uneact ... s_id=27529
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 08/08/14, 23:48

Ik heb zojuist een half dozijn artikelen op deze site gelezen en vond de inhoud verontrustend...
De elektrische auto zal zich van bovenaf opdringen en elektrische auto's met een lage autonomie (minder dan 300 km) hebben in 2020 geen toekomst meer.
Deze uitspraak is slechts een voorbeeld...
Vooral omdat de auteur fantasierijke voorspellingen doet zonder ze technisch of economisch te beargumenteren...

Dus ga je eigen weg, in plaats van de tirades van meneer MASSON te lezen...

En als je van plan bent om elektrisch te rijden, wat ik je alleen maar kan feliciteren, ga dan op zoek naar serieuze sites waar we niets over vertellen:
http://www.vehiculeselectriques.fr
http://www.automobile-propre.com
: Idee:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 10/08/14, 13:51

is het waar dat motor Nature is een beetje controversieel in zijn artikelen...

Maar het doel is bereikt: er wordt over hem gepraat! :P

Veel interessante en synthetische artikelen gratuits zelfs indien. : Idee:
0 x
Beeld
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 10/08/15, 14:19

VVideo: Tesla laadt zijn auto's automatisch op met een robotachtige tentakel

Nieuwe fabriek op 09 augustus 2015

VIDEO Tesla Motors lekte een video uit van een prototype van een robotlader op Twitter. We zien de metalen tentakel uit zichzelf op zoek gaan naar de oplaadpoort van een Tesla Model S. Tesla-oprichter Elon Musk onthulde afgelopen december het bestaan ​​van dit project.


http://www.usine-digitale.fr/article/vi ... ue.N344155

De beweging lijkt op die van een slang. :o
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 10/08/15, 20:41

Tesla Model X bevestigd voor september

Beeld

De 12.000 klanten die hun Tesla Model X hebben gereserveerd, horen wat ze hebben gekocht... in september!

Als Tesla zijn omzet verder ziet stijgen, lopen de financiële verliezen verder op. En dit vanwege de investeringen, met name vooruitlopend op de komst van de Model X.

Investeringen die ongetwijfeld zeer binnenkort een positief rendement zullen opleveren. De zeer aanstaande komst van de Model X op de markt is inderdaad hartverwarmend voor Elon Musk. En de grote baas van de firma Palo Alto bevestigt in een brief aan zijn investeerders dat zijn eerste 100% elektrische cross-over in september wordt gepresenteerd!

De Model X klaar om te vliegen!
Ter herinnering: de Model X wordt al enige tijd te koop aangeboden op de website van de fabrikant, met een eerste betaling van $ 5.000, het equivalent van € 4.581. En dit ook al hebben we het model nog steeds niet anders gezien dan in de vorm van het in 2012 gepresenteerde concept.

De presentatie in september zal dus een gelegenheid zijn voor de 12.000 mensen die het model al hebben gereserveerd om hun toekomstige voertuig te ontdekken. De eerste leveringen in de Verenigde Staten zullen eind 2015 plaatsvinden. En in 2016 voor Franse klanten, het jaar waarin deze Model X echt een grote vlucht zal nemen... in vergelijking met de achterdeuren die zich als vleugels ontvouwen!


http://news.autoplus.fr/news/1496100/El ... -Crossover
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 10/08/15, 20:52

beetje lucht van BMW X6...

nou, we weten niet veel over deze machine ... er zijn mensen die van het risico houden, een auto kopen die nog niet eens bestaat, zonder garantie van tijd ... en dat alles voor X0 € met een grotere slechts 000?
0 x
Beeld
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970




par Ahmed » 10/08/15, 21:46

Het risico is misschien niet zo groot voor degenen die hun eigen zweet niet plegen...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 196-gasten