De Tchernomobiles Macro [VE Nickel Cadmium PSA]

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643




par Macro » 09/12/13, 13:52

Citro schreef:Als het echt "je kunt er niet meer tegen", laat dan de stukjes vallen. :?


Ha nee : Mrgreen: Ik ben te goed om te bewijzen dat het werkt (slecht, maar het werkt)

En nu kunnen we me niet langer vertellen dat ik onzin over deze auto's doe zonder het te weten door te vertrouwen op wat ze zeggen ...

Persoonlijk past het bij mij voor wat ik ermee doe en ik zou zelfs zeggen dat het me waarschijnlijk mogelijk heeft gemaakt om achter het stuur te kalmeren. Zeker is dat het me meer kost dan een gebakken stookolie in dezelfde categorie die me zou hebben opgeleverd dezelfde diensten in dezelfde periode ...

Een risicovrije elektrische auto: een moderne auto met een tweejarig LLD-contract, we verknoeien het en beginnen opnieuw (kijk goed wat veel gelukkige bezitters van drielingen aan de andere kant doen forum met een beetje meer speculatie)
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643




par Macro » 09/12/13, 14:24

Citro schreef: Het is een Duitser die gewend was aan dit soort operaties die voor een flinke prijs het lot won ...

De wagens zullen worden uitgerust met lithium en zullen de dienst over de Rijn hervatten. Niet iedereen heeft het moeilijk zoals jij ... Er zijn er die het weten ...


Conversie naar lithium ... Wees echter voorzichtig met het barbecue-effect van het soort dat de clio heeft veroorzaakt44 ... Zelfs als het begin van de brand van elders lijkt te komen ... ik denk dat hij niet zal zingen in de buurt van de verzekeraar dat hij had zijn clio lithium verbruikt ... We wachten op de resultaten van de expert en we bespreken het nog een keer ???
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 09/12/13, 14:28

Macro schreef:Een risicovrije elektrische auto: een moderne auto met een tweejarig LLD-contract, we verknoeien het en beginnen opnieuw (kijk goed wat veel gelukkige bezitters van drielingen aan de andere kant doen forum met een beetje meer speculatie)
Het "risicovrije" is teveel ...
Persoonlijk zou ik prima zijn met een tweedehands triplet, indien aangeboden tegen een eerlijke en niet-speculatieve prijs ...
Bij deze innovatieve auto's bestaat het risico ook ... Hij kan uitleggen dat sommige eigenaren ermee afscheid nemen ...

Ik zou er waarschijnlijk naar kijken om het gebruik ervan te bestendigen, oh zo veel aangenamer dan dat van een 106 / sax / AX.

Voorlopig moet ik mijn 106 lithiumiseren, wat een stap is in het verwerven van de vaardigheden die nodig zijn om drielingen en andere nieuwe generatie elektrische voertuigen te benaderen.
0 x
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 09/12/13, 14:49

Veel drielingbezitters willen ze houden.
Degenen die de meeste vragen hebben, zijn degenen die een LLD hebben, omdat ze niet zeker weten of ze deze kunnen terugkopen.
Bovendien is het een verkeerde benaming om voor degenen daar te spreken van speculatie, aangezien ze ze niet precies kunnen verkopen: ze verhuren ze!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643




par Macro » 09/12/13, 15:08

Bamboe, ik raad je aan om de aankondigingen van drielingen op leboncoin te pellen ... in het bijzonder de ionen van juni tot september 2012 ... Je zult zien in wat voor een wondere wereld van zorg de eigenaren van deze auto's evolueren ... Maar omdat ik er een voor tien km heb geprobeerd, geef ik toe dat dit kleine wonderen zijn in vergelijking met mijn oude charme en zeker veel roken van dezelfde categorie .. Betreffende degenen die ze huren .. Er zijn nog enkele brutale die aan het einde van de toegewezen kilometers arriveren die de contracten proberen af ​​te staan ​​zonder al te veel scrupules

Aan de andere kant .. De oude super PSA gereviseerd in Bordeaux voor minder dan 5000 € .. Ze hebben mooie vernieuwingen en verhogen regelmatig hun advertenties ... Het lijkt erop dat hun kleine bedrijfjes een kleine crisis beginnen te ervaren ... Omkering van fortuin? ??

In de tussentijd blijven moderne auto's en oude in goede staat erg duur vanwege enkele gelukkige speculanten "die weten"
de minder bedeelden genoegen te nemen met het betreden van elektromobiliteit door de riskante deur ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 09/12/13, 15:18

Macro schreef:Bamboe, ik raad je aan om de aankondigingen van drielingen op leboncoin te pellen ... in het bijzonder de ionen van juni tot september 2012 ....

Ik zeg niet dat er niemand is die geld willen verdienen met hun iOn, maar je had het over LLD en speculatie. Dat is incompatibel.

Macro schreef:een moderne auto met een tweejarig LLD-contract, we verknoeien het en beginnen opnieuw (kijk goed naar wat veel gelukkige bezitters van drielingen doen aan de andere kant forum met een beetje meer speculatie)


Daarnaast 18 iOns te koop in heel Frankrijk, dat is niet veel :D
De prijzen werden verstoord door de geweldige promoties van 2012. Dit verklaart de bizarre prijzen die gevonden kunnen worden (van ~ 12k € tot 30k € voor gelijkwaardige auto's)
Het zal na verloop van tijd tot rust komen.
Het lijkt mij in ieder geval niet onlogisch dat een triplet van 2012 duurder wordt verkocht dan een 1e generatie EV ... (met alle respect dat ik hen en hun eigenaren verschuldigd ben)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 09/12/13, 15:31

bamboe schreef:De prijzen werden verstoord door de geweldige promoties van 2012. Dit verklaart de bizarre prijzen die gevonden kunnen worden (van ~ 12k € tot 30k € voor gelijkwaardige auto's)
We moeten toegeven dat PSA de boodschap heeft verward met hun "verkoop" (ik durf zelfs geen promoties op dit niveau te zeggen).

bamboe schreef:Het zal na verloop van tijd tot rust komen.
Ja, als ze allemaal oud genoeg zijn om onder de "opruimings" -prijs te komen.
In de tussentijd zou het me pijn doen om meer voor tweedehands te betalen dan de prijs die de oorspronkelijke koper heeft betaald (zelfs als hij een goede deal kreeg)

bamboe schreef:Het lijkt mij in ieder geval niet onlogisch dat een triplet van 2012 duurder wordt verkocht dan een 1e generatie EV ... (met alle respect dat ik hen en hun eigenaren verschuldigd ben)
Helemaal mee eens, bovendien is de kans op oude EV's (wat ze ook zijn) gedaald sinds de release van de nieuwe.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643




par Macro » 10/12/13, 09:53

Gaston schreef:We moeten toegeven dat PSA de boodschap heeft verward met hun "verkoop" (ik durf zelfs geen promoties op dit niveau te zeggen).


Ze proberen vooral een beetje contant te worden door een voorraad onverkoopbare auto's met verlies te verkopen ... Omdat goedkoper dan de werkelijke kosten van het batterijpakket.
Gaston schreef:In de tussentijd zou het me pijn doen om voor tweedehands meer te betalen dan de prijs die de oorspronkelijke koper heeft betaald



Dit is echter de enige manier om een ​​redelijk betrouwbare oude of nieuwe EV te vinden: breek je varken om dat van 'degenen die het weten' te verrijken, anders krijg je een onbruikbare charme
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 10/12/13, 12:08

Macro schreef:
Gaston schreef:We moeten toegeven dat PSA de boodschap heeft verward met hun "verkoop" (ik durf zelfs geen promoties op dit niveau te zeggen).
Ze proberen vooral wat geld te verdienen door een voorraad onverkoopbare auto's met verlies te verkopen ... Omdat ze minder duur zijn dan de werkelijke kosten van het accupakket.
Op een 16kWh zou dat minder zijn dan € 690 per kWh
Op een 14kWh zou dat minder zijn dan € 785 per kWh

We kunnen niet spreken van verkoop tegen de prijs van de kWh ...
Ik geloof dat:
- de auto zonder de batterijen moet ze 5.500 € kosten
- de batterijen moeten ofwel 5.500 € vertegenwoordigen:
    - 340 € per kWh voor een 16kWh
    - 390 € per kWh voor 14 kWh

Mijn LiFePo-batterijen kosten me minder dan die gekocht in de detailhandel, dus zonder de koop- en onderhandelingskracht van een fabrikant ...

Om een ​​idee te geven: een thermische clio verlaat de fabriek tegen een fabricageprijs (materiaal, proces, personeelskosten, belastingen ...) in de orde van € 3.500, of zelfs minder ... Alleen al het advertentiebudget vertegenwoordigt bijna 25% van de uiteindelijke verkoopprijs ...

[HS] De verkoop met verlies is illegaal omdat het een oneerlijke concurrentie vormt namens degene die het beoefent ... Het is een basisstrategie van de economische oorlogen (dumpen) met als doel de concurrent te verstikken ... De grootste altijd wint ...
Een andere strategie waar Frankrijk veel last van heeft, is de overname door de concurrent om de patenten te plunderen en het bedrijf te sluiten (Arcelor by Mittal, GEMPLUS, ...) [einde HS]
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643




par Macro » 10/12/13, 13:52

Citro schreef:Mijn LiFePo-batterijen kosten me minder dan die gekocht in de detailhandel, dus zonder de koop- en onderhandelingskracht van een fabrikant ...


Je batterijen zijn kale gestandaardiseerde industriële elementen ... de vergelijking lijkt me een beetje moeilijk met pakketten die volledig in kisten zijn gemonteerd met alles wat er omheen gaat ... Zonder in te gaan op de details van de forum VE het zijn nog steeds een (serieuze) conversies die bijna de gereduceerde prijs van een triplet kosten.

Ik ken het model van de drieling niet, hun kwaliteiten, hun bms-uitrusting ...... Maar ik durf te hopen dat ze beter gemaakt zijn dan de algemene openbare elementen ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 131-gasten