De Tchernomobiles Macro [VE Nickel Cadmium PSA]

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

De Tchernomobiles Macro [VE Nickel Cadmium PSA]




par Macro » 10/08/11, 13:13

Dat is het ik kan eindelijk beseffen de voordelen van elektrische tractie.

Geboekt die dag op een telefoon berlinguo elektrische 2 kop zonder batterrie zullen we delen met een vriend.

I heeft persoonlijk al Batterries nikkel-cadmium vloeibare elektrolyt Recup uit industriële inverters door tegen dat ik aankwam heeft 96V zetten ze allemaal in serie
Elementen saft 78 100 KMPK

http://www.krusikak.co.rs/en/tehnologija/pdf/kpm_01.pdf

..het Zal me een beetje ruimte in de doos, maar voor nu is het deert me niet meer dan dat
Ik denk dat ik me alleen moet registreren op de forum VE omdat ik een fase van hacken zal betreden die niet mogelijk is om deze trolley te rollen ...
Tenzij de Taliban van elektrische voortstuwing econo niet gekomen om me hier te helpen ...
voila beestjes

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
yannko
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 286
Inschrijving: 24/11/08, 22:44
Plaats: Praag, Tsjechië
x 2




par yannko » 10/08/11, 14:26

Aaaaaaaaah ben voila in goed nieuws, felicitatie :D !

Me dat ik het missen van de boot met Saxo Elec 'me-bestand onder de neus is er dit enkele maanden. Dit soort kansen in plaats van het zijn super zeldzaam, ca had me walgen.

Hou ons op de hoogte van je ervaringen, ik zal met belangstelling volgen! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 10/08/11, 16:39

Macro zei:

aan de andere kant kom ik bij 96V door ze allemaal in serie te zetten
Elementen saft 78 100 KMPK


ja: X 78 1,2 93,6 =

Het werd verkocht tegen welke prijs je deze wonderen?

Wat spanning heb je nodig?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 10/08/11, 17:33

De Berlingo (en hun tweeling Partner) gebruiken NiCd 27 6 blokken volt of 162 volt nominale spanning.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 10/08/11, 20:40

:schok: :schok: :schok: Is dit een grap? Het is nog niet de 1er april ...

Macro de anti - elektrische voortstuwing chronisch van de forums wie geeft zijn jas terug? Ik kan het echt niet geloven ... : Cheesy:

Heb je gegeten flamby? : Mrgreen: Oh nee het was iets anders de kroeg met de verandering van de geest van geen dwazen ... : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11

Re: Dat is het Macro gekraakt Berlinguo in elektrische proje




par ik Citro » 11/08/11, 01:43

Macro schreef:Dat is het ik kan eindelijk beseffen de voordelen van elektrische tractie.
Om te beseffen dat je hoeft te reizen ...
Macro schreef:Geboekt die dag op een telefoon berlinguo elektrische 2 kop zonder batterrie zullen we delen met een vriend.
Is de elektronische functioneel en volledig. :?
Macro schreef:I heeft persoonlijk al Batterries nikkel-cadmium vloeibare elektrolyt Recup uit industriële inverters door tegen dat ik aankwam heeft 96V zetten ze allemaal in serie
Elementen saft 78 100 KMPK
Ik weet niet dit materiaal te leren kennen. In ieder geval is het niet ontworpen voor elektrische tractie ... Deze elementen zullen zij in staat om 200A tip te bieden en hebben een fatsoenlijk leven ... :?
Ik merkte in de technische gegevens belasting stroom 17,5A terwijl Saft STM5 uitrusten van de oorspronkelijke Berlingo zaad over 20A normale belasting en ondersteunen meer dan 63A snel opladen ...
Macro schreef:..het Zal me een beetje ruimte in de doos, maar voor nu is het deert me niet meer dan dat
Ik denk dat ik me alleen moet registreren op de forum VE omdat ik een fase van hacken zal betreden die niet mogelijk is om deze trolley te rollen ...
Tenzij de Taliban van elektrische voortstuwing econo niet gekomen om me hier te helpen ...
voila beestjes
Beeld
Help, ik heb niets tegen, maar je begint met een vrij handicap, zal het u veel courrage nemen ...
Vanuit mijn perspectief, zou ik kijk echt tractiebatterijen NiCd of lithium een ​​hebben homogene pak.
Sorry dat ik een "Taliban" ben. :| Op de forum VE, je zult andere meningen hebben dan de mijne ...
Aangezien u de oorsprong van de voertuigen kent, kunt u niet proberen de originele batterijen te vinden. Ze liggen misschien in een hoek van de Citroën-garage of peugeot die hen afsloot ... Snel, je weet maar nooit, ik heb geweten wie de batterijen in recyclingsbakken hebben teruggevonden ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637




par Macro » 11/08/11, 08:34

Volgens de verkoopster:

Bestuurlijke voertuigen arriveerden aan het einde van de huurovereenkomst van accordeon, veerboten van veerboten gedemonteerd, dat is alles.

Het is op het me moed zal nemen ...

Christophe Ik ben een anti dure elektrische tractie, voor mij een auto om naar de TAF betaalbaar door degenen die naar TAF ... Niet alleen heeft gepantserd bobos gouden munten die zal worden gebruikt om zelfgenoegzaamheid in het centrum van de stad moet zijn. ..Ik ben een vrek die willen (en kunnen) meter 30 000 € voiture..je een doel mezelf om het functioneel voor mijn kind te maken (hij 14 jaar
: Mrgreen: ) Ca moeten doen
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637




par Macro » 11/08/11, 08:38

elephant schreef:Macro zei:

aan de andere kant kom ik bij 96V door ze allemaal in serie te zetten
Elementen saft 78 100 KMPK


ja: X 78 1,2 93,6 =

Het werd verkocht tegen welke prijs je deze wonderen?



Wat vraagt ​​zich af u spreekt van Batterries mixers of een batterij : Mrgreen:

De Batterries het werd gegeven
De Berlingo was 2500 2 veel
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 11/08/11, 09:11

TRès goede prijs, ik denk dat ik zou hebben laat ik ook proberen als dit soort voertuig mij had afgesproken.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637




par Macro » 11/08/11, 09:38

Terwijl ik denk dat ik hier begrijp

http://www.krusikak.co.rs/en/tehnologija/pdf/kpl_04.pdf

De capaciteit van mijn element 100A

Gelijkstroom van deze items zou maal de nominale Capa zijn 20 2000A
:schok:
Door nadelen van een 96 162 V zal het missen van een paar ... Ik zou hebben gevonden 11 Original Elements ...

:schok:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 248-gasten