elektrische en populaire auto binnen 5000 €

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11

elektrische en populaire auto binnen 5000 €




par ik Citro » 01/10/08, 20:57

:pijl: Dit is de verklaring van de dag lees verder laposte.lequotidienauto.com
Ségolène Royal wil zijn inwoners een "regionale elektrische auto" aanbieden voor minder dan 5000 euro. Drie prototypes worden vandaag aan de pers gepresenteerd. Maar er moet een evenwicht worden gevonden tussen private en publieke financiering.

Heuliez NextEre:

Beeld
Beeld
Heuliez SimplyCity:

Beeld
Beeld
Heuliez Friendly:

Beeld

De Softcar Redigo project (Heuliez ???):

Beeld
2 andere prototypes zullen worden gepresenteerd op de stand Heuliez tijdens de World Automotive dit weekend van start;
La WILL en pickup PONDICHERY door ARGENTUM MOTORSDe Indiase firma heeft de hoofdstad van Heuliez ingevoerd (maximaal 60%) het opslaan van het Franse bedrijf in grote problemen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 01/10/08, 21:20

:pijl: Ik dit vind gewoon op het web : Arrowd:
Beeld
Misschien is het voor scoops jagers van de eerste foto van het prototype moet worden voorgelegd aan de wereld en journalisten hebben gezien vandaag tijdens het bezoek:
De "Will", het 100% elektrische voertuig ontwikkeld door autoleverancier Heuliez, Orange en de Michelin-groep, werd dinsdag in Cerizay (Deux-Sèvres) gepresenteerd aan staatssecretarissen Luc Chatel en Hubert Falco.

Het voertuig, dat is om officieel worden gepresenteerd op de Autosalon van Parijs, dat dit weekend geopend in Parijs, was gewoon toonde verslaggevers zonder enige technische presentatie van het voertuig wordt uitgevoerd.

De staatssecretarissen hebben ook gezien een ander model, ontwikkeld door Heuliez met de regio Poitou-Charentes, de vriendelijke, dat officieel op woensdag zal worden gepresenteerd. Journalisten mag dit voertuig ook elektrische zien.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Elektrische auto en populair binnen 5000 €




par Christophe » 01/10/08, 21:40

Ségolène Royal wil zijn inwoners een "regionale elektrische auto" aanbieden voor minder dan 5000 euro.


Ze gelooft nog steeds in Santa Noël Ségo op zijn leeftijd? Tenzij 60 om 80% van de prijs van de auto is nooit gesubsidieerd deze bagnoles zal niet op deze prijs voorgesteld ... of zonder batterijen ...

Dit is ook wat te horen is in:

Maar het blijft een evenwicht te vinden tussen private en publieke financiering te vinden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 01/10/08, 21:49

Dit zijn geen auto's, ze zijn Fisher Price speelgoed!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 01/10/08, 22:03

:pijl: Ik begon het onderwerp door te zeggen:
Dit is de release van de dag

Dit is niet een instrument, het is propaganda ... Deze week journalisten gewezen op de enorme vooruitgang geboekt door Sego voor communicatie. Ze zei dat ze nu met behulp van methoden Sarko, hetzij op technische, strategie ...

Dus deze week zagen we een "bedankje" show met artiesten, pipoles. De beelden en het geluid (onberispelijk) werden geproduceerd door het personeel van Ségo en "naar de media" overgebracht, dus geen risico op waardeloze shots, een beetje vastzitten in het tapijt, onthullende slip, zelfs grote blunder, per ongeluk gefilmd of opgenomen. alles werd gecontroleerd, gefilterd gesneden, geassembleerd met methode om communicatie zonder bramen te garanderen ...

Gedurende de week zal ernaar streven om het veld media bezetten, als zijn model, hyperactieve ...
:!:

Daarna heeft de inhoud weinig belang, speel in op het aankondigingseffect en blijf in beweging ... hoe dan ook "mensen" denken niet, dat is tenminste wat we de Enarques leren, denk voor ons.
0 x
Korben Dallas
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 194
Inschrijving: 29/08/07, 09:46
Plaats: Rondleidingen




par Korben Dallas » 01/10/08, 22:04

Het nemen van een auto tot € 10000 verkocht in Frankrijk, we betalen al BTW € 1639. Overweeg 10% marge voor de dealer of € 836, de aankoopprijs van uw garage is € 7525. Ik beschouw ze als% marketingkosten (reclame, enz.), Of € 15, transportkosten 1128 tot € 250, komen we in een fabriek prijs van € 6121 of 61% van de verkoopprijs consument.

Het nemen van een auto tot € 5000 moet mogelijk zijn door het ontwikkelen van een minimalistische strategie. Trouwens, Loremo auto's of MDI overweegt relatief lage verkoopprijs het lijkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 01/10/08, 22:50

Korben Dallas schreef:Het nemen van een auto tot € 5000 moet mogelijk zijn door het ontwikkelen van een minimalistische strategie. Trouwens, Loremo auto's of MDI overweegt relatief lage verkoopprijs het lijkt.


MDI kondigt zelfs een "negatieve" verkoopprijs aan, want met een premie van € 5000 en een voertuig van € 3500 zou dit de koper terugbetalen voordat hij gereden heeft ... :frons: ... volgens Guy NEGRO ...
0 x
Korben Dallas
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 194
Inschrijving: 29/08/07, 09:46
Plaats: Rondleidingen




par Korben Dallas » 02/10/08, 07:57

Ja, las ik dat, maar het is pas met de grote bonus bonus.

Als dat waar is, dit heeft geen zin en er geen twijfel over bestaan ​​dat de wet op de bonus / malus ecologische tijdschrift zal binnenkort :-)

Hoe dan ook, 3500 € verkoopprijs, zelfs voor een eenvoudige auto, het is een geweldige prestatie. Eerlijk, twijfel ik zien van de industriële beginsel MDI's (workshop / fabriek / lokaal handel), die per definitie niet kan worden geautomatiseerd (laag productievolume per workshop / fabriek.
0 x
Sephircrew
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 02/10/08, 10:37

Re: Elektrische auto en populair binnen 5000 €




par Sephircrew » 02/10/08, 10:42

Citro schreef:Arrow: de release van de dag lees verder laposte.lequotidienauto.com
Ségolène Royal wil zijn inwoners een "regionale elektrische auto" aanbieden voor minder dan 5000 euro. Drie prototypes worden vandaag aan de pers gepresenteerd. Maar er moet een evenwicht worden gevonden tussen private en publieke financiering.

Heuliez NextEre:

Beeld
Beeld
Heuliez SimplyCity:

Beeld
Beeld
Heuliez Friendly:

Beeld

De Softcar Redigo project (Heuliez ???):

Beeld
2 andere prototypes zullen worden gepresenteerd op de stand Heuliez tijdens de World Automotive dit weekend van start;
La WILL en pickup PONDICHERY door ARGENTUM MOTORSDe Indiase firma heeft de hoofdstad van Heuliez ingevoerd (maximaal 60%) het opslaan van het Franse bedrijf in grote problemen.


Ten aanzien van dit artikel,

Ik stel vast dat maakte alleen de Heuliez Friendly.
ELV maakte de Simplycity en NextEre.
Tenslotte Diedre Design met institutionele p Endeavour maakte de Redigo Softcar.

videopresentatie beschikbaar www.softcar.fr.

Van harte.

Sephircrew
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 02/10/08, 11:21

Gregconstruct schreef:Dit zijn geen auto's, ze zijn Fisher Price speelgoed!


Voor de stad ca niet genoeg?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 165-gasten