Wetenschappen en religies: onverenigbaar!

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Wetenschappen en religies: onverenigbaar!




par Obamot » 28/10/22, 04:55

sicetaitsimple schreef:Mijn pov'Janic [...] doen nous signe zodra je het weet een geval van homeopathische arts dereferentie door DoctoliB.

"wij" denk daarom dat: je spelling fout is(*) je vervoeging waardeloos is en je syntaxis niet in orde is! Beeld

* (of onbegrijpelijk neologisme)
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Wetenschappen en religies: onverenigbaar!




par Janic » 28/10/22, 07:53

27/10/22, 20:11
onnozele
Maar wat een arme clown!
Zijn banden zijn totaal gebrekkig, maar het zou aan "ons" zijn om te begrijpen dat een moord in de Hérault of een epidemie van bronchiolitis, in feite zouden dit standpunten zijn die door de "orde van artsen" worden ingenomen ten opzichte van zo -de zogenaamde "alternatieve" medicijnen!

wat ben je toch een mentale retard, arme sukkel.
Ik hield me niet bezig met onderwerpen, maar met fragmenten die naar sites leidden. Ga terug naar school als je niet kunt lezen.
Maar waar houdt het op?
wanneer begint hij iets slims te schrijven, ook al is het hopeloos!
Voor de onwetenden van dienst, vermeldt de aanduiding van deze sites geen moord of bronchiolitis, maar
Het College van Artsen neemt een standpunt in tegen homeopathie"
wat heb je met een moord te maken?
Oefening als homeopaat, het is voorbij: de beslissing om
waar is het verband met bronchiolitis in deze twee gevallen homeopathie?
Het is dus een kwestie van homeopathie uitschakelen, wat niets te maken heeft met moord, noch bronchiolitis die vooral vermeden kan worden VOORDAT je het moet behandelen, H of niet!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3799
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1321

Re: Wetenschappen en religies: onverenigbaar!




par pedrodelavega » 07/01/23, 12:42

1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Wetenschappen en religies: onverenigbaar!




par Janic » 07/01/23, 14:51

en meer domme praat van de onwetenden over dit specifieke onderwerp, duidelijk geïnitieerd door de synthetische drugsindustrie.
De pedro verdrinkt bij gebrek aan echt onderwerp om te slopen (of liever om te proberen het te doen) in zijn gebruikelijke onwetendheid.
PS: hoeveel wordt je betaald om zoveel imbeciliteiten op een rij te zetten, zoals je alter ego izmentrop, abcile en andere idioten en dummy's, inclusief je Pain-jeans.

We wachten nog steeds op uw wetenschappelijke bewijs dat vaccins elke epidemie hebben voorkomen of gestopt sinds de oorsprong van pseudo-vaccins, Jenner en Pasteur, de heiligen van de huidige valse wetenschap en daarom proberen niet te liegen of de werkelijkheid te verdraaien. : Arrowd: : Arrowd: : Arrowd:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Wetenschappen en religies: onverenigbaar!




par Obamot » 07/01/23, 15:29

rawfood dieet...

Moet ongekookte moedermelk worden verboden? "Er is geen wetenschappelijk bewijs dat bla-bla-bla..."
Kook alle oliën... Ja, dat klopt, kook al je oliën goed Pedro, vergeet niet...

Meer vitamine "C" => in principe vernietigd in voedsel gekookt vanaf 40⁰C => terugkeer van scheurbuik in zicht, en de jongens durven te beweren "er is geen bewijs"

Deze keer zijn we er tenminste zeker van dat ze allemaal niet in staat zijn om opgesloten te worden....
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Wetenschappen en religies: onverenigbaar!




par Janic » 07/01/23, 19:52

stomme pedro post alles zoals gewoonlijk". :onheil:
Het is niet alleen de melk moederlijk die wordt geloofd. De meeste groenten en fruit zijn meestal rauw en het is de gekookte die in de minderheid is in een gewoon dieet en daarom meestal rauw!
En hop een grote domkop voor de Pedro en zijn brood (slecht gebakken!)
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13718
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: Wetenschappen en religies: onverenigbaar!




par izentrop » 12/07/23, 08:07

De SNCF die pseudo-wetenschappen gebruikt voor het ontwerp van zijn nieuwe stoelen.. resultaat: pijn in de kont : Roll:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13718
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: Wetenschappen en religies: onverenigbaar!




par izentrop » 12/07/23, 08:43

: Arrowu: Dit betrof in feite de in 2017 uitgebrachte stoelen : Arrowu: .
Voor de toekomst in 2024 belooft de SNCF opnieuw verbinding te maken met comfort...

Na homeopathie gaat de serie verder...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Wetenschappen en religies: onverenigbaar!




par Obamot » 12/07/23, 09:56

Moeten vaxes die niet wetenschappelijk zijn, dus worden verboden?

Ik ben het er niet mee eens om "transversale disciplines" van de geneeskunde te verbieden (noch te verplichten toe te passen), voor zover ze verlichting bieden!

Je maakte je zorgen over covid, dus omdat je werd verteld dat... je een "volledig vaccinatieschema" kreeg toegediend en het je mentaal geruststelde om het GEVOEL te hebben dat je beschermd was tegen een virus maar toch ziek werd... u de vaccins moet verwijderen waarvan niet is bewezen dat ze overdracht voorkomen en die daar niet eens zijn getest? Ik zeg nee, want de perceptie van wat men dacht dat het "placebo-effect" was, is in de loop van de tijd geëvolueerd en we weten nu dat het lichaam nu biochemisch bijdraagt ​​aan genezing in gevallen van placebo-benadering, het lichaam dat zelf endo-drugs produceert - ik zeg dat voor deze mentale interacties op fysiologie (waarvan wetenschappelijk is vastgesteld), zelfs als een bepaalde bevolking denkt dat vaccins effectief zijn, en voor zover er mensen zijn die gerustgesteld zijn om gevaccineerd te worden, en hoewel ze gevaccineerd worden. En ik zou hetzelfde zeggen in het tegenovergestelde geval en voor elke andere serieuze therapeutische benadering.

Aan de andere kant ben ik voor het verbieden van praktijken door beproefde charlatans. Dit is niet het geval voor gecertificeerde osteopaten, en ik kan hiervan getuigen omdat ik aan het genezen ben van een botaandoening dankzij een osteopaat geïntegreerd in een medische praktijk, die, ondanks het feit dat hij benen had, op zijn twee benen liep (hoog was hoog) hij was lang, hij was 2 meter lang... en gaf me een ultrasone behandeling die zijn vruchten afwierp...
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13718
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: Wetenschappen en religies: onverenigbaar!




par izentrop » 12/07/23, 11:06

Obamot schreef: het organisme draagt ​​biochemisch bij aan genezing in gevallen van placebo-benadering, het organisme produceert zelf endo-medicijnen - ik zeg dat voor deze mentale interacties op fysiologie (die wetenschappelijk zijn waargenomen)
(bron)
gaf me een ultrasone behandeling die zijn vruchten afwierp...
De behandeling kan vrij conventioneel zijn, maar dat voorkomt niet
De effectiviteit van osteopathie is niet wetenschappelijk bewezen, waardoor het soms als pseudomedicijn wordt gekwalificeerd. Technieken als viscerale osteopathie of craniale osteopathie worden niet erkend door fysiotherapeuten2.
https://fr.wikipedia.org/wiki/Ost%C3%A9 ... %20placebo.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 121-gasten