De graancirkels (graancirkel) Wat denk jij?

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Wat vind jij van graancirkels?




par Exnihiloest » 04/12/22, 10:38

Janic schreef:dom
Altijd zo hermetisch voor humor, deze wraakzuchtige fundamentalist van Janic, nooit een pauze, de domste van de forum, duidelijk.
ad hominem aanval!
...

Natuurlijk is dat zo, zou hij eindelijk begrepen hebben wat het betekent?!

Janic begrijpt niet eens dat zijn terugkerende beledigingen van "nullard" of "facho" in zijn antwoorden op elk van mijn berichten een ad hominem aanval zijn, en dan geeft hij jou de schuld dat je hem op dezelfde toon hebt beantwoord!
Janic, nooit een pauze, "doe wat ik zeg, niet wat ik doe", puffend aan alle samenzwering, het archetype van de pontificerende fundamentalist van het obscurantisme, de meest domme, koppige en intolerante beledigende stalker van forum.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Wat vind jij van graancirkels?




par Janic » 04/12/22, 20:05

Econologue expert
04/12/22, 11:38

dom
Altijd zo hermetisch voor humor, deze wraakzuchtige fundamentalist van Janic, nooit een pauze, de domste van de forum, duidelijk.
Janic
ad hominem aanval!

Natuurlijk is dat zo, zou hij eindelijk begrepen hebben wat het betekent?!
het zou moeilijk zijn om niet te begrijpen wat u anderen verwijt, aangezien u het regelmatig beoefent?
Janic begrijpt niet eens dat zijn terugkerende beledigingen van "nullard" of "facho" in zijn antwoorden op elk van mijn berichten een ad hominem aanval zijn, en dan geeft hij jou de schuld dat je hem op dezelfde toon hebt beantwoord!
wat je niet begrijpt (maar kunnen we verrast zijn?) is dat ik alleen maar je spraak overneem, kopieer en op jezelf toepas. Reactie van de herder aan de herderin!

Nullard, hij neemt nooit een pauze, "doe wat ik zeg, niet wat ik doe", puffend tegen alle samenzweringen, het archetype van de pontificerende fundamentalist van het obscurantisme, de domste beledigende stalker, koppig en onverdraagzaam van forum.
Elke gelijkenis met iemand anders zou niet geloofwaardig zijn! : Roll:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11062

Re: Wat vind jij van graancirkels?




par Christophe » 03/02/23, 11:18

Voor de gemotiveerden, enkele video's die graancirkels uitleggen:





0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6991
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914

Re: Wat vind jij van graancirkels?




par gegyx » 06/02/23, 00:38

Om een ​​cirkel in 3 op een ijzeren plaat te tekenen, wilde ik geen gradenboog gebruiken met de hoeken op 120°.
Ik zag dat je het alleen met het kompas kon doen.
En andere technieken.
https://www.youtube.com/@dessinaucompasangelique3899
**
Maar ik zag dat er een onderwerp was om bekende graancirkels opnieuw te doen:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... S-sIMfF0Qh
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Wat vind jij van graancirkels?




par Janic » 06/02/23, 08:21

je hebt niks gekregen! Deze CC's zijn het resultaat van evolutionair toeval en noodzaak.
Toch een beetje onzin van een nobelprijs! : Roll:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 154-gasten