De graancirkels (graancirkel) Wat denk jij?

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79456
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11096




par Christophe » 15/08/06, 15:05

Rulian schreef:Ah en voor degenen die van ons een graancirkel willen maken (met de beeltenis van econologie.com natuurlijk 8) ), vergeet de beginners gids


Er bestaan ​​zelfs competities...maar de aspecten blijven mysterieus...Zie mijn vorige post...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 15/08/06, 15:18

Hallo,

We zien vaak zeer symmetrische tegels in de grote velden van Maar over het algemeen zijn er 6 tot 7 tegels per veld. Van de 6 tegels is er één die cannabis is, ze hebben er meerdere geplaatst om luchttoezicht te misleiden. Volgende maand zal dit de ronde van politievliegtuigen zijn om hun GPS te laden en vervolgens worden de gegevens naar het grondteam verzonden.
(Plantenbakken werken ook met GPS en 's nachts)

Privépiloten vermijden om boven plantages te cirkelen omdat het risico bestaat dat hun vliegtuig verbrand wordt (twee in de afgelopen jaren)

Andre
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 15/08/06, 15:29

Christophe schreef:Het bestond al in de middeleeuwen (de cirkel van de duivel), maar misschien niet zo "complex" als de huidige en kan voortkomen uit natuurlijke mini-draaikolken (een van de meteorologische verklaringen van gewassen...eenvoudig).

Dus ik vraag om te zien... In ieder geval weerhield niets de mensen in de Middeleeuwen ervan om 's nachts plezier te hebben in de velden... Bovendien moeten we ze niet verwarren met "heksenkringen". . Dit zijn paddenstoelen die in een cirkel in velden/weiden groeien, wat eenvoudigweg wordt verklaard door de circulaire voortplanting van mycellia in de bodem. We hebben in deze kringen al lang demonische of esoterische dingen gezien (vandaar hun naam ‘heksencirkel’).
Christophe schreef:Eén ding is zeker: de gewassen worden door de jaren heen ‘complex’ (bedankt voor de preciezere GPS?)

Ja, waarom zou u uzelf moderne hulpmiddelen ontnemen?
Christophe schreef:Ik vind dat je heel zeker van jezelf bent, oké, het is aards (in de brede zin van het woord), maar niet wat?...Pkoi, de stengels liggen naar beneden en zijn niet gebroken.

Doe het experiment. Ga granen vertrappen in een veld. Ze liggen maar breken niet. Als het zou breken, zou er bij de eerste windvlaag niets in het veld zijn geweest... Moeder natuur doet het goed. Een beetje gezond verstand, laten we eens kijken...
Christophe schreef:Hoe zit het met magnetisme en microgolfeffecten?
En hoe zit het met mensen die beweren bepaalde magnetismen te meten, of erger nog... microgolven... Kunt u zich voorstellen welke apparatuur daarvoor nodig zou zijn? Tien kilometer verderop ruikt het naar legende en gerucht. Bovendien, binnen beginners gids., is het raadzaam om uw locaties te kiezen op basis van het natuurlijke aardse magnetisme, in een vrij new age-geest... misschien is dat waar u op moet letten...
Christophe schreef:Hoe zit het met de effecten op de granen die oneetbaar worden?
Nou, het is simpel: de granen worden geoogst als ze "rijp" zijn. Dus als ze in het veld staan, komt dat omdat ze nog niet volwassen zijn en daarom per definitie niet eetbaar... En nadat je een dergelijke behandeling hebt toegepast op de planten die vertrapt/op de grond liggen, kun je niet verwachten dat ze door blijven gaan. normaal groeien om rijp graan te produceren tijdens de oogst...
Christophe schreef:Ik raad je aan dit te lezen: http://www.conspirovniscience.com/cropc ... ircles.php

Alleen al de naam van de site is een droom die uitkomt!! : Lol:
Een beetje serieus!! Met dit soort bronnen laat ik zien dat Marylin een tranny was en dat de koningin van Engeland in feite de verborgen dochter is van Hiro Hito : Cheesy:
Christophe schreef:Voor mij zijn zulke cijfers (geometrisch gezien) zonder lucht- of computerassistentie onmogelijk te realiseren...
Welnu, de kennisgeving wordt gegeven in de beginners gids.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 15/08/06, 15:34

Als ik het goed heb begrepen, zijn er minstens twee soorten graancirkels: handgemaakte en graancirkels waarvan de oorsprong momenteel onverklaard is. Verwar de twee niet. De eerste zijn van weinig belang, afgezien van de precisieprestaties die ze impliceren. Dit laatste vormt, met de modificaties van planten en de bodem, en de effecten op levende wezens, inderdaad een fascinerend raadsel.
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 15/08/06, 16:07

heilige regel gaat! : Lol:

en hoe je uitlegt dat de stengels zijn, citeer ik: "ze zijn gevlochten en op elkaar gestapeld in lagen weefwerk, op een nauwgezette manier"... dit alles perfect gedaan in een paar minuten; cirkels en geometrische contouren perfect?
De jongens die dat doen zijn dom!
Zoals ik al zei: onze tijd is vol zekerheid en bepaalde zeer geleerde mensen moeten uitleg geven, zelfs als ze geen steek houden.
Hoe dan ook, deze gewassen zijn een behoorlijk raadsel!
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 7003
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2923




par gegyx » 15/08/06, 17:51

Een commentaar (2002) en uitleg over het buigen van de stengel:
hier

Gemanipuleerde digitale foto's:
http://www.jp-petit.com/Presse/manipulation_image.htm
---
:pijl: Aan alle studenten en onderzoekers!
Misschien hulp met vrije energie, Joe-Cell, waterstof...
Waarom luister je niet naar de boodschap die de buitenaardsen ons blijven vertellen om ons te helpen evolueren?
http://photovni.free.fr/cropcircles1/crop.htm
:?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79456
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11096




par Christophe » 15/08/06, 21:04

Gegyx, wat betreft de bediening kun je ook deze video bekijken:
Atari-gecertificeerde ET-gewas : Cheesy:

Het is alle toespraken van JPP over beeldmanipulatie waard...

gegyx schreef:Waarom luister je niet naar de boodschap die de buitenaardsen ons blijven vertellen om ons te helpen evolueren?
http://photovni.free.fr/cropcircles1/crop.htm
:?


Interessant... Nou, het lijkt nu zo simpel... wat waren we dom! : Cheesy:

Welnu, maken de auteurs van dergelijke ‘hyposieten’ (hypothese + sites) dan geen prototypes alleen maar om ze in de praktijk te brengen? Doet me denken aan een zekere Mikhail... :|

Hoe dan ook, persoonlijk ben ik niet sterk genoeg in de natuurkunde om de waarheidsgetrouwheid van dergelijke opmerkingen te beoordelen...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79456
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11096




par Christophe » 15/08/06, 21:34

gegyx schreef:Een commentaar (2002) en uitleg over het buigen van de stengel:
hier


Ik kan deze pagina niet lezen tenzij ik hem op mijn pc opsla (en in dit geval heb ik de afbeeldingen niet...). Is het bij jou hetzelfde??

Deze pagina doet JPP in mijn achting stijgen: http://www.jp-petit.com/TELECHARGEABLES ... George.htm
0 x
Neant
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 298
Inschrijving: 12/02/06, 12:47




par Neant » 16/08/06, 00:57

Het is behoorlijk ellendig om deze reflectie te zien: "Nou, JPP stijgt in mijn achting"
Ik heb eindelijk ...

Het zou goed zijn om alle aangehaalde documenten zorgvuldig te lezen en te bekijken, in het bijzonder om de rationele uitleg van JPP, aangehaald door GEGYX, te vergelijken met de links die ik voor u heb geplakt.

We geven toe dat zijn verklaring rationeel wordt als we er een beetje onderzoek naar hebben gedaan.

Sommige links, één in het bijzonder, zijn behoorlijk afschuwelijk, en ik nodig je uit (de uitdrukking is ongepast); om met een wetenschappelijk oog naar de toestand van de lijken te kijken.

Hier zijn echte beelden, informatie (niet de onzin die door de officiële media wordt uitgespuwd), en de vraag die in je opkomt is:
Wat zou menselijke lichamen in deze mate hebben kunnen ‘desintegreren’!?
Een andere link laat zien wat er tijdens de oorlog in Irak is GEDAAN in termen van “stille, onzichtbare, technologische” wapens.

In een van de documenten begrijpen we duidelijk, zelfs zonder Engels te begrijpen, dat van de lijken, van het hoofd, alleen de ogen en tanden overblijven! de rest is verkoold, behalve... het lichaam

Dit is allemaal heel macaber.

Kijk eens wat er gebeurt in HAARP, er is een mooi binnenaanzicht van de site.

We kunnen enkele details zien van de "antennes" die ik zou omschrijven als "canon".
Bovendien zien we op de HAARP-site grote blokken, blijkbaar van heel verschillende materialen, ik zou neigen naar condensatoren.
Kortom, op dit spoor, HAARP, kon ik politieke interventies in het Europees Parlement vinden.
Sommige parlementsleden beschuldigen de VS er openlijk van verantwoordelijk te zijn voor de klimaatverandering.

Het leger gaat razendsnel vooruit op technologisch gebied, terwijl lobby's de civiele vooruitgang in de wetenschap vertragen, zo lijkt het voor de hand liggend. We hebben de indruk dat we meer vooruitgang boeken, behalve IT, op het gebied van energie, het is meer piano...piano...

Kortom, om terug te keren naar de graancirkel: de uitleg van JPP is zeer rationeel.

Als je onderzoek wilt doen en rationeel voedsel wilt vinden, is Google niet je vriend...

http://fr.altavista.com/

En vooral dit, wat uitstekend is

http://www.scirus.com/srsapp/

Door mijn onderzoek kwam ik erachter dat de Chinezen gedwongen waren regen te veroorzaken door ladingen ter grootte van sigarettenpakjes te gooien.

JPP is ver weg, maar echt heel, heel verre van gek, het is echt jammer en een monsterlijke verspilling dat deze man niet concreet onderzoek naar fusie (z-machine) en tests in Frankrijk kan lanceren.

Wanneer JPP zegt “de gouden eeuw, of de apocalyps”, moeten we vooral begrijpen dat de gouden eeuw redelijkerwijs mogelijk is dat deze mogelijke keuze, de wapens van de apocalyps, er al zijn, ze... Ze zijn geboren, voordat onze ogen.

ITER zal pas over 40 jaar bestaan, en zonder zekerheid...
En er is dringend behoefte aan schone en overvloedige energie.

Hoe dan ook, na het zien van wat ik zag en het lezen van wat ik las, begaat de Amerikaanse regering dezelfde verschrikkingen als de nazi's, zo niet erger...
Het volk van de VS wordt gegijzeld.
Je zou echt bang moeten zijn voor HAARP. Ik heb een wetenschappelijk artikel gelezen, een arts beweert dat zeer lage frequenties het geheugen kunnen ‘formatteren’ en zelfs de hersenen kunnen ‘herprogrammeren’.
Het lijkt gek, maar...
We denken dat we ondergedompeld zijn in sciencefiction...

Mijn conclusie uit dit alles is dat schone kernfusie urgent is, zeer urgent zelfs.
HAARP is een “multifunctioneel” wapen
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 16/08/06, 03:30

lau schreef:heilige regel gaat! : Lol:

en hoe je uitlegt dat de stengels zijn, citeer ik: "ze zijn gevlochten en op elkaar gestapeld in lagen weefwerk, op een nauwgezette manier"... dit alles perfect gedaan in een paar minuten; cirkels en geometrische contouren perfect?
De jongens die dat doen zijn dom!

Je citeert, dat wil ik, maar wie citeer je?
Voor de geometrische contouren zie ik geen wonder, aangezien deze Engelse mensen daartoe in staat zijn. Wat het stapelvlechten betreft, het is heel simpel: ik geloof het geen moment totdat ik het met mijn eigen ogen zie! Ook ik kan veel pseudo-mysterieuze dingen op het internet schrijven met een samenzweerderige ondertoon. Ik zou veel zozo's vinden om mij te geloven...

FEITEN EN ALLEEN FEITEN!!!

Cela exclue de fait tout les sites non-documentés d'après des sources fiables, en particulier tout site dont le nom est une variation autour de : roswell, alien, ovni, conspiration, mystère, secret, envahisseurs... et j'en verleden. Als je niet eens in staat bent om te schakelen tussen serieuze bronnen en de uitzinnige verhalen van tieners die een beetje te dromerig zijn (ik weet wat het is, dat ben ik geweest), nou, dan kan ik niets meer voor je doen.

Achteraf moeten we niet verbaasd zijn als er kritiek wordt geuit op de geloofwaardigheid hiervan forum...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 97-gasten