De graancirkels (graancirkel) Wat denk jij?

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Sitasan
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 15/02/12, 01:14




par Sitasan » 18/02/12, 18:49

Janic schreef:
hoe doen deze graancirkelers het 's nachts en gezien de perfectie van het werk? Heb je ooit een complexe figuur overdag zien optreden?

Sen No Sen schreef:
Het is een postulaat waarvoor voorzichtigheid geboden is, en het eenvoudigst is in de meeste gevallen toe te geven dat de "oogstlijnen" overdag werden uitgevoerd met medeplichtigheid van de boer.

----> Boeren van mijn kant hebben altijd een afkeer getoond van het fenomeen, het soort dat ik meteen ploeg zodat niemand komt, of degenen die er niets om geven en die het laten gaan, kijken wie het bezoek in rekening brengt.
Maar ik heb nog nooit een boer gezien, gelezen of gehoord die medeplichtig was aan landbouwers... behalve in zeldzame gevallen zoals marketingacties, maar dat is iets anders.

Sen no sen schreef:
De eerste graancirkels waren buitengewoon eenvoudig van aard en vertoonden vaak verdachte sporen van radioactiviteit of misvormingen op de korenaren.
Het blijkt dat het blijkbaar afkomstig is van gericht energiewapenvuur.

---> wat ik aan deze kant heb gezien, is dat de eerste cirkels van elk seizoen eenvoudig zijn en complexer worden. Een deel van de verklaring ligt in het feit dat de meeste eenvoudige cirkels te danken zijn aan graanmakers, en in tegenstelling tot wat u aangeeft, vertonen deze zeer zelden de karakteristieke tekenen van een echt gewas.

Naderhand heb ik wat meer moeite om me voor te stellen dat ET's onze campagne komen "taggen"!

--->Ik ook, maar het onderwerp is zo vreemd dat ik het nog steeds niet kan uitsluiten, hoewel ik niet eens zeker weet of ik wel geloof dat deze echt bestaan.

Laten we zeggen dat het, in plaats van vulgaire tags, berichten aan de mensheid zijn? Dat lijkt me in ieder geval logischer.

Maar laten we deze eenvoudige gewassen, die slechts zeer zelden voorkomen, buiten beschouwing laten en ons concentreren op de meer complexe...

En een treffend voorbeeld:
Stone Hedge (juiste spelling?) wordt 24 uur per dag bewaakt en de wachtronde duurt 24 minuten.
In dit interval verscheen op klaarlichte dag de meest complexe graancirkel van 2001 in het veld ernaast.
Geen getuigen, niets...alleen de bewakers die zich afvroegen hoe zoiets in 15 minuten kon verschijnen zonder dat ze het beseften.

Geef toe dat het nog steeds speciaal is...toch?

Troll-on-modus
Voor de scanner is het grappig dat ik er nog nooit een heb gedaan, toch? lol
Troll-off-modus
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 18/02/12, 19:12

En een treffend voorbeeld:
Stone Hedge (juiste spelling?) wordt 24 uur per dag bewaakt en de wachtronde duurt 24 minuten.
In dit interval verscheen op klaarlichte dag de meest complexe graancirkel van 2001 in het veld ernaast.
Geen getuigen, niets...alleen de bewakers die zich afvroegen hoe zoiets in 15 minuten kon verschijnen zonder dat ze het beseften.

zet alsjeblieft verwijzingen naar dit vreemde feit eenvoudig te verifiëren , links en boeken, alstublieft !!!
0 x
Sitasan
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 15/02/12, 01:14




par Sitasan » 18/02/12, 19:33

dedeleco schreef:
En een treffend voorbeeld:
Stone Hedge (juiste spelling?) wordt 24 uur per dag bewaakt en de wachtronde duurt 24 minuten.
In dit interval verscheen op klaarlichte dag de meest complexe graancirkel van 2001 in het veld ernaast.
Geen getuigen, niets...alleen de bewakers die zich afvroegen hoe zoiets in 15 minuten kon verschijnen zonder dat ze het beseften.

zet alsjeblieft verwijzingen naar dit vreemde feit eenvoudig te verifiëren , links en boeken, alstublieft !!!


(Ik herinner me eindelijk hoe ik iemand moet citeren lol)

Kortom, hier is de al gegeven link, op een planeetvideo, die naar mijn mening erg goed is gedaan.
http://www.mystere-tv.com/agroglyphe-re ... -v502.html

het is tegen het einde van de documentaire en het gebeurde, als ik me niet vergis, tijdens het filmen van het rapport, wat de verstrekte informatie valideert, vooral omdat de graancirkel in dit geval gefilmd is, het is een relatief bekende.

Ik zal het onmiddellijk onderzoeken om andere bronnen te vinden, anders dan deze video, om mijn verklaringen te staven.

Doei.
0 x
Sitasan
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 15/02/12, 01:14




par Sitasan » 19/02/12, 11:36

Ik heb net een redelijk goede website gevonden.

de man is heel serieus in zijn aanpak en vooral heel logisch.

het ontmantelt veel rokerige theorieën over gewassen en bewijst, indien nodig, dat het meeste ervan in menselijke handen is, wat ik nogal geneigd ben te geloven op basis van mijn verschillende onderzoeken hier.

hij spreekt over een geval dat bijna gelijk is aan het hierboven genoemde geval, de staatsgreep van 15 minuten, maar dan in 1996, en ik moet zeggen dat sommige van deze opmerkingen me doen terugkijken op dit onderwerp waarvan ik dacht dat het me duidelijk was.

het zet vraagtekens bij de geloofwaardigheid van veel sprekers in de wereld van graancirkels, in het bijzonder de BLT, het is iets waar ik op dit moment naar kijk... hun diploma's, de gebruikte protocollen, de geldigheid van hun beweringen enz...

Aan de andere kant is hij ook iemand die geïnteresseerd is in UFO's, dus niet iemand die gesloten is voor "vreemde" dingen.

hier is in ieder geval de link: http://ufologie.patrickgross.org/htm/cropf.htm#intro

Ik probeer u te laten zien dat ik geen persoonlijke mening heb over deze kwestie, maar ik probeer alleen de verschillende informatie die wordt gegeven met betrekking tot gewassen te testen bij uw concurrentie.

en ik ben altijd geïnteresseerd in een groep om experimenten en analyses uit te voeren, gewoon om zeker te zijn van wat er is gezegd en om geen informatie uit derde hand te hebben.
0 x
LavPro
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 16/02/12, 17:42




par LavPro » 30/03/12, 12:07

Eerlijk gezegd moedigt het aantal hoaxes (net als voor UFO's) aan om vooral een kritische geest te ontwikkelen.

Als we nu de grootte van bepaalde vormen en hun complexiteit zien, de anciënniteit zien zoals in Latijns-Amerika, kunnen we perplex blijven. Bovenal kunnen we ons afvragen welke belangengroepen van mensen of organisaties zouden hebben om hier zoveel tijd en geld in te investeren.

Kortom, onze nakomelingen zullen meer tijd hebben om op aarde te zijn voordat we enig begin van een antwoord hebben.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79367
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 09/01/14, 20:12

Sneeuwversie (door Simon Beck):

Beeld

Beeld

Beeld
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 10/01/14, 08:33

Fantastisch! Men kan zich afvragen waarom zulke kunstenaars anoniem zouden blijven? Zelfs de taggers werden uiteindelijk erkend als kunstenaars en hadden plaatsen gereserveerd voor de expressie van hun kunst. In dit geval veroorzaakt dit in de sneeuw geen schade aan voedselgewassen en vooral op de laatste met zijn steile helling en geen voetafdrukken.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79367
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 10/01/14, 10:45

Juist, deze is niet anoniem: Simon Beck

: Cheesy:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 10/01/14, 14:00

zo ja: kampioen voor prestatie! welke technologie gebruikt hij om deze geometrische figuren te maken?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79367
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 11/01/14, 11:22

Een goede GPS, touwen, sneeuwschoenen...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 114-gasten