Astronomie: verovering van de ruimte en het laatste nieuws van de sterren

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Astronomy: Space Conquest en Laatste Star News




par Obamot » 09/07/22, 10:12

Behalve dat de meervoudige telescopen puin zullen genereren en de bijkomende schade zal bombardementen van ontelbare meteorieten (en niet alleen kometen) genereren die het oppervlak van de planeten met kraters zullen doorzeven, en er zullen sterke herrijzende vulkanische activiteiten zijn gezien de ondergaande druk. .. Omwentelingen zo krachtig dat ze planeten zullen splijten... En die lang zullen duren voordat een (relatieve) rust terugkeert nadat nieuwe (relatieve) balanspunten zijn hervormd...

Kortom, zelfs in gebieden waar je jezelf voordoet als een expert, vergeet je de helft ervan...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Astronomy: Space Conquest en Laatste Star News




par Christophe » 09/07/22, 10:19

Ik kan het niet geloven... was je bang voor je leven? Een egoïstische gedachte... :schok: :schok: :schok:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Astronomy: Space Conquest en Laatste Star News




par ABC2019 » 09/07/22, 10:24

Obamot schreef:Behalve dat de meervoudige telescopen puin zullen genereren en de bijkomende schade zal bombardementen van ontelbare meteorieten (en niet alleen kometen) genereren die het oppervlak van de planeten met kraters zullen doorzeven, en er zullen sterke herrijzende vulkanische activiteiten zijn gezien de ondergaande druk. .. Omwentelingen zo krachtig dat ze planeten zullen splijten... En die lang zullen duren voordat een (relatieve) rust terugkeert nadat nieuwe (relatieve) balanspunten zijn hervormd...

Kortom, zelfs in gebieden waar je jezelf voordoet als een expert, vergeet je de helft ervan...

behalve dat je onzin praat, de sterren zijn lichtjaren van elkaar verwijderd, en het is niet omdat er twee keer zoveel zouden zijn dat het de orde van grootte zou veranderen. je hebt net zoveel kans om een ​​andere ster tegen te komen als om een ​​aanrijding met een andere auto te krijgen terwijl je de Sahara doorkruist.
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Astronomy: Space Conquest en Laatste Star News




par Obamot » 09/07/22, 10:36

Ja, ja, ja ... daarom is het oppervlak van de maan perfect glad en niet bezaaid met kraters, nee, die zijn er niet: : Mrgreen:

7715C561-1DF3-4B31-9BDD-B766C2CAA756.jpeg
Het universum is 'stabiel', je fascineert Gilles, weet je? :? : Cheesy:

- omdat de sterren lichtjaren van elkaar verwijderd zijn, en...
— omdat je net zoveel kans hebt om een ​​andere ster tegen te komen als om een ​​aanrijding te krijgen met een andere auto terwijl je de Sahara doorkruist.
- en omdat ik mezelf niet de hele tijd tegenspreek, zie je, sterrenstelsels raken elkaar niet aan, ik gebruikte het woord 'botsing' per ongeluk, ja, puur toeval, ze raken de schmilblick niet aan ... ze Marielent- Goitschellent (*)
: Mrgreen: (nou, dat zeg ik, ik zeg niets... jij bent de expert...)


(*) (Neologisme: ze slalommen zonder elkaar aan te raken...?) : Mrgreen:
Dernière édition par Obamot de 09 / 07 / 22, 10: 45, 1 keer bewerkt.
0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Astronomy: Space Conquest en Laatste Star News




par phil59 » 09/07/22, 10:45

Kinderen, maak geen ruzie!

Papa zal een brandsysteem opzetten (rood).

Op dit moment ga ik mijn kelder inrichten... en een voorraad scheermesjes kopen...

ja :pijl:
1 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Astronomy: Space Conquest en Laatste Star News




par Christophe » 12/07/22, 00:52

0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13721
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: Astronomy: Space Conquest en Laatste Star News




par izentrop » 12/07/22, 11:01

Meer details over de eerste beelden van de James Webb Space Telescope...

Ook de vervorming van ruimte/tijd door zwaartekracht is duidelijk zichtbaar

1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Astronomy: Space Conquest en Laatste Star News




par Obamot » 12/07/22, 11:23

izentrop schreef:Meer details over de eerste beelden van de James Webb Space Telescope...

Ook de vervorming van ruimte/tijd door zwaartekracht is duidelijk zichtbaar
Het is altijd zo geweest, de grote utopisten die de farauds zijn, duwen hen om te dromen van de interstellaire ruimte, zonder een moer te geven om de problemen die onder hun neus, hun medeschepselen of de tastbare gevolgen van de actie van de mensen op de planeet.
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14974
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Astronomy: Space Conquest en Laatste Star News




par GuyGadeboisTheBack » 13/07/22, 22:58

De show begint rond 22 uur: mis de "super dondermaan" die deze woensdagavond zichtbaar is niet
Beeld
https://www.lindependant.fr/2022/07/13/ ... 434137.php
Ze is net op de top van de heuvel aan de overkant gestegen, het is prachtig. Jammer, de APN van mijn smartphone bij 200 bullets is rot.
2 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Astronomy: Space Conquest en Laatste Star News




par Christophe » 14/07/22, 00:29

Zelfde mijn zoom is te rot ... Ik laat de pro's werken!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 134-gasten