Zoek gevonden 38 resultaten

par Lamure
04/12/11, 15:45
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Hoeveel bars om een ​​2 cv-engine uit te voeren?
antwoorden: 25
views: 15080

re

bedankt voor je bericht maar het geeft geen antwoord op mijn probleem hoeveel balken om een ​​maximale engine 2 cv te draaien.
par Lamure
04/12/11, 13:20
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Hoeveel bars om een ​​2 cv-engine uit te voeren?
antwoorden: 25
views: 15080

Hoeveel bars om een ​​2 cv-engine uit te voeren?

hallo, ik zou graag willen weten hoeveel bars er nodig zijn om een ​​motor van 2 pk op vol vermogen te laten draaien. is er een formule? Ter info: ik zou graag lucht in een kleine motor van 2 pk willen injecteren om hem te laten draaien en te zien hoe hij reageert. Ik weet dat het mogelijk is, ik heb het zien doen op je ...
par Lamure
08/08/11, 12:25
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Informatie: het verbinden van een groep van elektrische boot
antwoorden: 10
views: 14215

re

Bedankt voor je antwoord, maar alleen voor informatie was dat een bootmotor minstens 500 euro kostte, daarom was ik van plan om een ​​generator te plaatsen die mijn accu had kunnen opladen en tegelijkertijd mijn motor kon laten draaien dank je jouw antwoord.
:|
par Lamure
07/08/11, 18:59
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Informatie: het verbinden van een groep van elektrische boot
antwoorden: 10
views: 14215

opnieuw informatie aanvragen

dankjewel voor je antwoord het enige dat ik je kan geven is de link waar is de elektromotor van de zee die ik heb gekocht zodat je een kijkje kunt nemen want het vertelt me ​​helaas niet het vermogen in watt of aan mijn motor ik keek ik heb alleen de shoot die 60lbs is http: // www ...
par Lamure
07/08/11, 15:04
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Informatie: het verbinden van een groep van elektrische boot
antwoorden: 10
views: 14215

Informatie: het verbinden van een groep van elektrische boot

Hallo allemaal, ik heb een vraag. Ik heb een kleine elektrische motorboot van 12v en 60lbs, ik heb een langzaam ontladende batterij van 110a en 12v, maar ik kan er niet langer dan 4 uur mee op zee, kan ik een kleine generator aansluiten? direct naar het motorelement ...
par Lamure
10/05/10, 14:05
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Meer informatie: elektromotor 12kW op batterijen
antwoorden: 93
views: 43801

re

Het is geen driefasig maar eenfasig! Ik heb deze generator voorgesteld om de simpele reden dat je de spanning kunt variëren met de excitatie om het terug te brengen naar die van de motorcontroller! Door enkele vermogensdiodes en enkele condensatoren toe te voegen, zetten we de wisselstroom om in stroom ...
par Lamure
09/05/10, 10:23
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Meer informatie: elektromotor 12kW op batterijen
antwoorden: 93
views: 43801

bedankt alain

dit is het principe dat ik zou willen gebruiken om wijzigingen aan mijn voertuig te vermijden, dwz het bevestigen van een kleine aanhanger die 10 accu's en een generator kan dragen. vertel me over de batterijen ken je een site die 6 volt gel-batterijen verkoopt is dat? en ik hou van ...
par Lamure
08/05/10, 12:21
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Meer informatie: elektromotor 12kW op batterijen
antwoorden: 93
views: 43801

verzoek om info

hoi alain bedankt voor je informatie de 106 electric. Ik heb vragen voor je over de batterijen. als ik het goed begrijp, is de 106 uitgerust met 20 blokken van 6v in serie, wat 120 v geeft om het te laten werken. Ik kan de ampèrecapaciteit van deze batterijen niet achterhalen. de...
par Lamure
07/05/10, 17:28
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Meer informatie: elektromotor 12kW op batterijen
antwoorden: 93
views: 43801

alain bedankt voor de info

dus als ik het goed begreep, in plaats van mijn elektromotor met batterijen te voeden, zou ik ze rechtstreeks kunnen voorzien van een generator generator leroy sommer lsa 372.l8 type s2 4 polen eenfasig 230-115 volt / 240-120 volt. Je hebt een apparaat nodig tussen deze generator en de motor om ...

Zoek Geavanceerd zoeken