Ivermectin beoordelingen? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14982
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par GuyGadeboisTheBack » 17/04/21, 13:18

ABC2019 schreef:Kent u bijvoorbeeld de wiskundige definitie van een standaarddeviatie?

GAAT JIJ OP EEN DAG STOPPEN MET HET BALLEN VAN IEDEREEN MET JE BULLSHIT???
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par Janic » 17/04/21, 13:31

Nou, dat is precies wat ik doe, ik vergelijk.
Je vergeleek inderdaad een Amerikaanse grafiek van een zozo bis met een officiële Europese grafiek en je vond dat de tweede twijfelachtig was en dat noem je vaardigheden. Mijn oog!

Kent u bijvoorbeeld de wiskundige definitie van een standaarddeviatie?
Geef geen moer om je hypothesen en vage theorieën, er is een realiteit ter plaatse en dat is het enige dat telt! Het stomme voorbeeld is om, zoals jij doet, kool en wortelen te vergelijken, of A versus H!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par ABC2019 » 17/04/21, 15:29

Janic schreef: Geef geen moer om je hypothesen en vage theorieën, er is een realiteit ter plaatse en dat is het enige dat telt! Het stomme voorbeeld is om, zoals jij doet, kool en wortelen te vergelijken, of A versus H!


Ik had het net over het vergelijken van onze vaardigheden op het gebied van statistiek: als je niet weet wat een standaarddeviatie is, komt dat omdat je er niets van weet, dat is alles.

Op zich is dat geen probleem, ik weet niets van wijnbouw of tonijnvisserij, alleen beoordeel ik de vaardigheden van anderen niet over onderwerpen die ik niet ken.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par Janic » 17/04/21, 15:50

weer zwijgen! : Cheesy: : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par Obamot » 17/04/21, 18:27

ABC2019 schreef:Kent u bijvoorbeeld de wiskundige definitie van een standaarddeviatie? [...]

Ik had het net over het vergelijken van onze vaardigheden op het gebied van statistiek
Iedereen die aan statistieken heeft gedaan of geïnteresseerd is in de vraag, kan u antwoorden. Jammer dat je na maanden van valse interpretaties en verwarring aan ons toegeeft dat je het niet weet. Ik heb nog steeds mijn klas in de kelder als je geïnteresseerd bent! : Mrgreen:
(het is handgeschreven).

Uit het geheugen (en grofweg) is het de verdeling van waarden rond het gemiddelde volgens een gegeven steekproef, en vaak weergegeven op een Gaussiaanse curve in deze syndemie. Zonder te willen kibbelen: hoe groter de steekproef, hoe kleiner de standaarddeviatie en hoe nauwkeuriger de curve zal zijn.

Dit is de reden waarom ik nooit deze testcurven heb gebruikt die met behulp van PCR zijn gemaakt, bovendien gebrek aan precisie, afwezigheid van gegevens en variabelen die veranderden naarmate ik meer testte (wat nergens op sloeg).

Als je dit weet, kun je de standaardafwijking berekenen van een scheiding van energieniveaus die gedegenereerd zijn door een bepaald verstoord magnetisch systeem. : Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par ABC2019 » 17/04/21, 18:47

Obamot schreef:
ABC2019 schreef:Kent u bijvoorbeeld de wiskundige definitie van een standaarddeviatie? [...]

Ik had het net over het vergelijken van onze vaardigheden op het gebied van statistiek
Iedereen die aan statistieken heeft gedaan of geïnteresseerd is in de vraag, kan u antwoorden. Jammer dat je na maanden van valse interpretaties en verwarring aan ons toegeeft dat je het niet weet. Ik heb nog steeds mijn klas in de kelder als je geïnteresseerd bent! : Mrgreen:
(het is handgeschreven).

Ik weet het perfect. Ik beoordeelde alleen Janics kennis van statistiek (wat duidelijk onzin is). Het is alsof Eclectron pagina's lang praat over het tweede principe voordat hij toegeeft dat hij niet weet hoe hij een verandering in de entropie moet berekenen.

Uit het geheugen (en grofweg) is het de verdeling van waarden rond het gemiddelde volgens een gegeven steekproef, en vaak weergegeven op een Gaussiaanse curve in deze syndemie. Zonder te willen kibbelen: hoe groter de steekproef, hoe kleiner de standaarddeviatie en hoe nauwkeuriger de curve zal zijn.

Dit is niet de wiskundige definitie die je daar geeft. De wiskundige definitie is dat het de vierkantswortel is van de variantie, zelf gedefinieerd als het gemiddelde van de kwadraten van de afwijkingen van het gemiddelde.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par Janic » 17/04/21, 18:53

opnieuw!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par Obamot » 17/04/21, 19:01

ABC2019 schreef:Dit is niet de wiskundige definitie die je daar geeft. De wiskundige definitie is dat het de vierkantswortel is van de variantie, zelf gedefinieerd als het gemiddelde van de kwadraten van de afwijkingen van het gemiddelde.
Zoals een man die zich een jaar lang voor de gek heeft kunnen houden met valse statistieken gebaseerd op PCR-testen met resultaten die voor meer dan 1% onnauwkeurig waren?

Er waren zoveel ontbrekende gegevens en elementen om deze gegevens te hebben, dat ik het meteen zag.
En ik heb het al vaak gezegd.
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par ABC2019 » 17/04/21, 19:18

Obamot schreef:
ABC2019 schreef:Dit is niet de wiskundige definitie die je daar geeft. De wiskundige definitie is dat het de vierkantswortel is van de variantie, zelf gedefinieerd als het gemiddelde van de kwadraten van de afwijkingen van het gemiddelde.
Zoals een man die zich een jaar lang voor de gek heeft kunnen houden met valse statistieken gebaseerd op PCR-testen met resultaten die voor meer dan 1% onnauwkeurig waren?

Wat bedoel je met 90% onnauwkeurige resultaten?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par Obamot » 17/04/21, 19:59

Ik bedoel wat er staat:

Hoe kan een man zoals jij, die dat weet, zich een jaar lang voor de gek laten houden met nepstatistieken gebaseerd op PCR-tests met resultaten die meer dan 1% onnauwkeurig zijn? :? Het exacte percentage? Eerlijk gezegd geven we niet om uw afleiding over de nauwkeurigheid van het cijfer.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 166-gasten