Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).

vaccinaties

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Janic » 01/05/21, 20:25

GuyGadeboisLeRetour »01/05/21, 20:00
maar hij zuigt zo lekker....
de kwalificatie zo goed is overdreven overdreven? Ik denk integendeel dat hij pijpt zo slecht dat het elke keer bij hem terugkomt, en hij zal dan in zijn hoek gaan mokken! "wij stoppen daar (Ik ben nog steeds de baas!) nou het is voorbij"tot het bericht dat volgt, want hij kan er niet tegen dat hij niet het laatste woord heeft! Pech hij is niet de enige! : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14970
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4367

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par GuyGadeboisTheBack » 01/05/21, 20:30

Pipeaus is onzin praten... Dus ja, hij is een virtuoos van de pipeau. Je krijgt echt niets, je... : Roll:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Janic » 01/05/21, 20:46

Pipeaus is onzin praten... Dus ja, hij is een virtuoos van de pipeau. Je krijgt echt niets, je...
Dat weet ik allemaal, maar als je het zo goed zegt, geef je er een positieve noot aan die in dit geval niet bestaat. Woorden en hun betekenis beïnvloeden het denken. zo'n kans heeft om dood te gaan is onzin (tenzij we natuurlijk willen dat hij sterft): Gnarf, gnarf: :onheil: :onheil: :onheil:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Ahmed » 01/05/21, 21:13

Als we "toeval" vervangen door "waarschijnlijkheid", werkt het beter in beide richtingen, vrienden, het is een beetje droog als formulering (te reserveren voor ABC wie zou de enige zijn die het waarschijnlijk zal waarderen)... 8)
1 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Obamot » 01/05/21, 21:57

We hadden waarschijnlijkheden en projecties op bevredigende wijze kunnen gebruiken als het niet voor propagandadoeleinden was gebruikt!

GuyGadeboisLeRetour schreef:Zeuren is onzin praten...
Het zijn ook piper-kaarten, definities en allerlei soorten statistieken, en daar hebben de "grappige" geen gelijke ...
Dernière édition par Obamot de 01 / 05 / 21, 22: 01, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14970
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4367

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par GuyGadeboisTheBack » 01/05/21, 22:00

Obamot schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Zeuren is onzin praten...
Het zijn ook piper-kaarten, definities en allerlei soorten statistieken, en daar hebben de "grappige" geen gelijke ...

Nee, maar Janic draait de betekenis van het woord om zodat het niet positief is, wauw? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Obamot » 01/05/21, 22:01

: Cheesy:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Janic » 02/05/21, 09:14

kerel
Nee, maar Janic draait de betekenis van het woord om zodat het niet positief is, wauw? : Mrgreen:
Ik draai niet om, ik herstel de betekenis en waarde van woorden, maar er was een tijd dat ik ook dit soort misbruik gebruikte en sindsdien let ik op de betekenis van woorden (niet altijd duidelijk!) en, zoals Ahmed wijst erop, gebruik ik dan meer neutrale kwalificaties (tenzij het natuurlijk opzettelijk is!) vandaar dit voorbeeld waar men niet zou moeten zeggen hebben "de kans"sterven aan kanker, wat bij deze gelegenheid een onbestaande positieve betekenis zou geven.
Een ander voorbeeld is het gebruik van het woord bio voor minder inspanning, naar negatief bio om zijn prochemiediscours te ondersteunen of ABCPEDRO naar negatieve H of naar positieve vaccins.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Obamot » 02/05/21, 15:14

ABC ondermijnt nu discussies, ook als het er niet tussenkomt: het verdient EEN WAARSCHUWING! Beeld

(woog echter de geologische tijd die nodig was om ons kwaad te maken) ^_^
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Janic » 02/05/21, 17:28

Obamot »02/05/21, 15:14
ABC ondermijnt nu discussies, zelfs als ze er niet tussenkomen:
het is een teken van verslaving als je verslaafd raakt! :(
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gegyx en 157 gasten