Houd de fabriek van leugens tegen

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Houd VS de fabriek van leugens tegen




par Obamot » 16/04/21, 06:32

...en het “schoolplein” nou, het is JIJ ABC...! Beeld Beeld al, met jouw 'Reserve plicht'Je hoort hier niet eens te zijn!

Je stelt ons weer een stomme vraag. Wij antwoorden u, dan zet u hetzelfde terug alsof er niets is gebeurd :onheil:

...uw collega's weten dat u bent ontslagen bij Futura Science, meneer de papier-maché zététician? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Houd VS de fabriek van leugens tegen




par Obamot » 16/04/21, 07:05

PS: En correlaties tussen het 'conspi'-artikel dat ik geleden plaatste! Nogmaals: (debat is nog lang niet gesloten over deze vraag “covid versus griep?”)

Van 983 gevallen naar 3: hoe COVID de griep in Houston doodde
Bron: https://www.houstonchronicle.com/news/h ... 089534.php

10 opeenvolgende weken met minimale griepactiviteit
Bron: https://www.beckershospitalreview.com/p ... aways.html

Het griepseizoen was dit jaar 'vrijwel onbestaande'
https://www.jhnewsandguide.com/news/hea ... 21b19.html

(Etc.)
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Houd VS de fabriek van leugens tegen




par ABC2019 » 16/04/21, 07:18

Obamot schreef:...en het “schoolplein” nou, het is JIJ ABC...! Beeld Beeld al, met jouw 'Reserve plicht'Je hoort hier niet eens te zijn!

Waar haal je vandaan dat ik een reserveplicht heb, ken je mij niet? en zelfs als ik er een had, heeft hij mij nooit verboden deel te nemen aan een forum ! nog een obamotade...
Je stelt ons weer een stomme vraag. Wij antwoorden u, dan zet u hetzelfde terug alsof er niets is gebeurd :onheil:

Over welke vraag heb je het?
...uw collega's weten dat u bent ontslagen bij Futura Science, meneer de papier-maché zététician? : Cheesy:

Ik ben niet uit FS geschopt, ik stopte met posten daar toen ik zag dat we daar niet over het klimaat konden praten zonder gecensureerd te worden, dat is alles. Trouwens, je hebt niet gezegd dat je eruit bent gezet?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Houd VS de fabriek van leugens tegen




par Obamot » 16/04/21, 07:33

Het begint opnieuw!

Nee, je geeft geen antwoord en negeert het, het is voldoende zichtbaar, anders ANTWOORD!
Nee, ik kan heel goed overweg met Mioper : Cheesy: we hebben alles gezegd: hij was het die mij onthulde dat meer dan 95% van de huidige ziekten zogenaamde ‘beschavings’ (of ‘degeneratieve’) ziekten zijn, en nu, jaren later, hebben we het over ‘comorbiditeiten’.

Alleen hier begrijp je het niet!
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Houd VS de fabriek van leugens tegen




par ABC2019 » 16/04/21, 07:39

Obamot schreef:Het begint opnieuw!

Nee, je geeft geen antwoord en negeert het, het is voldoende zichtbaar, anders ANTWOORD!

Ik zei dat ik een vraag zal beantwoorden over wat ik zei als je letterlijk citeert wat ik zei, in plaats van het te verzinnen, is dat niet duidelijk?
Nee, ik kan heel goed overweg met Mioper : Cheesy: we hebben alles gezegd: hij was het die mij onthulde dat meer dan 95% van de huidige ziekten zogenaamde ‘beschavings’ (of ‘degeneratieve’) ziekten zijn, en nu, jaren later, hebben we het over ‘comorbiditeiten’.

Alleen hier begrijp je het niet!

Waar heb ik ontkend dat we veel ‘beschavingsziekten’ hebben?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Houd VS de fabriek van leugens tegen




par Obamot » 16/04/21, 07:46

Ik heb niets verzonnen, ik heb met andere woorden gezegd wat je doet en je hebt nog steeds niet gereageerd, punkt schluss.

Je ontkent het impliciet door aan te nemen dat orthomoleculaire geneeskunde niet werkt (in een verdraaide term: ‘natuurgeneeskunde’, wat niet zoveel betekent...)
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Houd VS de fabriek van leugens tegen




par ABC2019 » 16/04/21, 09:02

Obamot schreef:Ik heb niets verzonnen, ik heb met andere woorden gezegd wat je doet en je hebt nog steeds niet gereageerd, punkt schluss.

Nou, ik zal antwoorden als je het niet met "andere woorden" zegt, maar door mij volledig te citeren zonder andere woorden te verzinnen, zo simpel is het.
Je ontkent het impliciet door aan te nemen dat orthomoleculaire geneeskunde niet werkt (in een verdraaide term: ‘natuurgeneeskunde’, wat niet zoveel betekent...)

aan de ene kant weet ik niet wat orthomoleculaire geneeskunde is, dus ik kon helemaal niets ontkennen, en aan de andere kant zie ik niet hoe de erkenning van het bestaan ​​van beschavingsziekten bewijst of een behandeling effectief is.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Houd VS de fabriek van leugens tegen




par Janic » 16/04/21, 10:51

aan de ene kant weet ik niet wat orthomoleculaire geneeskunde is, dus ik kon helemaal niets ontkennen,
het is een kenmerk van de onwetende om sterke meningen te hebben die gebaseerd zijn op deze onwetendheid, net als op H en de rest ook!
en aan de andere kant zie ik niet hoe de erkenning dat er beschavingsziekten bestaan ​​op enigerlei wijze bewijst dat een behandeling, wat die ook mag zijn, effectief is.
houd het warm! Waar is dan het bewijs dat wat u steunt effectief is? : Roll:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Houd VS de fabriek van leugens tegen




par ABC2019 » 16/04/21, 11:21

Janic schreef:houd het warm! Waar is dan het bewijs dat wat u steunt effectief is? : Roll:

het is simpel: als er geen bewijs is, ondersteun ik het niet. Vertel me wat je bedoelt als je zegt ‘wat ik steun’, en ik zal je vertellen wat ik beschouw als het bewijs dat mij ertoe bracht het te steunen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Houd VS de fabriek van leugens tegen




par Janic » 16/04/21, 12:36

Vertel me wat je bedoelt als je zegt "waar ik voor sta"
, je bent verwend omdat je je niet herinnert dat het de H is,
eerst zal ik u vertellen wat ik beschouw als het bewijsmateriaal dat mij ertoe heeft gebracht het te ondersteunen.
Het is ongelooflijk hoe gemakkelijk je voor de gek kunt houden. Het maakt ons niet uit wat u denkt, aangezien u er niets van weet. EN uw bewijzen zijn slechts vermoedens van uw AFIS-sekte die niet meer over dit onderwerp weet dan u! Niets + niets = nog steeds niets!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 209-gasten