De fabriek van onwetendheid (Arte Reportage)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: The Factory of Ignorance (Arte Reportage)




par eclectron » 20/03/21, 09:41

ABC2019 schreef:het moet nog worden bewezen, ik heb nog nooit een yogafan ontmoet die niet significant genoeg psys-problemen had. Over het algemeen wenden we ons tot dit soort therapie als we zelf problemen hebben.

Ik geef 1000 keer de voorkeur aan mensen die hun problemen toegeven (eerlijkheid en snelle oplossing) boven psychopaten, die vanuit hun standpunt heb geen probleem. : Lol: : Lol: : Lol:
Van daaruit om te correleren met activisten die hier ontkennen, is er een stap die ik zet. : Lol: :onheil:


ABC2019 schreef:Ik behoor tot geen enkele sekte, maar ik constateer alleen dat de fabriek van onwetendheid verre van het voorrecht is van multinationals

het is niet omdat je op dit punt gelijk hebt, dat je geen manipulatieve technieken gebruikt zoals deze multinationals en met hetzelfde doel, namelijk het behouden van een "sappige" wereld, ongeacht de gevolgen.
Jouw sekte? nou als ABCDEni, die van de Boomers in het licht van de onverbiddelijke feiten: "nog een minuut meneer de beul".
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: The Factory of Ignorance (Arte Reportage)




par ABC2019 » 20/03/21, 09:47

eclectron schreef:die van het behouden van een "sappige" wereld, ongeacht de gevolgen.
Jouw sekte? nou als ABCDEni, die van de Boomers in het licht van de onverbiddelijke feiten: "nog een minuut meneer de beul".

aangezien mijn invloed op de werking van de wereld bijna nul is, handel ik op geen enkele manier om iets te behouden. Ik ben tevreden om te leven in de samenleving die me voedt, genietend van een comfort van het leven dat in het verleden geen equivalent heeft, zoals jij en zoals alle forumers die een computer hebben om hierop te posten forum. Dus de morele oordelen van je hypocriete priester kun je bewaren op een plek waar ze niet koud worden.

Bovendien heb ik niet de illusie dat dit comfort een beperkte levensverwachting heeft, maar ik zie het nut niet in om de val van onze beschaving te bespoedigen, en ik ben verre van de enige.
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: The Factory of Ignorance (Arte Reportage)




par eclectron » 20/03/21, 10:07

ABC2019 schreef:
eclectron schreef:die van het behouden van een "sappige" wereld, ongeacht de gevolgen.
Jouw sekte? nou als ABCDEni, die van de Boomers in het licht van de onverbiddelijke feiten: "nog een minuut meneer de beul".

aangezien mijn invloed op de werking van de wereld bijna nul is, handel ik op geen enkele manier om iets te behouden. Ik ben tevreden om te leven in de samenleving die me voedt, genietend van een comfort van het leven dat in het verleden geen equivalent heeft, zoals jij en zoals alle forumers die een computer hebben om hierop te posten forum. Dus de morele oordelen van je hypocriete priester kun je bewaren op een plek waar ze niet koud worden.

Bovendien heb ik niet de illusie dat dit comfort een beperkte levensverwachting heeft, maar ik zie het nut niet in om de val van onze beschaving te bespoedigen, en ik ben verre van de enige.

Het probleem is dat je niet veel ziet, met andere woorden je ziet alleen wat bij je past, ABCDEni.
Ik zou niet zeggen dat je hinderlijke kracht nul is, maar eerder bijna 13 (posts per dag).
De mis is gezegd : Wink:
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: The Factory of Ignorance (Arte Reportage)




par Exnihiloest » 23/03/21, 19:25

eclectron schreef:...
Het probleem is dat je niet veel ziet, met andere woorden je ziet alleen wat bij je past, ABCDEni.
...

Argumentum ad personam, altijd in laster, helemaal nul.
Waar post eclectron, zien we niets meer van de onderwerpen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: The Factory of Ignorance (Arte Reportage)




par GuyGadeboisTheBack » 23/03/21, 19:35

Exnihiloest schreef:Argumentum ad personam, altijd in laster, helemaal nul.
Waar post eclectron, zien we niets meer van de onderwerpen.

Argumentum ad personam, altijd in laster, helemaal nul.
Waar Tryphon post, zie je niets meer van de onderwerpen.
1 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: The Factory of Ignorance (Arte Reportage)




par eclectron » 23/03/21, 19:58

Exnihiloest schreef:
eclectron schreef:...
Het probleem is dat je niet veel ziet, met andere woorden je ziet alleen wat bij je past, ABCDEni.
...

Argumentum ad personam, altijd in laster, helemaal nul.
waar bericht eclectron, Exnihiloest zien we niets meer van de onderwerpen.

Zonder veel interesse aan beide kanten, maar in ieder geval zal iedereen vrij zijn om te zien dat je precies bent en doet waar je anderen de schuld van geeft.
Het is hilarisch. : Lol:

Ik kan begrijpen dat haar Exnihiloest-zelfvoldaanheid (idem ABC...), gekwetst is dat het op klaarlichte dag wordt onthuld, dat ze niet in staat is om echt constructieve bijdragen te leveren aan een forum, tot het leven.
Ik begrijp je jaloezie.

De val is des te moeilijker hoe hoger je bent.

Aangezien je tijd te verspillen hebt door gratis mijn neus te snuiten, is het goed dat je gekwetst bent, dus vanaf nu probeerde ik zijn zelfvoldaanheid niet meer te kwetsen.
Ik verwacht niet dat je op jouw leeftijd beseft dat je je leven hebt gebouwd op achterhaalde hersenschimmen: growisme, liberalisme, enz.
Je moet toegeven aan de oude grumps en ze laten schreeuwen, dat is alles wat er te doen is ...
Voor anderen is het wat saai maar dat is het leven, wij hoeven jou ook niet te lezen. : Roll:
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: The Factory of Ignorance (Arte Reportage)




par GuyGadeboisTheBack » 23/03/21, 20:24

Dit is het hele probleem van deze oude glorie die een systeem (politiek en sociaal) willekeurig heeft geprezen en die goed zijn geworden om te worden gesloopt ...
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: The Factory of Ignorance (Arte Reportage)




par Janic » 23/03/21, 20:54

pedobac
Ik behoor tot geen enkele sekte,
zegt hij, maar hij gaat akkoord met hun valse wetenschappelijke ideeën, wat geen verschil maakt
maar ik constateer alleen dat de fabriek van onwetendheid verre van het voorrecht is van multinationals, de forum geeft ons dagelijks voorbeelden.
waarvan jij het kenmerkende voorbeeld bent.
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13724
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: The Factory of Ignorance (Arte Reportage)




par izentrop » 03/11/21, 00:07

Er wordt in dit draadje gesproken over een spirituele gids
Dit is tegenwoordig niet het geval voor alle natuurgenezers, ook al vinden we sommigen van hen in de anti-pass, anti-vax-bewegingen en meer in het algemeen onder covid-sceptische samenzweerders. Als de meerderheid van hen geen grote problemen oplevert, zijn er binnen deze beweging gevallen die bijzonder zorgwekkend zijn...

Toevallig kreeg een zekere Miguel Barthelery vorige week een gevangenisstraf van twee jaar met uitstel opgelegd wegens illegale beoefening van de geneeskunde, na de dood van een van zijn patiënten die aan kanker leed en die hij had geadviseerd zijn behandelingen stop te zetten. een dieet volgen op basis van vruchtensappen, groenten en jongeren. https://www.franceinter.fr/emissions/an ... tobre-2021
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: The Factory of Ignorance (Arte Reportage)




par GuyGadeboisTheBack » 03/11/21, 00:19

Hij ging in beroep, dus hij wordt als onschuldig beschouwd. :onheil:

Ps: Weet je hoe goed ik denk over dit soort goeroe...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 207 gasten