De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par ABC2019 » 26/08/21, 12:41

Nou, ik begin aan een experiment ... de draad zonder beledigingen!

Deelnemers kunnen alleen feitelijke berichten plaatsen, die geen grove woorden, beledigingen of minachtende termen bevatten, of geanimeerde gifs met een pejoratieve connotatie (het beste is eigenlijk om helemaal geen geanimeerde gifs te hebben).

Elk gebruik van woorden als "klootzak", "idioten", maar ook "grappig", "JOGGER" (die ik zelf gebruik in andere discussies maar niet in deze), evenals elk bericht dat dat bevat, is verboden. een beoordeling (zelfs "beleefd") op a forumeur, zonder nuttige informatie. Elke verandering van bijnaam is ook verboden bij het aanspreken van iemand, we moeten de bijnaam die hij heeft aangenomen respecteren.

Als de moderators willen deelnemen aan de ervaring, kunnen ze dat actief doen door de betreffende berichten te verwijderen. Anders zal ik tevreden zijn (evenals elke deelnemer die dat wenst) om de berichten te signaleren die volgens mij deze regels niet respecteren, door "bericht gesignaleerd" aan te duiden maar zonder ze te beantwoorden.

We hebben de keuze: een gratis thread die over alles praat, maar alle kanten op kan, of een thread die beperkt is tot een onderwerp ... eh bijvoorbeeld willekeurig de evolutie van de covid-epidemie? :)

Uiteraard zijn er andere threads om stoom af te blazen als je wilt, het is zelfs toegestaan ​​om hier quotes van te maken, maar niet om direct onjuiste berichten te plaatsen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De draad zonder misbruik!




par ABC2019 » 26/08/21, 12:43

om een ​​debat op gang te brengen: lijken de volgende maatregelen u gerechtvaardigd, en waarom?
* vaccinatie voor 12-18 jarigen
* vaccinatie jonger dan 12 jaar
* de 3e dosis voor bepaalde categorieën van de bevolking

Of je nu voor of tegen bent, geef alsjeblieft je argumenten zonder iemand te beledigen!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14970
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4366

Re: De draad zonder misbruik!




par GuyGadeboisTheBack » 26/08/21, 13:00

Bovendien hebben we al zijn vragen al min of meer aan de moer beantwoord, impliciet of expliciet. Deze man is gek, hij biedt een draad aan en "lanceert" het nauwelijks, hij geeft geen moer om de wereld !!!!
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: De draad zonder misbruik!




par Christophe » 26/08/21, 13:09

Patin Potin van je moeder is de draad van de eeuw!

ps: ik mikte op niemands moeder!

aangepast door Rémundo voor goede regels van decorum
: Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De draad zonder misbruik!




par ABC2019 » 26/08/21, 13:10

Janic schreef:en jojo de handjob die opnieuw begint!
Ik stel daarom voor dat hij op elk van zijn domme interventies niet moet worden beantwoord met een van zijn kwalificaties, zo talrijk, die hem kenmerken en die in feite zijn bevindingen en geen beledigingen! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Arrowd:

gerapporteerd bericht: naam bellen
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De draad zonder misbruik!




par ABC2019 » 26/08/21, 13:11

GuyGadeboisLeRetour schreef:Bovendien hebben we al zijn vragen al min of meer aan de moer beantwoord, impliciet of expliciet. Deze man is gek, hij biedt een draad aan en "lanceert" het nauwelijks, hij geeft geen moer om de wereld !!!!

gerapporteerd bericht: naam bellen
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14970
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4366

Re: De draad zonder misbruik!




par GuyGadeboisTheBack » 26/08/21, 13:12

(Bovendien ziet Bozo beledigingen waar er geen zijn ... het is compleet!)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: De draad zonder misbruik!




par Christophe » 26/08/21, 13:14

Euh, ik sluit? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Ik geloof dat je daar je record hebt gebroken!

Screenshot 2021-08-26 om 13-13-30 Le fil sans injures .png
Screenshot 2021-08-26 om 13-13-30 Le fil sans injures .png (7.29 KiB) 4011 keer bekeken


Jullie zijn gewoon een stel vuile kinderen!! Maar ik vind jullie allemaal leuk! : Lol: : Lol: : Lol:
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De draad zonder misbruik!




par ABC2019 » 26/08/21, 13:14

Christophe schreef:Het punt van je moeder is de draad van de eeuw!

ps: ik mikte op niemands moeder!

Het heeft geen zin om je je eigen boodschap te vertellen, maar de regel van het spel is om geen scheldwoorden te schrijven (zoals: geen woorden die je niet zou zeggen in het bijzijn van je baas of een agent). Dus “de ptin van je moeder” is uitgesloten.

Nogmaals, het is gewoon een kwestie van een experiment doen om erachter te komen hoe het zou zijn, je hebt genoeg ruimte om te posten wat je wilt in andere threads.

Als blijkt dat dit niet kan en het lukt je niet, dan is dat ook een interessante bevinding uit het experiment. :)
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De draad zonder misbruik!




par Janic » 26/08/21, 13:15

door ABCop 26-08-21, 13:10
Janic schreef:
en jojo de handjob die opnieuw begint!
Ik stel daarom voor dat we op elk van zijn domme interventies hem niet een van zijn kwalificaties, zo talrijk, antwoorden die hem kenmerken en die in feite observaties zijn en geen beledigingen! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Arrowd:
gerapporteerd bericht: naam bellen
klootzak! :frons:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 184-gasten