Covid-19-vaccin: wat als we het nooit als HIV-aids hebben gevonden?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par Christophe » 30/11/20, 21:01

Ja, maar hij had er ook meerdere kunnen hebben... toch?

Dus ?

a) Wat stoort u aan dit onderzoek?
b) Het is niet elders gepubliceerd?

Wil je het anti-Raoult-debat herhalen dat we in het andere onderwerp al honderd keer hebben gevoerd?
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9839
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2677

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par sicetaitsimple » 30/11/20, 21:37

Christophe schreef:Wil je het anti-Raoult-debat herhalen dat we in het andere onderwerp al honderd keer hebben gevoerd?


Helemaal niet... Jij was het die deze vraag over behandeling versus vaccin introduceerde.

Leen koe!!! Dus het vaccin (zij?) zal uiteindelijk ‘even’ effectief zijn en misschien minder dan HCQ, maar hoeveel keer duurder en riskanter?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par Christophe » 30/11/20, 21:58

Ik reageerde alleen op het uitstekende artikel van Obamot...Valt hij je lastig?

Ik heb het over het artikel, Obamot, ik weet al dat het je stoort... : Cheesy:
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9839
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2677

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par sicetaitsimple » 30/11/20, 22:12

Christophe schreef:Ik reageerde alleen op het uitstekende artikel van Obamot...Valt hij je lastig?

Absoluut niet, maar je moet het rustig herlezen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par Christophe » 30/11/20, 22:23

Ik heb het goed gelezen, dank je wel... de conclusie is duidelijk, duidelijk en precies en druist in tegen de valse hoop en onzin die we momenteel horen zeggen dat vaccins ALLES zullen veranderen EN ONS BINNEN een paar weken zullen REDDEN!! Hallelujah!!

Laten we ons geen illusies maken: zelfs als de goedkeuring van een eerste vaccin in recordtijd plaatsvindt, zullen we nog moeten wachten voordat we het op een volkomen veilige manier aan de hele bevolking kunnen geven. Echter, si Dit vaccin is veilig genoeg om te worden ingeënt bij gezondheidswerkers – met resultaten die wij kunnen garanderen hopen ook overtuigend voor de leden van de etnische minderheden, velen onder onze “beschermengelen” – zullen we een cruciale stap hebben bereikt in de strijd tegen de pandemie.


Nu nodig ik u uit om hier de passages te plaatsen die u graag met ons wilt bespreken...

Deze kun je ook lezen: https://lactualite.com/sante-et-science ... core-loin/

Zelfs met een vaccin is het einde van de pandemie nog ver weg

De ontdekking van een veilig en effectief vaccin zal nog niet het einde van de pandemie betekenen. De bevolking zal zich moeten blijven houden aan preventieve maatregelen, aldus Benoît Mâsse, hoogleraar aan de School of Public Health van de Universiteit van Montreal.
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9839
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2677

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par sicetaitsimple » 30/11/20, 22:35

Ja en?
Tegenwoordig worden er officieel wereldwijd ongeveer 10.000 sterfgevallen als gevolg van covid per dag geregistreerd, het werkelijke cijfer ligt zeker hoger.
Wij kunnen eigenlijk niets doen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par Christophe » 30/11/20, 22:40

Maar waar heb je het over? Heb je te veel met Janic omgegaan?

Ik heb nooit gezegd dat we iets moesten doen, ik zei dat het moest stop met liegen tegen mensen met deze pt*-vaccins!

Want ook al zijn ze effectief en niet gevaarlijk, wat vandaag de dag verre van zeker is, ze zullen de pandemie de komende 1 of 2 jaar niet kunnen stoppen!!

Is het moeilijk om dat in het openbaar te begrijpen en te zeggen?

Ah ja, er zijn ballen voor nodig om het te zeggen!! Ballen zijn wat momenteel ontbreekt in het publieke landschap bij gebrek aan klootzakken...
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9839
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2677

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par sicetaitsimple » 30/11/20, 23:03

Christophe schreef:Maar waar heb je het over? Heb je te veel met Janic omgegaan?

Ik heb nooit gezegd dat we iets moesten doen, ik zei dat het moest stop met liegen tegen mensen met deze pt*-vaccins!

Want ook al zijn ze effectief en niet gevaarlijk, wat vandaag de dag verre van zeker is, ze zullen de pandemie de komende 1 of 2 jaar niet kunnen stoppen!!

Is het moeilijk om dat in het openbaar te begrijpen en te zeggen?

Ah ja, er zijn ballen voor nodig om het te zeggen!! Ballen zijn wat momenteel ontbreekt in het publieke landschap bij gebrek aan klootzakken...


We zullen het niet hebben over de grootte van je ballen.....
Maar dat is geen antwoord op de vraag: Tegenwoordig worden er officieel wereldwijd ongeveer 10.000 sterfgevallen als gevolg van covid per dag geregistreerd, het werkelijke cijfer ligt zeker hoger. Wij kunnen eigenlijk niets doen.
Wat stelt u voor?
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par Christophe » 30/11/20, 23:07

Ik beantwoord geen trolachtige trucvragen... het is niet alleen het vaccin waartegen we moeten vechten...

Er is bijvoorbeeld dit: https://www.econologie.com/lutte-anti-c ... ar-le-mit/

We zullen er over 3 maanden weer over praten als het vaccinfiasco is uitgebroken...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19-vaccin: wat als we er nooit een zouden vinden zoals HIV AIDS?

par Obamot » 01/12/20, 00:36

Degenen die zich verbergen voor de reguliere pers houden blijkbaar niet van degenen die... kont!

7F8257F4-08AC-4923-BACC-78D82375805B.jpeg
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 207-gasten