Meningen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: adviezen over Covid-vaccins, immuniteit en immunologie




par ABC2019 » 16/04/21, 15:58

Obamot schreef:Er is ALLEEN de geldige zed-score buddy, wees eerlijk tegen jezelf.

dus tenzij ik mij vergis blijkt er geen oversterfte te zijn die toeneemt met het aantal vaccinaties? Of denk je dat het later zal verschijnen?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: adviezen over Covid-vaccins, immuniteit en immunologie




par ABC2019 » 16/04/21, 16:00

Janic schreef: volgens de onderzoeken die ze hebben gedaan, zoals elk laboratorium.

zeker niet "zoals elk laboratorium", aangezien u er nooit een hebt aangehaald, in tegenstelling tot al degenen die zeggen dat een product effectief is (zelfs voor HCQ en ivermectine geven we studieresultaten).
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9838
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2675

Betreft: adviezen over Covid-vaccins, immuniteit en immunologie




par sicetaitsimple » 16/04/21, 16:05

Obamot schreef:Er is ALLEEN de geldige zed-score buddy, wees eerlijk tegen jezelf.


Het is een waardeloos iets, en aangezien het je ook het weer geeft van een maand geleden, is het van verwaarloosbaar nut bij het beheersen van de pandemie.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11062

Betreft: adviezen over Covid-vaccins, immuniteit en immunologie




par Christophe » 16/04/21, 16:14

sicetaitsimple schreef:Maar inderdaad was er niet alleen een massale vaccinatie, maar (althans voor zover ik weet) een opsluiting in de twee landen.


Dus hier is het, zoals Jean Claude Duss zou zeggen: onmogelijk om te concluderen!! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Betreft: adviezen over Covid-vaccins, immuniteit en immunologie




par Obamot » 16/04/21, 16:16

Hij probeert me al een jaar tot een conclusie te brengen, ik heb het gedaan, maar niet op de manier waarop hij veronderstelde! : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Betreft: adviezen over Covid-vaccins, immuniteit en immunologie




par Obamot » 16/04/21, 19:18

sicetaitsimple schreef:
Obamot schreef:Enkel de zed-score is geldig [euromomo]


Het is een waardeloos iets, en aangezien het je ook het weer geeft van een maand geleden, is het van verwaarloosbaar nut bij het beheersen van de pandemie.
dus je glijdt uit... Eén... Maand... Ik zou de remsporen niet graag zien, een maand zonder naar het toilet te gaan, Kiki heeft last van verstopping.... : Mrgreen:

Zonder grapjes komen de cijfers uit op het tempo waarin overheden ze doorgeven. Dat moet je weten als je daar werkt Sylvain. Het gaat daarom niet sneller en niet minder snel dan hun vermogen om het te doen...

als het verprutst is, dan is het de schuld van de betrokken regeringen! Het is niet slechter of beter, het is wat het is.

Het is het enige relatief betrouwbare instrument dat beschikbaar is. Je houdt er alleen niet van omdat ik degene ben die het gebruikt en omdat het al je pogingen heeft verijdeld...
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9838
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2675

Betreft: adviezen over Covid-vaccins, immuniteit en immunologie




par sicetaitsimple » 16/04/21, 19:43

Obamot schreef: de cijfers komen in de snelheid waarmee overheden ze doorgeven.


Voor zover ik weet worden de gegevens met betrekking tot Covid (is dat het onderwerp?) dagelijks verzonden. Natuurlijk kunnen er risico's zijn, met name maar niet alleen in de weekenden die niet voor elk land hetzelfde zijn. Daarom kunnen naar mijn mening alleen de voortschrijdende gemiddelden over zeven dagen onderwerp van vergelijking zijn.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11062

Betreft: adviezen over Covid-vaccins, immuniteit en immunologie




par Christophe » 16/04/21, 20:17

Raoult, trouw aan zijn standpunt over vaccins sinds het begin van de pandemie: https://www.7sur7.be/monde/hydroxychlor ... ~a57ca9ac/

Professor Didier Raout vertrouwt toe dat hij geen ‘activist’ is en daarom ‘niet oproept tot vaccinatie’.Het vaccin speelt waarschijnlijk een rol bij het terugdringen van de gevoelige populatie en zou moeten leiden tot een vermindering van het aantal gevallen.", hij voegt toe.

‘Ik beschouw mezelf niet als een profeet. Het is een ziekte die zeer weinig immuniteit biedt. Natuurlijke infectie zelf is slecht. We zullen zien hoe lang het vaccin standhoudt, er zijn varianten die resistent zijn tegen een bepaald aantal vaccins. Daarom zeg ik dat het vaccin geen toverstaf is.”, verklaart hij. “Ik geloof dat we voorzichtig moeten zijn als we aan grote innovaties beginnen zonder de tijd te nemen om op vreedzame wijze de risico’s en voordelen te beoordelen.”


In ieder geval iemand die niet van gedachten verandert... : Mrgreen:

1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14972
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4368

Betreft: adviezen over Covid-vaccins, immuniteit en immunologie




par GuyGadeboisTheBack » 16/04/21, 21:05

Christophe schreef:In ieder geval iemand die niet van gedachten verandert... : Mrgreen:

Dat is relevantie en hij weet waar hij het over heeft, in tegenstelling tot ‘volg mijn blik’. : Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: adviezen over Covid-vaccins, immuniteit en immunologie




par ABC2019 » 16/04/21, 22:00

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Christophe schreef:In ieder geval iemand die niet van gedachten verandert... : Mrgreen:

Dat is relevantie en hij weet waar hij het over heeft, in tegenstelling tot ‘volg mijn blik’. : Mrgreen:

Nou, hij heeft gelijk als hij zegt dat vaccins misschien niet de magische oplossing zijn, niets zegt dat immuniteit erg lang duurt, noch dat varianten geen grote schade zullen aanrichten... het enige is dat we niets anders serieus te bieden hebben.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Ahmed, gegyx, Remundo, sicetaitsimple en 261 gasten