UPS en batterijcompatibiliteit

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: UPS en batterijcompatibiliteit




par Macro » 13/04/21, 07:10

Ik heb hetzelfde in de automatische versie ... Het is serieus ....
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: UPS en batterijcompatibiliteit




par Obamot » 13/04/21, 13:06

Noem je dat ‘serieus’? : Cheesy: Nee, het is de eerste prijs die standhoudt als je geen cent hebt, om te voorkomen dat je centen bespaart die in jouw geval zouden kunnen leiden tot schiettoestellen die niet zijn ontworpen of berekend voor gevaarlijk gebruik dat verboden is door normen en wetten. Het is minder ‘ernstig’ dan de oplossing, erger dan het kwaad. : Cheesy:

Maar misschien is de ‘poëtisch-ecologische’ dimensie je ontgaan?
(een benadering die mogelijk heel sympathiek zou zijn als het hem uiteindelijk niet zou schaden).
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: UPS en batterijcompatibiliteit




par Macro » 13/04/21, 14:07

Het is waar dat ik me laat meeslepen.. Ik heb hem pas twee weken....Het vervangt een oude GYS die mijn batterijen doodde en een kabaal maakte...helse...

Wat betreft zijn poëtische visie op het gebruik van een omvormer met een bagnle-batterij die hem in zijn auto van dienst zal zijn, zijn tuinhuisje vastzet, zijn pc van stroom voorziet, zijn koelkast, zijn relaxbank laat werken..... Ja, alles is mogelijk, alles is haalbaar. ... Sommigen zijn berecht : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 212-gasten