Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13721
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par izentrop » 31/05/22, 03:55


0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par ABC2019 » 31/05/22, 07:42

heeft iemand al getweet dat het ziekenhuis bijna geen zorgverleners meer heeft omdat iedereen die is gevaccineerd is overleden?

vreemd .... :schok:
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par Janic » 31/05/22, 08:11

houd het ABCile vast dat zichzelf als een idioot blijft voordoen: bah!
Zodra er onzin te vertellen is, rent hij erop af! :(
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11062

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par Christophe » 31/05/22, 09:42

ABC2019 schreef:heeft iemand al getweet dat het ziekenhuis bijna geen zorgverleners meer heeft omdat iedereen die is gevaccineerd is overleden?

vreemd .... :schok:


: Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:

Je bedoelt net zo dood als de 150 miljoen niet-gevaccineerde Europeanen die de winter niet zouden overleven? : Mrgreen:

Ben je het zat om afval te zijn?
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par ABC2019 » 31/05/22, 10:24

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:heeft iemand al getweet dat het ziekenhuis bijna geen zorgverleners meer heeft omdat iedereen die is gevaccineerd is overleden?

vreemd .... :schok:


: Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:

Je bedoelt net zo dood als de 150 miljoen niet-gevaccineerde Europeanen die de winter niet zouden overleven? : Mrgreen:


Ik heb dit soort voorspellingen nog nooit gelezen, in ieder geval op serieuze sites. Maar we komen natuurlijk niet hetzelfde vaak?

Voor de belediging, want er staat alleen op dit forum Ik hoor het, ik steun het heel erg goed, zie mijn handtekening.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11062

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par Christophe » 31/05/22, 10:25

Als een Duitse minister dat zou zeggen...

Nog iets TDC?

Dus blijf in je zelfverklaarde wellust... : Lol: : Lol: : Lol:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par ABC2019 » 31/05/22, 10:27

Christophe schreef:Als een Duitse minister dat zou zeggen...

Ik heb het niet gelezen op de sites die ik vaak bezoek, sorry: heb je een bron?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11062

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par Christophe » 31/05/22, 10:29

U weet heel goed hoe u bronnen moet zoeken als het om uw leer gaat...

Alleen al deze bekentenis van luiheid toont je oneerlijkheid!

Nog iets TDC?
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11062

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par Christophe » 31/05/22, 10:31

Hey TDC ben nog steeds te aardig ... je verdient het niet!

Tegen het einde van de winter zullen de niet-gevaccineerde of niet-genezen volgens de Duitse minister dood zijn!





Dus een niet-gevaccineerde genezen verzorger stierf? : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par Janic » 31/05/22, 10:32

christophe
Je bedoelt net zo dood als de 150 miljoen niet-gevaccineerde Europeanen die de winter niet zouden overleven? : Mrgreen:
ABCiel
Ik heb dit soort voorspellingen nog nooit gelezen, in ieder geval op serieuze sites. Maar we komen natuurlijk niet hetzelfde vaak?
wat zijn je serieuze sites dan.....in ieder geval?

ABCiel
Voor de belediging, want er staat alleen op dit forum Ik hoor het, ik steun het heel erg goed, zie mijn handtekening.
nog zo beperkt. Dit zijn geen beledigingen maar observaties met betrekking tot wat je schrijft, débilou!.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gegyx en 225 gasten