Zoek gevonden 14115 resultaten

par Flytox
13/11/23, 19:08
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: [Een ander] Humor
antwoorden: 17118
views: 3645336

Re: [een andere] Humor

mijn 2 borsten.jpg
mijn 2 borsten.jpg (208.72 KB) 517 keer bekeken
par Flytox
28/10/23, 23:13
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: PM2945 verwarmingsregelaar geblokkeerd in de zomer (Okofen)
antwoorden: 3
views: 1130

Re: PM2945 verwarmingsregelaar geblokkeerd in de zomer (Okofen)

Als er een batterij op de elektronische kaart zit, verwijdert u deze gedurende 2 minuten, plaatst u deze terug en probeert u het opnieuw. Dit kan de reset uitvoeren waarnaar u op zoek bent.
par Flytox
18/10/23, 21:31
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: Begrijpen we de wereld waarin we leven?
antwoorden: 1884
views: 123586

Re: Begrijpen we de wereld waarin we leven?

https://crowdbunker.com/v/jkGs2UDTrU

Edit door Remundo: deze video bespreekt Sars-Cov2 met Louis FOUCHET, waarin dokter David MARTIN vertelt dat de oorsprong ervan het resultaat is van genetische manipulatie.
par Flytox
16/09/23, 19:01
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: [Een ander] Humor
antwoorden: 17118
views: 3645336

Re: [een andere] Humor

schapen.jpg
sheep.jpg (125.67 KiB) 709 keer bekeken
par Flytox
10/09/23, 22:15
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Het vervaardigen van een auto en milieu nummers!
antwoorden: 119
views: 72660

Re: Een auto en omgeving maken, nummers!

Voor het slechte voorbeeld van de 2CV: - De enige kwaliteit was dat hij op dat moment de goedkoopste auto was. - Deze auto is nooit nuchter geweest (nooit gemaakt - 6 liter/100 voor een motor met verouderde technologie, zacht, noch flexibel, noch krachtig). - Auto gaat vaak kapot (starten,...
par Flytox
09/08/23, 16:12
Forum : Mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren?
onderwerp: Hulp bij mijn gasboiler: waakvlam die uitvalt
antwoorden: 21
views: 3909

Re: Hulp bij mijn gasboiler: waakvlam uitgevallen

Eigenlijk voor het geval dat het niet erg waarschijnlijk zal werken, maar het is niet duur en het duurt niet lang om het te proberen, en bovenal vereist het geen demontage (want dan moet je het weer in elkaar zetten...), "tikken" het gehele gascircuit (leidingen, kleppen) met het houten handvat van een stuk gereedschap. ...
par Flytox
08/08/23, 23:14
Forum : Mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren?
onderwerp: Hulp bij mijn gasboiler: waakvlam die uitvalt
antwoorden: 21
views: 3909

flytox

Het kan voorkomen dat de piëzo kapot gaat en niet meer vonkt doordat er een kleine hoeveelheid koolstof is afgezet op een elektrode/pilotnozzle. Even krabben met een borstel en het is weer weg. We zouden de vonk moeten zien als we ‘tac tac tac’ horen. Als het werkt met een...
par Flytox
07/08/23, 00:04
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: IESPM-motorolie-analyses: slijtage en motormechanica, vergelijking van waarden en resultaten
antwoorden: 25
views: 2784

Betreft: IESPM-motorolie-analyses: slijtage en motormechanica, vergelijking van waarden en resultaten

Het is verrassend dat deze analyses de "houtskoolresten" die de olie zwart maken niet vermelden/meten. Ik had een artikel gevonden (van BMW?) waarin stond dat deze koolstofhoudende materialen op zichzelf niet catastrofaal waren, maar dat hun interactie met water (en bacteriën?)...
par Flytox
06/08/23, 23:38
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Fiets die ontspoort
antwoorden: 17
views: 2316

Re: Fiets die ontspoort

Uw ketting heeft geen "harde punt", plaats (suite van 1 tot 3 schakels) die alleen door te forceren op een rondsel kan bewegen / oprollen. Dit is meestal voldoende om te ontsporen door de kronkeling te dwarsbomen. : Wink:
par Flytox
02/07/23, 23:57
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Franse politiek: welke toekomst voor Macron (en Frankrijk) en waarom?
antwoorden: 6105
views: 405593

Re: Franse politiek: welke toekomst voor Macron (en Frankrijk) en waarom?

Pincet: https://twitter.com/LenZur95/status/1675581308431486976 Het gevaarlijkste aan dit verhaal is dat het suggereert dat de "legale" oplossing zou zijn om onze president de volledige macht te geven. Gezien het vertrouwen dat in hem kan worden gesteld, zijn gevoel voor het vaderland, zijn oprechtheid, zijn...

Zoek Geavanceerd zoeken