Zoek gevonden 290 resultaten

par bob_isat
05/02/08, 19:21
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Anti-GM-petitie voor een gezonde landbouw
antwoorden: 1
views: 6050

Goed nieuws:

http://fr.news.yahoo.com/afp/20080205/t ... 8aa_1.html

Nee, ik maak een grapje.

de pro GGO-lobby is sterk en onze hulpsheriffs zijn niet van het irritante type ....

:frons: :frons:
par bob_isat
08/01/08, 22:21
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: geloofwaardige verklaringen van doping in het water! BELANGRIJK !!
antwoorden: 376
views: 242468

Christophe schreef:Oké, jij bent het die beslist, maar het nieuws zou alleen je antwoord betreffen; niets controversieel!

Als het niet gaat om versie 2 over ionisatie, kan ik dan nieuws brengen?



laten we soms nog een maand wachten...
par bob_isat
04/01/08, 12:53
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: geloofwaardige verklaringen van doping in het water! BELANGRIJK !!
antwoorden: 376
views: 242468

Ja, ik heb de uitgave van S&V van januari 2008 in mijn handen en... er staat niets, niet, nul, null... geen woord in je mail! Nog even wachten tot februari maar eerlijk gezegd twijfel ik steeds meer... Zullen we ondertussen met jouw antwoord een nieuwsbericht en een nieuw onderwerp maken? Ik stel voor dat we voorlopig wachten, kalm,...
par bob_isat
02/01/08, 11:16
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: geloofwaardige verklaringen van doping in het water! BELANGRIJK !!
antwoorden: 376
views: 242468

De discussie over de brandstofkwaliteit is interessant, maar ik adviseer dat we hier stoppen omdat we het onderwerp van Bob vervuilen! Dus ik heb hier zojuist een onderwerp voor aangemaakt: Vergelijking van Excellium- of Ultimate-brandstoffen (of equivalenten) snif iemand kocht science et vie in januari voor ...
par bob_isat
23/12/07, 23:02
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: verenigende theorie: Pantone, Vortex en de planeet Aarde
antwoorden: 68
views: 94734

Ja, de ref is de juiste.

dat gezegd hebbende, versie 2 zit in de pijplijn, met wetenschappelijke referenties die minder gemakkelijk weg te vegen zijn door onze "officiële wetenschappelijke" vrienden ...

A + en nootachtige Joel voor iedereen

bob
par bob_isat
30/11/07, 17:00
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: Weinig fabel over belastingen in Frankrijk
antwoorden: 30
views: 22513

Hallo Christophe, Wat ik uit je fabel begrijp is dat we de rijksten niet te veel moeten belasten, anders gaan ze weg... Het is een overweging die helemaal in lijn is met de tijd: onder het mom van ‘modernisme’ keren we terug aan het principe van progressieve belastingheffing, en breder...
par bob_isat
30/11/07, 11:27
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Biogas en biomethaan, 2-boeken van Bernard Lagrange
antwoorden: 8
views: 13545

Hallo, Voor degenen die geïnteresseerd zijn in deze boeken, die een referentie blijven in het veld, ze zijn verkrijgbaar via EDEN, een ultradynamische BIOGAZ-vereniging die biogasinstallaties in Frankrijk adviseert en uitvoert: http://www.eden-enr.org /spip/rubrique.php?id_rubrique=25 (M.Lagrange doet dat eigenlijk...
par bob_isat
29/11/07, 13:43
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Artikel Gillier Pantone op donderdag (luxemburg)
antwoorden: 15
views: 29759

Niet slecht dit artikel!
par bob_isat
26/11/07, 19:20
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Pantone artikel in Science and Life november 2007
antwoorden: 173
views: 126122

Hallo allemaal, Om deze e-mail begrijpelijk te maken, zal ik mezelf vertegenwoordigen, ik ben de auteur van "geloofwaardige verklaring voor waterdoping": https://www.econologie.com/file/technologie_energie/Theorie_exposition_dopage_eau_econologie.pdf Naar aanleiding van het artikel gepubliceerd in Science et vie, hier is het antwoord in...
par bob_isat
12/11/07, 21:59
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Nieuwe Echo Motor 2 project, Mines de Douai
antwoorden: 48
views: 33386

Hallo, bedankt voor de details over radicalen en ionen. de uitlaatgassen stijgen tot ongeveer 600°. voor het diagram op de eerste pagina heb je gelijk: het is klote. Maar het is het originele plan van Jean Louis Naudin, van waaruit alles in Frankrijk begon. Heeft iemand voor V2 van het document een mooi diagram...

Zoek Geavanceerd zoeken