Zoek gevonden 258 resultaten

par nialabert
08/11/23, 14:51
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Acrylbad VS staal
antwoorden: 1
views: 1034

Acrylbad VS staal

Hallo allemaal, Een mening voor of tegen acrylbadkuipen. Met het goede oude geëmailleerde stalen bad tegenover in de ring? Laten we het hebben over de versie die een beetje duur is en niet de eerste prijs van de koning van de doe-het-zelvers. Het lijkt erop dat deze avond erg onhoudbaar is, maar ik begrijp niet echt waarom...
par nialabert
03/04/20, 21:34
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Covid19-virus: het desinfecterende masker door thermische virale remming (+ UVc?)?
antwoorden: 208
views: 59805

Re: Covid19-virus: het thermische desinfectiemasker?

We kunnen gebaseerd zijn op wat er uit een elektronische sigaret komt,

We zouden de stroominformatie, het vermogen, de temperatuur en de inspiratoire inspanning hebben.

Wie heeft er een en een thermometer om het allemaal te meten?
par nialabert
26/11/15, 23:28
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Vreemdgaan TDI EA189 vervuiling Volkswagen (zetel, audi ...)
antwoorden: 301
views: 102594

Dus VW loog? Nauwelijks meer dan de anderen! Naar mijn mening loog VW veel meer dan de anderen door een systeem voor verontreinigingsbeheersing te installeren om de tests te doorstaan, maar door vrijwillig zijn actie buiten de tests te verminderen, zodat de motor efficiënter is. Het hele "probleem ...
par nialabert
03/10/15, 09:26
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Vreemdgaan TDI EA189 vervuiling Volkswagen (zetel, audi ...)
antwoorden: 301
views: 102594

Een artikel uit de Tribune de Genève

Het vat eigenlijk alles samen wat hier is gezegd.
par nialabert
30/07/09, 15:30
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Recycling van spaarlampen = cata?
antwoorden: 14
views: 7467

Aan de andere kant wil ik geloven dat er op het gebied van recycling veel te doen is. Willekeurig zoals dat. Waarom is de elektronica van de compacte fluorescentielamp niet in de armatuur geïntegreerd zoals bij fluorescentielampen het geval is !!!! Technisch gezien is het heel simpel Het is zuiniger Het is ecologischer ...
par nialabert
22/04/09, 13:01
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Onmiddellijke boiler
antwoorden: 12
views: 16575

bij 1 € moet de joint snel winstgevend zijn :onheil:
par nialabert
13/08/08, 09:47
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Dringend elektrisch probleem, stroomonderbreker blaast
antwoorden: 33
views: 156671

Kleine toelichting op de tekst van Nialabert: D “I plussoie”, dat betekent: ik ga akkoord, ik keur goed, ik bevestig, ik sluit me aan ... In de infinitief is het “plussoyer”. Bijna 30000 voorvallen volgens yahoo.fr, voor “je plussoie”. Het is overal, op forums en de discussielijsten in p ...
par nialabert
13/08/08, 09:05
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Dringend elektrisch probleem, stroomonderbreker blaast
antwoorden: 33
views: 156671

Hallo, hier is voor de installatie ondanks de algemene stroomonderbreker die regelmatig kapot gaat. Ik begrijp niet waarom de discussie om het verschil draait. Omdat het de generaal is die triggert. Voor mij is er een apparaat dat van tijd tot tijd openlijk kortsluiting maakt. Ik ...
par nialabert
16/02/08, 11:12
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: RSS Feed
antwoorden: 9
views: 5962

Christophe schreef:Uh pkoi het is niet verschrikkelijk?


Er is daar een recept, toch?

Geen idee wat ik bedoelde, maar het lijkt mij dat de titels een beetje lang waren.

Zoek Geavanceerd zoeken