Zoek gevonden 8 resultaten

par zeehonden
27/11/07, 14:28
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Pantone artikel in Science and Life november 2007
antwoorden: 173
views: 126150

Pantone Honda-saus?

Om het gedeelte te lezen dat over Honda spreekt: misschien zal er eindelijk iets gebeuren?
http://www.moteurnature.com/actu/2006/m ... luetec.php
par zeehonden
07/04/06, 12:08
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: HVB en vervuiling: Trends!
antwoorden: 6
views: 8739

wachtwoord

Blijkbaar heb ik niet meer het juiste wachtwoord en login (ik vond een e-mail uit 2004). Kunnen de vouchers opnieuw naar mij worden verzonden? Sorry en alvast bedankt.
par zeehonden
07/04/06, 11:37
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: ketel op plantaardige olie
antwoorden: 3
views: 14277

olie branders

Zoek naar deze merken: Kroll HEIZOMAT en REKA
par zeehonden
10/11/05, 14:40
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Contacten zoeken in het zuidwesten
antwoorden: 7
views: 6834

Hallo totoch, ik ben in Tonneins. Waar ben je precies in 47? Ik had mijn contactgegevens op de forum zuidwesten maar blijkbaar is het verdwenen met de manips ...
par zeehonden
06/09/05, 17:07
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Renault 21 gedoteerd water
antwoorden: 185
views: 181541

OK. Ik stuur je een e-mail.
A +
par zeehonden
06/09/05, 16:17
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Renault 21 gedoteerd water
antwoorden: 185
views: 181541

Ik citeer: Nou, jullie zullen ongetwijfeld welkom zijn in de 2e fase van een “project” dat ik lanceer. Wat denkt u er anders van om in de tussentijd een rapport over tractoren te maken? (Ik heb een paar adressen) Antwoord: Ik ben geïnteresseerd, vooral als deze adressen in het zuidwesten liggen, en meer...
par zeehonden
06/09/05, 15:05
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Renault 21 gedoteerd water
antwoorden: 185
views: 181541

Ik ben geen regisseur, maar een computerwetenschapper, dus ik voel me op mijn gemak bij het manipuleren en comprimeren en zo. Verder ben ik bezig met mijn 11pk zitmaaier, met een Pantone die ik heb gemonteerd, maar ik ben voorlopig niet erg tevreden: na testen op een mengsel van 50% water, 50% super...
par zeehonden
06/09/05, 14:24
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Renault 21 gedoteerd water
antwoorden: 185
views: 181541

Heuuuu ... Op de video is er gourance, het is die van de R21 van Kevin of the Southeast (alias asgardotyr geloof ik hierover forum). Ik was degene die het filmde en een tijdje geleden op de muilezel beschikbaar stelde. Dus niets te maken met de bewerking in kwestie hier (wat niettemin erg interessant is...

Zoek Geavanceerd zoeken