Zoek gevonden 219 resultaten

par SebastiaanL
02/02/23, 00:00
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Pensioen hervorming
antwoorden: 375
views: 27638

Re: pensioenhervorming

par SebastiaanL
01/02/23, 22:43
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: De ellende van school
antwoorden: 98
views: 9513

Re: School ellende

Het is geweldig, hier zijn we met een formule die wordt gebruikt om bijna niets te berekenen, zonder enige aanwijzing te geven over wat er gebeurt onder de "fysieke" motorkap en daarmee slagen we erin kritiek te leveren op de school die studenten onderwijst in formules die niet echt begrijpen en vergeten net zo snel hun doen...
par SebastiaanL
01/02/23, 19:18
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: De ellende van school
antwoorden: 98
views: 9513

Re: School ellende

[de lucht als geheel wordt niet versneld]

Veel succes met het demonstreren van de lift van de vleugel
par SebastiaanL
01/02/23, 18:44
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: De ellende van school
antwoorden: 98
views: 9513

Re: School ellende

: Cheesy:
par SebastiaanL
01/02/23, 18:28
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: De ellende van school
antwoorden: 98
views: 9513

Re: School ellende

Welnu, dankzij jou hebben we de demonstratie dat er consensus kan worden gevonden over nepdenken. Ik had graag het eerste bericht van het onderwerp gelezen, daarna las ik het tweede en besefte dat de filosofie ad hoc was gecreëerd in 1 om het idee voor 2 te rechtvaardigen. Welkom bij ideologistan, erg co ...
par SebastiaanL
01/02/23, 12:47
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: De ellende van school
antwoorden: 98
views: 9513

Re: School ellende

Maar we hebben deze aerotrucs niet nodig om te begrijpen dat in alle gevallen de ondersteunende kracht van het vliegtuig in de lucht ook die van de lucht op de grond is. Nee en nee. Dit is allemaal popularisering, en een slechte omdat het verkeerd is over de basisfysica. We hebben het al over "voor...
par SebastiaanL
01/02/23, 10:23
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Pensioen hervorming
antwoorden: 375
views: 27638

Re: pensioenhervorming

Elke keer dat de oude jongens het ons aandoen, om hun pensioen te verdedigen, ga je jong, fuck the mess! Maar zodra de overheid hen een rollator of een gratis kunstgebit aanbiedt, tekenen ze en gaat iedereen met lege handen naar huis, met dagen van stakingen en hoop in hun botten. F...
par SebastiaanL
01/02/23, 09:46
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: De ellende van school
antwoorden: 98
views: 9513

Re: School ellende

De archeologen van de toekomst zullen zich prima vermaken met dit onderwerp. Wat is grondeffect? slechts een lokale drukverhoging, uit hydrostatisch evenwicht. Een glas water + ijsblokje is in hydrostatisch evenwicht. De lift is de verhouding van de gemiddelde intrados/extrados druk x het oppervlak, bo...
par SebastiaanL
30/01/23, 12:28
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: De ellende van school
antwoorden: 98
views: 9513

Re: School ellende

Ik vraag me af hoe iemand kan toegeven zonder meteen geschokt te zijn! het idee dat 500 ton in de lucht kan zweven zonder hun gewicht op de grond te laten rusten? Hoe zouden die 500 ton, als bij toverslag, niet meer meetellen op de balans van dingen die van elkaar afhankelijk zijn om...
par SebastiaanL
30/01/23, 02:21
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: CEA en Renault ontwikkelen een bidirectionele boordlader
antwoorden: 54
views: 8359

Betreft: CEA en Renault ontwikkelen een bidirectionele boordlader

Ik begrijp het niet, er is al de V2L .... Ja, we kunnen al sleutelen aan de V2L, als we 3kw max hebben, kunnen we een 2000W mppt-zonneregelaar kopen (in staat om het maximale PV-vermogen te beperken; de mppt ondersteunt heel vaak deze functie) die is ingesteld om alleen een laadtoestand te behouden ...

Zoek Geavanceerd zoeken