Zoek gevonden 13 resultaten

par Liliane14
20/01/17, 17:14
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Vervang brandstofboiler door auto
antwoorden: 23
views: 22355

Re: Vervang de olieketel door de motor van een auto

Hallo, Het idee is origineel, maar zeer uitvoerbaar. Ik vraag me echter af wat de CO2-uitstoot is die dit oplevert. Persoonlijk probeer ik mijn ritten met de auto te verminderen om op mijn eigen manier het milieu te helpen beschermen. Ik gebruik liever de zon voor verwarming, ik tr ...
par Liliane14
20/01/17, 17:10
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Nano-spike katalysator: CO2 + water + elektriciteit = ethanol
antwoorden: 24
views: 24962

Re: Catalyst Nano-spike: CO2 + water + elektriciteit = ethanol

Hallo, ik had verre van vermoed dat een dergelijke ontdekking was gedaan. Ik leer elke dag een beetje meer sinds ik me hiervoor heb aangemeld forum. Ik ben heel blij dat ik deze discussie ben tegengekomen, waardoor ik meer over het onderwerp kan leren. Bedankt voor het delen van al deze inf ...
par Liliane14
20/01/17, 17:10
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Start-up in energiebesparing
antwoorden: 10
views: 6918

Re: Start-up in energiebesparing

Hallo, ik heb uw pagina bekeken en ik vind uw concept interessant. Helaas dwingt het gebrek aan tijd mij je aanbod om tester te worden af. Ik deel de informatie echter met mijn contacten die mogelijk geïnteresseerd zijn. Ik wens je veel succes met je ...
par Liliane14
20/01/17, 07:18
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: elektrische auto en vervoer, wire nieuws
antwoorden: 1376
views: 266085

Re: elektrische auto's en transport, draad nieuws

Liliane14, je laat je voor de gek houden door "duurzame ontwikkeling" en andere vriendelijke onzin: dit alles is slechts een middel om de productieve machine nieuw leven in te blazen en de minder vervuiling die daaruit zal voortvloeien (misschien, maar alleen op een locale), is in eerste instantie alleen bedoeld voor ...
par Liliane14
19/01/17, 14:45
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Bouwfasen van Serre - Foto's
antwoorden: 6
views: 5300

Re: Stappen voor het bouwen van een broeikas - foto's

Hallo, je gaf me een geweldig idee. Ik heb nog steeds geld op de lening die ik op https://www.sofinco.fr/credit-pret/pret-personnel.htm had afgesloten voor de renovatie van mijn garage. Ik wist niet waarin ik het kon investeren, maar ik denk dat het bouwen van een kas de ...
par Liliane14
19/01/17, 14:45
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Hut in een boom - Idea foto's
antwoorden: 5
views: 3921

Re: Treehouse Tree - Idea foto's

Hallo, Uw onderwerp trok mijn aandacht, want de boomhut is een van mijn kleine meisjesdromen. Je vriend heeft de zijne perfect gerealiseerd en ik geef toe dat ik jaloers ben. Het uitzicht moet van boven prachtig zijn. Ik had er vandaag nog niet aan gedacht. Dus ik registreer de hut in mijn l ...
par Liliane14
19/01/17, 14:44
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Bad in de tuin - Idee voor zelfvoorziening
antwoorden: 2
views: 2812

Re: Bath in the Garden - idee van zelfvoorziening

Hallo, het is inderdaad een ongelooflijk en vooral origineel idee. Als ik thuis zo'n ruimte creëer, zal ik helaas andere afspraken moeten maken vanwege de vis-à-vis. Ik vind het nog steeds een ingenieuze installatie die een rustieke toets aan een tuin zou kunnen geven ...
par Liliane14
18/01/17, 13:18
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: [Een ander] Humor
antwoorden: 17118
views: 3645912

Re: [een andere] Humor

Hallo, ik moet toegeven dat ik niet had verwacht zo'n onderwerp op dit platform tegen te komen. Ik ben niet teleurgesteld over het bezoek, want ik was aangenaam verrast. Door uw grappen kon ik de dag goed beginnen. Bedankt iedereen. Als ik grappige dingen tegenkom, mis ik niet ...
par Liliane14
18/01/17, 13:16
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: elektrische auto en vervoer, wire nieuws
antwoorden: 1376
views: 266085

Re: elektrische auto's en transport, draad nieuws

Hallo, ik las onlangs een artikel over de evolutie van elektrische voertuigen en ontdek via dit onderwerp een beetje achter de schermen. Ik hoop dat al het geld dat door deze fabrikanten wordt geïnvesteerd, het gebruik van voertuigen over de hele wereld zal helpen verbeteren. Naar mijn mening helpen deze vervoerswijzen ...
par Liliane14
18/01/17, 13:16
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: De technosfeer weegt nu 30 biljoen ton
antwoorden: 17
views: 7182

Re: de technosfeer weegt nu 30 biljoen ton

Hallo, ik wilde je bedanken voor het delen, want dit artikel is erg interessant. Ik heb daar veel interessante informatie kunnen vinden. Deze cijfers zijn indrukwekkend, ik had nooit vermoed dat de technosfeer zo groot was. Als u andere teksten over dit onderwerp heeft, ik ...

Zoek Geavanceerd zoeken