Zoek gevonden 8 resultaten

par Pascaltech
03/08/16, 11:44
Forum : Afval, recycling en hergebruik van oude voorwerpen
onderwerp: Recycle banden: band recycling
antwoorden: 29
views: 51462

Re: Banden recyclen: bandenrecycling

Er is een dynamische sector in de recycling van rubber: bodems van gestabiliseerd land, verschillende producten. Ik zag gisteren in een bouwmarkt een bord van ongeveer 500x500 mm, in meerdere kleuren, om onder de wasmachines te plaatsen.
par Pascaltech
03/08/16, 11:39
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: StarEngine
antwoorden: 5
views: 7071

Re: STARENGINE

Aan het begin van de presentatie zag ik een video waarin de uitvinder hem presenteerde in een thermische motorconfiguratie, zo lijkt het mij, opnieuw gebruikt door een kettingzaag. In Canada hebben ze het moeilijk tegen de bomen, zo lijkt het. Een inwoner uit Quebec vertelde me dat ze de bomen moesten gaan kappen...
par Pascaltech
03/08/16, 11:03
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Desinformatie: duurzame energie zijn faillissement EDF?
antwoorden: 113
views: 35745

Re: Desinformatie: hernieuwbare energie bankroet EDF?

Laat EDF de twee Engelse EPR's bouwen, en we zullen zien wat er met dit beursgenoteerde bedrijf gebeurt. De vlaggenschepen, de nuggets, ik ben altijd onder de indruk van deze lovende beschrijvingen van bedrijven die niemand wil, laat staan ​​hun schulden. Dank aan de Fransen die uiteindelijk zullen betalen. &quo...
par Pascaltech
03/08/16, 10:48
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Nieuwe hydraulische turbine-technologie
antwoorden: 22
views: 20579

Re: hydraulische turbinetechniek

Genoeg energie om een ​​sigaret op te steken!!
par Pascaltech
03/08/16, 10:36
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: StarEngine
antwoorden: 5
views: 7071

Re: STARENGINE

Dit compressieprincipe wordt gebruikt in pompen, zoals oliepompen voor auto's. We zouden de energie-efficiëntie moeten weten, omdat er sprake is van warmte-inbreng. Het dichtstbij en werkt is de rotatiemotor, een verbrandingsmotor met benzine-injectie, zeer bekend, of de...
par Pascaltech
03/08/16, 10:22
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Arel motor, hoe het werkt?
antwoorden: 9
views: 8600

Re: Arel engine, hoe werkt het?

Project rechtstreeks uit de Arel keuken!!! Ga niet naar zijn site omdat er staat: "BACK SOON! WILL BE BACK SOON!" (we moeten een banket voorbereiden). Hij zou een goede kok kunnen zijn. Op de foto links een poging om een ​​as in beweging te brengen die een gewicht op een hefboom draagt...
par Pascaltech
03/08/16, 10:11
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Plannen en varianten van een Stirlingmotor
antwoorden: 1
views: 7663

Re: Plannen en varianten van een Stirlingmotor

Simplistische weergave voor 2,3 en 5. Specificeer alstublieft. De relatieve posities van de drijfstangen op het vliegwiel zijn erg belangrijk voor de werking van deze motor, wat hier lichtvaardig wordt opgevat. De variant van twee zuigers op dezelfde as ontbreekt, wat het meest economisch te produceren lijkt.

Zoek Geavanceerd zoeken