Zoek gevonden 8 resultaten

par koboldkun
03/11/11, 14:08
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Theorie van Universons door Claude Poher
antwoorden: 26
views: 32187

Met betrekking tot het piëzo-elektrische effect, evenals mogelijke elektromagnetische artefacten, zou ik erop willen wijzen dat de heer POHER al heeft uitgelegd en bewezen dat de effecten die door zijn experimentele apparaat werden geproduceerd niet van deze aard waren, en als wraak volkomen goed zijn uitgelegd. door...
par koboldkun
13/05/11, 15:54
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Theorie van Universons door Claude Poher
antwoorden: 26
views: 32187

Dit is al een concretere en intelligentere toespraak. Nee, ik heb zijn experiment niet thuis uitgevoerd, maar in de wetenschap tellen alleen experimenten die reproduceerbaar zijn in het laboratorium (en dus niet noodzakelijkerwijs door iedereen reproduceerbaar zijn). Zou jij een nieuw kernfysica-experiment uitdagen...
par koboldkun
13/05/11, 14:34
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Theorie van Universons door Claude Poher
antwoorden: 26
views: 32187

Wat je zegt lijkt te bewijzen dat je er niet veel van weet. Ik denk niet dat er in de wetenschap een ‘standaard’ relatie bestaat tussen de hoeveelheid werk en de kwaliteit van de ontdekkingen. Maar vertel me eens met welke geleerde vergelijkingen je tot deze vreemde conclusie komt. Het is niet...
par koboldkun
13/05/11, 12:05
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Theorie van Universons door Claude Poher
antwoorden: 26
views: 32187

Over vacuümenergie

Ik heb iets gelezen over vacuümenergie, die te isotroop is om het echt vast te leggen. Ik heb ook de artikelen op de site van Claude POHER, over de theorie van de universums, volledig gelezen en ik zie meer dan beloften: resultaten. Ik ben een PhD-student...
par koboldkun
20/03/10, 02:45
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: elektrolyse verbeterd
antwoorden: 2855
views: 1291430

Goed idee olifant

Ik ben het volledig eens met uw zeer eerlijke opmerking: de configuratie waarmee 6L op min. kan worden verkregen, moet worden geverifieerd voordat we iets kunnen geloven. Persoonlijk heb ik niets waarmee ik tests kan doen op dit soort superunit-elektrolyse, maar ik wacht nog steeds op...
par koboldkun
07/12/09, 16:28
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Genepax: de waterauto bestaat NIET
antwoorden: 2
views: 20774

Ja christophe maar ....

Het lijkt erop dat de CEO van Genepax zelf zei: “Het belangrijkste kenmerk van deze auto is dat er geen externe input nodig is. De auto blijft rijden zolang u een fles water in de auto heeft die u af en toe kunt toevoegen. » ("de auto heeft niets nodig om te werken en rijdt verder...
par koboldkun
09/11/09, 19:47
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Keppe Motor: Smoky of Awesome?
antwoorden: 26
views: 23522

Ik maakte deze opmerking tegen een eco-onderzoeker die zei dat de vermogensberekening "rokerig" was, omdat er geen rekening werd gehouden met de faseverschuivingshoek, de beroemde phi!!! Keppe schrijft op zijn velletje papier: P = U x I Er wordt gezegd dat hij anders P = U x I x cosinus (phi) had moeten schrijven. Maar dat...
par koboldkun
09/11/09, 03:00
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Keppe Motor: Smoky of Awesome?
antwoorden: 26
views: 23522

De kwestie van cos phi komt hier niet echt voor, blijkbaar ...
Maar als we er bij de berekening rekening mee hielden, zoals 0 <cos phi <1,
we konden alleen een nog grotere prestatiecoëfficiënt hebben, dus een nog meer unitaire motor !!!

Zoek Geavanceerd zoeken