Theorie van Universons door Claude Poher

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
koboldkun
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 09/11/09, 02:54
Plaats: Parijs

Over vacuümenergie




par koboldkun » 13/05/11, 12:05

Ik las over vacuümenergie, die te isotroop zou zijn om het echt vast te leggen.
Ik heb ook de artikelen van de site van Claude POHER, over de theorie van de universums, volledig gelezen en ik zie daar meer dan beloften: resultaten. Ik ben een student natuurkunde en ik probeerde zijn werk te presenteren aan professoren aan mijn universiteit, die weigerden het te lezen onder het enkele voorwendsel dat hij een ingenieur was en geen onderzoeker. Ik begrijp de uitleg die hij op zijn site geeft, dus ik denk dat het vrij gemakkelijk te begrijpen is.
Ik zou graag de mening horen van iemand die een lijst met objectieve en interessante kritieken op zijn werk kan opwerpen (en geen kritieken die hij al met een goede uitleg heeft beantwoord).

www.universons.com
0 x
Ervaring is de basis van wetenschappelijk redeneren ... Dus dat het niet werkt zonder te proberen is helemaal niet wetenschappelijk.
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 13/05/11, 13:09

Met zijn machine die de zwaartekracht verwijdert, volgens hem dankzij een stroom van universums, zal hij ons overtuigen op de dag dat hij een wandeling in de lucht en zelfs op de maan of mars of elders zal maken om zich bij de buitenaardsen in hun UFO's aan te sluiten!!

Hij ontdekt te veel om geloofwaardig te zijn!!!