Dekking voor boiler: een lager verbruik

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
belze1
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 33
Inschrijving: 14/11/06, 15:32
Plaats: Sud-Est

Dekking voor boiler: een lager verbruik




par belze1 » 24/11/06, 11:07

Er zijn jassen in Engeland waarmee je kunt isoleren
warm water ballonnen; besparingen ook bereikt
zijn niet te verwaarlozen (vooral 400 tot 600 kWh / jaar)
de aankoopprijs rond 16 euro's.
Kan de econologische winkel niet distribueren
dit soort volledig onbekende producten in Frankrijk?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79367
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 24/11/06, 12:03

Kan je me geruststellen ... een waterverwarmer is niet optimaal geïsoleerd, origineel?
0 x
Avatar de l'utilisateur
jota
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 269
Inschrijving: 16/08/06, 13:45
Plaats: planeet aarde




par jota » 24/11/06, 13:02

Christophe schreef:Kan je me geruststellen ... een waterverwarmer is niet optimaal geïsoleerd, origineel?


Niet altijd eindelijk min of meer.
Er is al een isolatie van de waterverwarmer, maar we kunnen een tweede isolatie aanbrengen:

voorbeeld op deze site:
http://prod.batiproduits.com/hlm/2005/p ... /7/360.pdf
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 24/11/06, 15:13

Hallo,

Alle boilers die in Noord-Amerika worden verkocht, zijn goed geïsoleerd.
Mijn twee boilers (60 gallons) zijn op een plaats koud onder het terras, met de warmtepomp apparatuur, slecht verwarmde plaats, alleen maar om te houden van bevriezing. als het nodig was dat het niet goed geïsoleerd waardoor het hier vaak chaufferrait. De reden voor deze machines groep in buitenkant van het huis is dat in geval van een waterlek dat ravage, en ook de pompen aanricht, is het lawaai minder luid in het huis, betreur ik gewoon niet hebben installeer het centrale vacuüm op deze plaats, maar dat zal komen.
Aan de andere kant is er meer te winnen bij het isoleren van de warmwateruitlaatpijpen, dit vermindert de responstijd om warm tapwater te hebben. Sommigen installeren een systeem met circulatiepomp dat het water warm houdt en het kraanwater loopt, zodat het onmiddellijk warm water heeft.
Het verkoopt ook een systeem zonder warmwatertank, een ogenblikkelijke boiler die een krachtig verwarmingselement vereist, dus een beschikbaarheid van grote stroomsterkte in het huis heeft, dit soort installatie is vrij zeldzaam.

Andre
Dernière édition par Andre de 06 / 02 / 07, 00: 41, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
jota
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 269
Inschrijving: 16/08/06, 13:45
Plaats: planeet aarde




par jota » 24/11/06, 15:38

Ik het doodt me om dat thuis te zien (eindelijk met jou André), alles is super doordacht :schok:

Thuis, wanneer we je het minst apparaat als standaard geven, voelt het alsof het niet af is of dingen mist.
Wanneer je zelfs de duurste bekijkt, is deze nog steeds lager dan je naar het materiaal van anderen kijkt.

En wanneer we apparatuur en constructie tussen onze twee landen vergelijken, realiseren we ons dat u de tijd hebt genomen om een ​​heleboel dingen te ontwikkelen. : Wink:
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 24/11/06, 16:40

Hallo,
Ik ben niet klaar om te generaliseren
bijvoorbeeld de laatste afwasmachine die ik een bosch heb gekocht, lijkt het me dat dit van jou komt? Ik vond het goed gebouwd met roestvrijstalen interieur, behalve dat de uitgangen water, zijn niet op de juiste plaats.
Een ander ding dat je hebt is de inductie kookplaat heeft, wachtte ik dat op de markt komen hier, maar nee, dat is niet erg DIY industiel, kreeg hij een tegen reclame op die ovens we verkopen eerder de keramische platen.

Nu in termen van wasmachine- en drogerkeuzes
Ik vond dat je nogal kleine formaten hebt die niet erg praktisch zijn. (Zeldzaam haar waren de wasmachines die een verwarmingselement hebben voor het water, ze hebben beiden waterinvoer) Ik denk dat mevrouw, niet wil, ze wil wat goede hulpmiddelen. Er is ook een goede concurrentie op de markt en dit dwingt fabrikanten tot meer keuze en kwaliteit.
Ik denk dat voor marketing Europeanen niet dezelfde manier van kijken hebben, je bijna dezelfde items hebt die we hebben, maar ze zijn niet altijd op een display te zien, je moet het ze vragen, en vaak doen ze dat niet wil je geen stuk pijp of een stuk metaal verkopen, dan moet je alle stukjes kopen.
een handelaar van zaken onderbrengt de klant die zij hebben teruggekeerd om iets anders daarna te kopen. Bij u de verkoper en het onafhankelijke gezicht aan de klanten, die meer talrijk zijn.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 24/11/06, 22:11

Ik heb ook een mooie luxe bosch-vaatwasser (de eerste computer die de afwas doet). Net als een pc, blijft hij vaak hangen ... :onheil:

En net als alle apparaten in Frankrijk mist het een aparte warmwaterinlaat ...

Voor inductietafels is het echt TOP. Beter dan gas, zelfs voor de energiekosten! Inderdaad, met het gas verwarmen we de pannen maar ook niet slecht in de buurt ... Met inductie verwarmen we alleen de pan ...
De producten van Scholtes worden als de meest efficiënte beschouwd (diverse exclusieve patenten). De andere merken vervaardigen onder licentie of gebruiken Scholtes componenten of hebben een "sub" technologie ...

Ik heb de "op covers" voor boilers in de post niet gezien ... Ik ben geïnteresseerd.

Ah! Voor André worden de gesloten circuits met een pomp om het warme water achter de kraan te brengen (en dus onmiddellijk warm water te krijgen) een ecs-lus genoemd. De truc is om de pomp te activeren voordat ze worden gestapeld en na te snijden ... mag geen waterbesparend afval van elektriciteit vervangen ...
:?
0 x
Avatar de l'utilisateur
jota
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 269
Inschrijving: 16/08/06, 13:45
Plaats: planeet aarde




par jota » 25/11/06, 09:11

Citro schreef:Ik heb de "op covers" voor boilers in de post niet gezien ... Ik ben geïnteresseerd.


Zie de link batiproduit machin een beetje hoger : Cheesy:
(Ik heb net een zoekopdracht uitgevoerd op Google ...)
Naar mijn mening is het alleen mogelijk met zijn mimines.
0 x
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 25/11/06, 10:18

Citro schreef:Ik heb ook een vaatwasser ....... En zoals alle apparaten in Frankrijk, heeft het geen aparte warmwaterinlaat ...:?

Ik vond een goed idee op de site www.bysun.fr . Als er maar één watertoevoer is en u uw wasmachine of vaatwasser met warm water (zonneboiler / boiler, ...) wilt voeden, installeer dan gewoon bij aankomst water een thermostatisch mengventiel en stel de gewenste T ° c op de mixer in, afhankelijk van de wascyclus. Als het water niet heet genoeg is, zal de weerstand van de lava trick de extra en alleen de extra maken. Heel eenvoudig en heel praktisch.

Citro schreef:Ah! Voor André worden de gesloten circuits met een pomp om het warme water achter de kraan te brengen (en dus onmiddellijk warm water te krijgen) een ecs-lus genoemd. De truc is om de pomp te activeren voordat ze worden gestapeld en na te snijden ... mag geen waterbesparend afval van elektriciteit vervangen ...

Citro, zou je geen link, een schets of iets hebben om te zien hoe je deze ecs-loop doet? Dankjewel
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 05/02/07, 23:22

bham schreef:
Citro schreef:Ah! Voor André worden de gesloten circuits met een pomp om het warme water achter de kraan te brengen (en dus onmiddellijk warm water te krijgen) een ecs-lus genoemd. De truc is om de pomp te activeren voordat ze worden gestapeld en na te snijden ... mag geen waterbesparend afval van elektriciteit vervangen ...

Citro, zou je geen link, een schets of iets hebben om te zien hoe je deze ecs-loop doet? Dankjewel


Sorry voor de vertraging, maar hier is het:
http://www.conseils-infos-batiment.fr/plomberie/bouclage.php
0 x

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : voorloper en 80 gasten