Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14978
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par GuyGadeboisTheBack » 29/04/21, 00:04

Edit:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Ik zie het als windowdressing voor ons om ons te concentreren op een niet-gebeurtenis om de rotzooi te verbergen die je bijna verspreidt (zie je, ik ben eerlijk) alle de onderwerpen waarop u ingrijpt en die u willens en wetens vervuilt.

Teleurgesteld. Ik zal een verlicht draadloos toetsenbord moeten kopen om vanuit mijn stoel op de tv in de woonkamer te typen. Mijn ogen kunnen deze brute contrasten niet meer aan en aangezien ik ook over mijn bril moet kijken om te typen (bijziend maar niet presbyopisch), laat ik de dingen los.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par Exnihiloest » 29/04/21, 16:06

GuyGadeboisLeRetour schreef:Ik zie het als window dressing voor ons om ons te concentreren op een non-event om de rotzooi te verbergen die je verspreidt over bijna (zie je, ik ben eerlijk) de onderwerpen waarop je ingrijpt en die je willens en wetens vervuilt.

Altijd in haat, laster en leugens, simpelweg om elk debat te onderdrukken, de diversiteit van standpunten te verbieden, en zijn meningen zowel dwingend als onbekwaam te weerleggen tegen wetenschappelijke studies.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par Janic » 29/04/21, 19:21

Altijd in haat, laster en leugens, simpelweg om elk debat te onderdrukken, de diversiteit van standpunten te verbieden, en zijn meningen zowel dwingend als onbekwaam te weerleggen tegen wetenschappelijke studies.
en pas op, het is waar aangezien hij het vond door zijn slinger te bewegen.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14978
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par GuyGadeboisTheBack » 29/04/21, 19:27

En ik heb altijd een transportslinger gehad. : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 880
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par gildas » 30/04/21, 12:11

0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par Exnihiloest » 30/04/21, 12:19


Ik zou het leuk hebben gevonden. Helaas is een roerdomp het tegenovergestelde van een lichtje.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par Christophe » 22/06/21, 18:18

Wie zeggen we bedankt? Bedankt Jacquie en Mic...

NEE NEE NEE !!

We bedanken ExxonMobil voor het zijn van een leider in olie greenwashing het afvangen van olie CO2!

Exxon.png
Exxon.png (183.57 KiB) 1354 keer bekeken


Het is een authentieke advertentie die momenteel op FB circuleert...

Toch vraag ik me af hoeveel 115 miljoen ton afgevangen CO2 vertegenwoordigt als % van wat ze in dezelfde periode hebben uitgestoten!
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14978
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par GuyGadeboisTheBack » 22/06/21, 18:40

Het is net zo mooi als Izy met zijn waardeloze Forest / Agriculture-parallel ... : Mrgreen:
Je zult zien dat de zwelling van olietankers ons uiteindelijk slechter zal maken ... Zoals: "Dankzij ons en onze CO2-uitstoot wordt de planeet groener en neemt ze meer CoXNUMX op, dankzij fossiele brandstoffen, dankzij onze klanten die helpen ons. vertrouwen ".
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par Exnihiloest » 22/06/21, 21:11

"Dankzij ons en onze CO2-uitstoot wordt de planeet groener en neemt ze meer CoXNUMX op, dankzij fossiele brandstoffen, dankzij onze klanten die ons vertrouwen".

Helemaal. Dankzij de olie-industrie.
Niet alleen dankzij hen wordt de planeet weer groener, maar dankzij hen kunnen we onszelf voeden, aangezien de landbouwmachines grote brandstofverbruikers zijn, evenals de transportvoertuigen die de steden bevoorraden.
Het beste van alles is dat niemand lijfeigenen of slaven meer hoeft uit te buiten, de machines doen het werk! Ik maak dan ook van de gelegenheid gebruik om de mechanische industrie te bedanken die ons deze prachtige machines heeft gemaakt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14978
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par GuyGadeboisTheBack » 22/06/21, 21:14

(Het zijn niet de zwellingen van olietankers, het is de gek van Blédina en zijn brein in zijn sokken ... alsof we het mis kunnen hebben ...)

Ps: De occasionele werklozen die onrechtmatig zijn geworden, evenals degenen die de sloppenwijken bevolken, danken de industriëlen en hun machines die voor hen werken.
1 x

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 194-gasten