Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11067

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par Christophe » 28/04/21, 21:38

Jawel, de eierschedel! : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par GuyGadeboisTheBack » 28/04/21, 21:54

Christophe schreef:Jawel, de eierschedel! : Cheesy:

Ah, de "truc" die iedereen ontgrendelt aan wie je een "like" hebt gegeven... : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par Exnihiloest » 28/04/21, 22:12

Niet al te slimme makaken, ze nemen hun wraakzuchtige gerommel en aanduidingen van zondebokken voor een intelligente kritiek op de samenleving, en bewonderen zichzelf in de spiegel zonder te begrijpen wie ze zijn.

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Opnieuw:




par Exnihiloest » 28/04/21, 22:18

Christophe schreef:3 voorbeelden van betonnen autowaswashing gevonden
...

Hoe zit het met groene websites? Ze vergroenen stilletjes datacenters en netwerken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par GuyGadeboisTheBack » 28/04/21, 22:18

Een man die praat alsof hij praat over milieuactivisten die worden afgeslacht in dictaturen, die praat alsof hij praat over Greta Thumberg (die haar hele leven nog voor zich heeft in een wereld die overspoeld wordt door dezelfde soort 'winter'-eikel van zijn leven als een idioot), de opwarming van de aarde, die alle menselijke verantwoordelijkheid hierin ontkent, die verklaart dat er NIETS aan het klimaat moet worden gedaan, heeft maar één ding te doen: HOUD JE VUILE MOND.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11067

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par Christophe » 28/04/21, 22:25

0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par Exnihiloest » 28/04/21, 22:35

GuyGadeboisLeRetour schreef:Een man die praat alsof hij praat over milieuactivisten die worden afgeslacht in dictaturen, die praat alsof hij praat over Greta Thumberg, over de opwarming van de aarde, die elke menselijke verantwoordelijkheid hierin ontkent, die verklaart dat er NIETS moet worden gedaan klimaatkwestie heeft maar één ding doen: SLUIT ZIJN VUILE MOND.


Journalisten worden ook neergehaald door dictaturen, maar als ik een bepaalde teef geloof, zijn het allemaal leugenaars in de schoenen van de media.
In dictaturen worden niet alleen milieuactivisten afgeslacht. Maar er zijn alleen zij om ons te laten geloven dat zij de enigen zijn die het doelwit zijn, omdat ze groen zijn! Of dat, omdat ze het doelwit zouden zijn, hun boodschap goed zou zijn!

Een roerdomp die onvermoeibaar tegen zijn tegenstanders zegt dat ze hun mond moeten houden, is een goede vertegenwoordiger van de groene junta en het sluipende ecofascisme van groene fundamentalisten. We zijn nog lang niet zeker "Ik ben het niet eens met wat je zegt, maar ik zal tot de dood vechten voor jou om het recht te hebben om het te zeggen".

Deze viscerale reacties laten zien dat ik mijn vinger heb gelegd waar het pijn doet. Het ontmantelen van de permanente leugen van alarmerende propaganda is ondraaglijk voor degenen die het bedenken of promoten.

In het kort:
Er is geen klimaatcrisis,
CO2 is niet de belangrijkste oorzaak van het broeikaseffect, dus ook de mens niet,
CO2 is geen vervuilende stof,
Er vindt helemaal geen opwarming plaats zoals voorspeld door het IPCC,
De IPCC-modellen kloppen niet, geen enkele langetermijnvoorspelling is geloofwaardig, die op 5 jaar zitten al fout.

Het geschreeuw van de makaken zal niets veranderen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par GuyGadeboisTheBack » 28/04/21, 22:38

Verkeerde interpretatie (zoals gewoonlijk), liegen, slachtofferschap, manipulatie, minachting. Alles is er en onthult je. "zelfcensuur"
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par Exnihiloest » 28/04/21, 23:13

Vrije bewering, gebruikelijke laster.

Waarnemingen die de IPCC-voorspellingen niet verifiëren, zouden minachting zijn!

Ik zie er een reactie in van domheid of wankel geloof.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par GuyGadeboisTheBack » 28/04/21, 23:19

Ik zie het als window dressing voor ons om ons te concentreren op een non-event om de rotzooi te verbergen die je verspreidt over bijna (zie je, ik ben eerlijk) de onderwerpen waarop je ingrijpt en die je willens en wetens vervuilt.
0 x

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 100 gasten