Wereldwijde (supranationale) staatsgreep aan de gang?

filosofische debatten en bedrijven.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11068

Re: Wereldwijde (supranationale) staatsgreep aan de gang?




par Christophe » 12/05/22, 14:01

Obamot schreef:Dus...?


Dus ? Bak al niet meer leverbaar! : Lol: : Lol: : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Wereldwijde (supranationale) staatsgreep aan de gang?




par Obamot » 12/05/22, 14:19

Hier is het weer...

2 x
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: Wereldwijde (supranationale) staatsgreep aan de gang?




par humus » 12/05/22, 17:30

Bedankt Obamot voor deze presentatie van de 2030 Agenda.

Ik luisterde naar Rosa Koire.
Meer angst dan kwaad, ik ben zelfs blij, nu kunnen we een gezicht op tryphon zetten:
tryphon.jpg
tryphon.jpg (42.91 KiB) 1035 keer bekeken

"We worden van onze vrijheid beroofd, we zullen niet meer kunnen doen wat we willen, hoestte, hoestte".
Even terzijde, het is waar dat deze inperkingen in vrijheid vervelend zijn, ik hou er ook niet van. : Twisted:
Daar zijn helaas goede redenen voor.

Deze autoritaire en ondemocratische maatregelen moeten in het kader van de Meadows-studie worden geplaatst :pijl: de instorting.
Beeld
Tot nu toe hebben we gedaan wat we wilden (vrijheid, yay! :P ), omdat de middelen overvloedig en bijna onbeperkt waren.
Nu we de fase van afname van hulpbronnen en biodiversiteit aanvallen, bovendien met de voortzetting van de demografie, komt automatisch het idee om het weinige dat overblijft te rantsoeneren en eerlijk te verdelen, om slachting te voorkomen. :onheil:
Vandaar het idee van totale controle/politie. : Roll:
Het houdt.

Onverlichte democratie zoals we die vanaf het begin hebben gehad : Mrgreen: , maakt het niet mogelijk om de dalende fase in middelen te beheren.
Met ongeïnformeerd bedoel ik dat de meeste mensen niet goed geïnformeerd zijn over de omvang van het dreigende risico van wereldwijde grondstoffenschaarste. Integendeel, ons wordt verteld om altijd meer te consumeren.
Daarom zouden we, ongeïnformeerd, democratisch niet de juiste keuzes maken. yaka vraag tryphon wat te doen: Fusion, meer vlees, brandstof etc... : Lol:

Om de rantsoeneringsmaatregelen te versnellen en effectief te maken, is de autoritaire drift de oplossing, anders wordt het chaos.
Als iedereen goed geïnformeerd zou zijn, zouden we met z'n allen zeker kiezen voor gelukkige nuchterheid. Het zou een democratisch en motiverend project kunnen zijn, maar het is te laat, te veel nadelen...
50 jaar dat Meadows worstelt om te informeren om niet...
Schwab en de VN moeten naar hem hebben geluisterd. : Mrgreen:
En vandaar het idee om (met geweld!) duurzaamheid te onderwijzen van de kleuterschool tot het hoger onderwijs, zodat de bevolking uiteindelijk vrijwillig vasthoudt aan restrictieprogramma's, en dus pijnloos.

Ik had gedroomd van een duurzame wereld, de VN en Schwab hebben het geïnitieerd.
Ik zag het niet zo. : Mrgreen:
Hoe zit het met groeiend kapitalisme in hun plannen??? Als ze denken dat ze door kunnen gaan???
Ach ja, het is waar, alles wordt verhuurd, geen bezit meer en dus staan ​​we hier, slavenarbeiders voor het leven, de besten! : Mrgreen:

Niet goed begrepen hoe belangrijk het is om het platteland leeg te maken, er zijn veel boeren nodig om voedsel te produceren.
deze boeren moeten dicht bij hun boerderij wonen, en ze hebben gezondheidsdiensten enz. nodig, andere mensen dus.
Het aandeel agri is laag zolang er fossiele energie en chemicaliën zijn.
Het duurzame alternatief is daarentegen het herbevolken van het platteland voor duurzame landbouw.
Hebben de VN en Schwab daar niet aan gedacht?
Volgens mij extrapoleert Rosa Koire op het punt het platteland leeg te maken?
Welke bron hebben we over dit onderwerp behalve zijn woord?
2 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Wereldwijde (supranationale) staatsgreep aan de gang?




par Ahmed » 12/05/22, 18:34

...niet zeker of het idee van rantsoenering en een eerlijke verdeling van tekorten "om slagerij te voorkomen" de belangrijkste zorg is van degenen die genieten van het overbodige en van plan zijn dit voorrecht te behouden (?). Eerder de zorg om bewaking en controle te ontwikkelen door een "efficiënt" repressief apparaat dat in staat is deze beperkingen manu militari op te leggen, met als extraatje gedetailleerde toespraken: dat weten ze van aanpakken!
Het is een beschrijving van de toekomst, maar met gedeeltelijke toepassing in het heden... : Roll:
1 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: Wereldwijde (supranationale) staatsgreep aan de gang?




par humus » 12/05/22, 19:07

Ahmed schreef: Eerder de zorg om bewaking en controle te ontwikkelen door een "efficiënt" repressief apparaat dat in staat is deze beperkingen manu militari op te leggen, met als extraatje gedetailleerde toespraken: dat weten ze van aanpakken!
Het is een beschrijving van de toekomst, maar met gedeeltelijke toepassing in het heden... : Roll:

Ja, mogelijk is het doel simpelweg om de gevestigde orde te behouden, door middel van geweld en controle; gevestigde orde met deze ongelijkheden.
M'enfin, het kan vrij snel ontploffen als er te veel mensen verhongeren.
De weergegeven intenties zijn bedoeld om aantrekkelijk te zijn:
samenleving-en-filosofie/global-supranational-coup-d'etat-in-progress-t17190.html#p499713

Volgens mijn perceptie zijn we een beetje bang voor deze agenda voor 2030, hoe dan ook, het is op weg om in een of andere vorm in te storten. : Roll:
Het was vóór (de jaren 80 volgens Meadows) dat je bang moest zijn om het economische systeem te veranderen en over te stappen op een duurzaam systeem.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Wereldwijde (supranationale) staatsgreep aan de gang?




par Ahmed » 12/05/22, 19:57

Nou, het kan vrij snel ontploffen als te veel mensen verhongeren.

Nee, want er is een zeer effectief middel voor psychologische druk: de externe dreiging en oorlog. De ineenstorting van het kapitalisme leidt de publieke opinie naar een identiteitsterugtrekking (zoals we momenteel het begin ervan zien), nationaal of anderszins (het maakt niet uit). Naast het feit dat het conflict verenigt (het is de ander die ongelijk heeft en we moeten verenigd blijven), is het een middel om een ​​tekort op te lossen ten koste van een tegenstander (die liefst zwakker gekozen zou moeten worden!).
2 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: Wereldwijde (supranationale) staatsgreep aan de gang?




par humus » 12/05/22, 20:06

Ahmed schreef:
Nou, het kan vrij snel ontploffen als te veel mensen verhongeren.

Nee, want er is een zeer effectief middel voor psychologische druk: de externe dreiging en oorlog. De ineenstorting van het kapitalisme leidt de publieke opinie naar een identiteitsterugtrekking (zoals we momenteel het begin ervan zien), nationaal of anderszins (het maakt niet uit). Naast het feit dat het conflict verenigt (het is de ander die ongelijk heeft en we moeten verenigd blijven), is het een middel om een ​​tekort op te lossen ten koste van een tegenstander (die liefst zwakker gekozen zou moeten worden!).

Natuurlijk heeft de covid de gele hesjes begraven.
Oekraïne begroef covid.
Wat is het volgende? : Lol: : Lol: : Lol: ou :(
2 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Wereldwijde (supranationale) staatsgreep aan de gang?




par Obamot » 12/05/22, 20:08

La "controle samenleving" van het WEF voor altijd gebeurt?
Biometrische camera op proef 3 jaar (de slimmeriken)

D4979F4F-4236-4B24-B209-162FF7B34F1B.jpeg

https://www.francetvinfo.fr/economie/em ... 32452.html
0 x
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: Wereldwijde (supranationale) staatsgreep aan de gang?




par humus » 13/05/22, 08:52

Obamot schreef:Hier is het weer...


Hij doorboort mijn c.. Juving Brunet, ik zag niet dat hij een spirituele dimensie in zijn toespraak integreerde.
Goede analyse op dit punt, "we zijn afgesneden van onze wortels" (goddelijk). En we doen niet veel moeite om ze te vinden, onze roots... ik eerst.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wereldwijde (supranationale) staatsgreep aan de gang?




par ABC2019 » 13/05/22, 08:59

humus schreef:Goede analyse op dit punt, "we zijn afgesneden van onze wortels" (goddelijk). En we doen niet veel moeite om ze te vinden, onze roots... ik eerst.


oude mensen of kinderen vermoorden waar hun familie bij is, baby's of moeders verkrachten waar hun kinderen bij zijn, scholen bombarderen, is dat 'terugkeren naar goddelijke wortels'?

Het is waar dat de kruistochten of de kolonisatie van de Nieuwe Wereld al veel van dit soort dingen hebben gedaan, dat gezegd hebbende. Met hetzelfde "spirituele" roken om ze te rechtvaardigen. Het is gewoon om over te geven.

Wat wil het Russische leger precies "winnen"? op welke voorwaarde zal het de oorlog stoppen, en wat zal er daarna gebeuren?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 135-gasten