Verstopte leiding voor internetvezel!

Presenteer uw doe-het-zelf-projecten, uw nieuwe technische ideeën, uw innovaties om te testen of uw zelfbouwwerk. Want zelf doen is vaak voordeliger en efficiënter.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Verstopte leiding voor de internetvezel!




par Obamot » 17/11/21, 19:20

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Christophe schreef:Nou, geen grapje, wat is er nog meer nuttig om door deze pijp te gaan?

Omdat er beheersystemen zijn of zelfs robotcuratoren ... hangt een chemische stof af van de helling ... en mag de pijp niet aanvallen!

Een goede professional zou met dit soort dingen moeten zijn uitgerust!

ps: geluk!

Het is een pijp die de telefoonkabel bevatte voordat ze boven het hoofd lagen, tussen de paal van mijn tuin, en de France-Telecom-dienst onder de weg (met gietijzeren afdekkingen) die zich op ongeveer 50 meter bevindt en waarin ze de glasvezel en meerdere connectoren. Deze idioten lieten deze pijp niet uitsteken en dus een mooie naburige wortel met de oude kabel die nutteloos was geworden.
Eerst zou het goed zijn om een ​​paar dagen te wachten met regen (of overvloedig water te geven), want wortel betekent aarde, en als het droog is heb je weinig geluk, in een verstopte leiding een weg oversteken is geen probleem. .

Dan steek ik mijn hand niet in het vuur, maar geloof ik dat de oplossing van een mogelijk probleem slechts tot de grens van (jouw) vermogen reikt...

Dus alles wat er buiten gebeurt (d.w.z. onder de weg) maakt je niets uit (tenzij de weg van jou is, maar dat lijkt zo te zien niet het geval te zijn). Uit je beschrijving...)

Als wat ik aanneem waar is, dan moet u contact opnemen met France-Telecom, het is aan hen om het zelf op te lossen. (Maar goed, dit zijn aannames, foto's zouden helpen om het beter te begrijpen)

Over wat Izy zei, denk ik... we moeten... : Mrgreen: helemaal niets : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14970
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4366

Re: Verstopte leiding voor de internetvezel!




par GuyGadeboisTheBack » 17/11/21, 19:28

Ik heb een Kärcher*-fret, en zelfs dit ding heeft geen effect gehad. De wortel lijkt diep.


* Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Verstopte leiding voor de internetvezel!




par Obamot » 17/11/21, 19:33

Izy moet fret en slim verwarren : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79365
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Verstopte leiding voor de internetvezel!




par Christophe » 17/11/21, 21:32

GuyGadeboisLeRetour schreef:Neen. Een fret valt geen sterke wortels aan.


Het is zeker niet lang genoeg (waarschijnlijk)...

Als de curatorrobot niet bestaat...kun je hem maken... Zie je al wat er in 3D-gedeelte bestaat om af te drukken??? 8) 8) 8)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79365
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Verstopte leiding voor de internetvezel!




par Christophe » 17/11/21, 21:33

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Christophe schreef:: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
Maar Keskidi ???

Je verwarde "Joker" en "Jockey". : Mrgreen:


O ja mogelijk!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14970
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4366

Re: Verstopte leiding voor de internetvezel!




par GuyGadeboisTheBack » 17/11/21, 22:54

Het natriumpercarbonaat werkte, het moet de wortels hebben opgegeten (niet de hoofdwortel). Ik kon een koperen vlechtwerk van 7 mm over drie meter heen inbrengen. Logischerwijs is het probleem opgelost, ook al zijn we nooit veilig voor een paar verrassingen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79365
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Verstopte leiding voor de internetvezel!




par Christophe » 17/11/21, 22:56

Ik heb Guy gevonden!! Nodig ABC uit bij jou thuis!!

Met de lucht die hij roert en zijn stroom van onzin, zal hij zeker in staat zijn om je pijp in je mond te ontstoppen!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79365
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Verstopte leiding voor de internetvezel!




par Christophe » 17/11/21, 22:58

GuyGadeboisLeRetour schreef:Het natriumpercarbonaat werkte, het moet de wortels hebben opgegeten (niet de hoofdwortel). Ik kon een koperen vlechtwerk van 7 mm over drie meter heen inbrengen. Logischerwijs is het probleem opgelost, ook al zijn we nooit veilig voor een paar verrassingen.


Oh verdomd, te laat voor ABC!

ps: ah het was pas op 3 m jouw probleem?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14970
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4366

Re: Verstopte leiding voor de internetvezel!




par GuyGadeboisTheBack » 17/11/21, 23:10

Christophe schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Het natriumpercarbonaat werkte, het moet de wortels hebben opgegeten (niet de hoofdwortel). Ik kon een koperen vlechtwerk van 7 mm over drie meter heen inbrengen. Logischerwijs is het probleem opgelost, ook al zijn we nooit veilig voor een paar verrassingen.


Oh verdomd, te laat voor ABC!

ps: ah het was pas op 3 m jouw probleem?

Nee, minder, maar haal eens een meter worteltjes weg in een pijpje van 2,5 cm als er nog geen tien centimeter vlecht in past...
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Verstopte leiding voor de internetvezel!




par ABC2019 » 18/11/21, 06:36

Christophe schreef:Ik heb Guy gevonden!! Nodig ABC uit bij jou thuis!!

Met de lucht die hij roert en zijn stroom van onzin, zal hij zeker in staat zijn om je pijp in je mond te ontstoppen!!

Ik ben absoluut geobsedeerd door je, het zou bijna gênant worden! Je hebt me nog steeds niet verteld wat mijn grootste domheid was! armen groeien terug? de effectiviteit van homeopathie? eeuwigdurende beweging met grafeen? het uitsterven van de mensheid in 2400? de tarieven die worden toegevoegd?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar “Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: een object of een installatie maken”

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 97-gasten