Schitterende Stork-pomp op Ebay

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072




par Christophe » 05/06/08, 12:37

Oh, je wilt niet huilen om 4€ meer voor apparatuur die (op het eerste gezicht) 1000€ waard is?

Kunnen we nog onderdelen vinden voor de reparatie?
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 05/06/08, 12:52

Hallo,
Mooi spul, sterker nog, het lijkt mij dat het een hogedrukpomp is, heb ik het mis?
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 05/06/08, 12:55

Aan Owen,
Voor zover ik het begrijp, bent u een van degenen die bieden.
Als je een kans wilt maken om het te krijgen.
Stuur uw bod 1 min en 15 sec voor de deadline. Breng een bod uit
zet automatisch en direct het maximale bedrag in dat u bereid bent te storten.
Op deze manier weet je zeker dat je wint, als je ondanks alles wat je verliest geen spijt hebt dat het bedrag hoger zou zijn geweest dan de prijs die je zou hebben geaccepteerd.
Door dit te doen, zal een concurrent in de handmatige modus dit niet hebben
de tijd om het object naar je toe te fluiten door de inzet achtereenvolgens te verhogen.

Vergeet niet te bieden, dat is het enige nadeel van de
techniek. Eens in de twee vergeet ik het. :|
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072




par Christophe » 05/06/08, 13:01

Iets wat ik nooit op eBay-veilingen heb opgemerkt: is de verkoper gedwongen te verkopen een bieditem dat de minimumlimiet heeft overschreden of kan dit worden ingetrokken?

ps: ja voor de hogedrukpomp, deze lijkt eigenlijk meer op een hydraulische oliepomp dan op een waterpomp...
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 05/06/08, 13:19

renaud67 schreef:Niet noodzakelijkerwijs oplichterij maar eerder reserveprijs: plotseling, zolang de minimumprijs niet wordt bereikt, wordt automatisch opnieuw geboden: het stomme is dat we nog steeds beginnen vanaf 1€ lijkt erop dat het voor opgewonden bieders is...

Exact! Sterker nog: als iemand 200 euro inlegt, zie je het niet, en je biedt te veel, en je vraagt ​​je af wat er aan de hand is.
Het zal mij niet verbazen als deze pomp voor 250 euro gaat :?
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 05/06/08, 21:08

Onderdeel voor 56 euro...is niet duur... :?
0 x

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 85-gasten