Terugkoppeling Gelieve regenwatertank ervaring

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
musje
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 30/09/06, 21:23
Plaats: Zuid-West

par musje » 22/01/10, 21:24

.

Dus gaan ze in de tafelkleden. Maar zijn ze alleen gewild in tafelkleden? Hoe zit het met zogenaamd drinkwater?

zoals ze zeggen: "we vinden alleen wat we zoeken"!

: Lol:
0 x
goed hello to you !! ...
bernardd
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2278
Inschrijving: 12/12/09, 10:10
x 1

par bernardd » 22/01/10, 21:27

pseudomonas schreef:Maar Bernard, metalen, vervuiling in het algemeen, pesticiden zullen ook aanwezig zijn in uw regenwater. Het verandert niets. Alleen de medocs zullen er niet zijn.


Ik zeg het niet: het verandert niets ten opzichte van water in leidingen, dus je kunt net zo goed regenwater gebruiken. CQFD

pseudomonas schreef:En als het gaat om natuurlijke bescherming, leefden we niet eerder! dus kijk naar de levensverwachting.
Vroeger lekten we sneller, eenvoudiger! natuurlijke selectie in alle levensfasen was veel ruwer!


Allereerst belette het ons niet om te bestaan.

En dan heeft de menselijke soort tenminste niet alle andere soorten laten verdwijnen.

Als wij onszelf niet wat beter reguleren, doen anderen dat wel.[/url]
0 x
Tot ziens!
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21

par aerialcastor » 22/01/10, 21:32

pseudomonas schreef:En als het gaat om natuurlijke bescherming, leefden we niet eerder! dus kijk naar de levensverwachting.
Vroeger lekten we sneller, eenvoudiger! natuurlijke selectie in alle levensfasen was veel ruwer!


Zonder de discussie te willen aangaan want het is helemaal hs

Het is vooral de kindersterfte die de bcp heeft doen dalen, eens de eerste jaren voorbij waren ging het vanzelf.
En sterfgevallen van enkele maanden wegen zwaar op de gemiddelde levensverwachting.
Je moet zien dat ongelukken in de "oude" tijd vaker voorkwamen.
En dat we vandaag onze oude mensen aan bedden spijkeren en ze vol spullen stoppen zodat ze langer "leven".

Het "we gingen dood" sneller en om in perspectief te plaatsen, nu hebben alle kinderen allergieën, asme, en pakken ze alles zodra ze uitgaan.
Dernière édition par aerialcastor de 22 / 01 / 10, 21: 41, 1 keer bewerkt.
0 x
Sparen een boom, eet een bever.
Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
musje
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 30/09/06, 21:23
Plaats: Zuid-West

par musje » 22/01/10, 21:37

Re,

bernardd schreef:Ik zeg het niet: het verandert niets ten opzichte van water in leidingen, dus je kunt net zo goed regenwater gebruiken. CQFD

ja maar mensen als pseudomonas accepteren niet dat deze verontreinigende stoffen mogelijk niet meer aanwezig zijn in goed gefilterd regenwater...

ze blijven liever bij dit visioen van "drink"water, allemaal mooi, allemaal goed en zonder risico, en super vervuild en gevaarlijk regenwater...
zonder andere mogelijkheden toe te laten...

maar hey .. , deze "weerbarstige lasteraars" ... ik begin eraan te wennen .. het loopt het net!


8)
0 x
goed hello to you !! ...
pseudomonas
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 19/01/10, 14:15

par pseudomonas » 22/01/10, 21:52

Maar nee Pierrot, drinkwater is niet allemaal mooi. En het zal meer behandelingsinspanningen vergen om het te verbeteren. het is duidelijk.

Nogmaals, karikaturaal jezelf gewoon voor de lol!

Vanaf het moment dat niemand meer controle heeft over het water in uw stortbak, is het gevaarlijk. En daar ben jij niet het doelwit, het is algemeen. Uit wat je zegt, weet je het. Maar de meerderheid wil niet.

Dus in een mum van tijd, als er een verplichte jaarlijkse keuring wordt gemaakt door een erkende organisatie waarom dan niet de tanks. Maar het is nodig, denk ik, om strikt te zijn over dit onderwerp, om te voorkomen dat pseudo-sekten ecologen zijn die een terugkeer naar vroeger willen, want het was veel beter om de wereld aan te trekken en te neuken. of de puntjes op de i gezet moeten worden.
Je moet het doen zoals met cv-ketels: geen bewijs van onderhoud, geen verzekering in geval van een probleem. balk punt.
Mensen zijn geweldig. Als ze dom willen spelen en willen drinken wat ze lekker vinden, dan is dat aan hen! als ze ziek zijn, geen sociale zekerheid hebben, is het de mutualiteit die voor hen zorgt. Het is ook zoals vroeger: alleen wie geld had, kon zichzelf beter verwennen dan anderen.

Anders Bernard, als je bedenkt dat de mensheid schadelijk is, genees jezelf dan niet... het zal sneller gaan en er zal er een minder zijn. Als uw kinderen ziek zijn, hetzelfde? Het is echt een slimme redenering, nietwaar?
Kom op, stop deze ideologische domheid.

CENSUUR VAN MATIGHEID
0 x
pseudomonas
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 19/01/10, 14:15

par pseudomonas » 22/01/10, 21:58

@aerialcastor:
alle snotapen hebben uiteraard allergieën vanwege de steeds aanwezige vervuiling. Bovendien maakt de WHO zich zorgen over een steeds toenemend aantal schimmelaanvallen die verantwoordelijk zijn voor astmatische bronchitis.
Voor deze eeuw zullen paddenstoelen een bedreiging vormen die zeer serieus moet worden genomen.
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

UV-filter

par Oli 80 » 22/01/10, 22:03

goedenavond, hier is een waterfiltratiesysteem dat wordt gebruikt in ontwikkelingslanden, naast de normale filters hebben ze het UV-filter aangedreven door zonnepanelen
http://www.youtube.com/watch?v=8bykbVECVrE

dus stel je de drinkbaarheid van het water daar voor, zodat het regenwater in ons huis zou kunnen worden gefilterd met een UV-systeem

Ik hoop dat het me hiermee lukt om iedereen het erover eens te worden, technologieën bestaan, behalve dat je je ervan bewust moet zijn
0 x
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21

par aerialcastor » 22/01/10, 22:06

alle snotapen hebben uiteraard allergieën vanwege de steeds aanwezige vervuiling. Bovendien maakt de WHO zich zorgen over een steeds toenemend aantal schimmelaanvallen die verantwoordelijk zijn voor astmatische bronchitis.
Voor deze eeuw zullen paddenstoelen een bedreiging vormen die zeer serieus moet worden genomen.


Het probleem is een beetje ingewikkelder dan dat en ik begrijp het niet echt, het was meer om uw opmerkingen in perspectief te plaatsen.

Ik denk dat allergieën en astma veel te wijten zijn aan te strenge hygiënische omstandigheden.

Een voorbeeld (dus geen algemeenheid) mijn broer bracht de eerste jaren van zijn leven door in een door en door gesteriliseerde crèche en had veel allergieën.
Ik ben opgegroeid op het platteland en rende in de maïsvelden en ik maakte me geen zorgen.

Achteraf kunnen we niet generaliseren, maar ik denk dat, net als al het andere, het immuunsysteem getraind moet worden om effectief te zijn, dus om geconfronteerd te worden met een minimaal vijandige omgeving.

Nou daar zijn we echt hs.
0 x
Sparen een boom, eet een bever.

Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364

par Forhorse » 22/01/10, 22:07

aerialcastor schreef:En dat we vandaag onze oude mensen aan bedden spijkeren en ze vol spullen stoppen zodat ze langer "leven".

Het "we gingen dood" sneller en om in perspectief te plaatsen, nu hebben alle kinderen allergieën, asme, en pakken ze alles zodra ze uitgaan.


Het is niet verkeerd
+1 zoals ze zeggen : Cheesy:
0 x
pseudomonas
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 19/01/10, 14:15

par pseudomonas » 22/01/10, 22:07

ah maar ben het helemaal met je eens: je hebt zeer serieuze systemen nodig om later niet met problemen te maken te krijgen.
er zal echter altijd behoefte zijn aan een verplicht toezichthoudend orgaan.

Merk echter op dat in dit diagram het risico wordt overgedragen aan de gebruiker. Waar momenteel het juridische risico wordt gedragen door de waterleverancier.

@ariallcastor: Het betekent gewoon dat de allergische achtergrond van je broer erger is dan die van jou. dat is alles. :D
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 152-gasten