Spanning met Rusland in Oekraïne

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Christophe » 22/03/24, 09:32

gegyx schreef:Ik vind Piotr erg knap.
:)
Als ik er 20 minder had en hij beschikbaar was, zou ik hem veel aanbiedingen doen.
:(


:schok: :schok: :schok:

Wil je sterven "hoofd verpletterd in zijn hand"? : Lol: : Lol: : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6992
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par gegyx » 24/03/24, 17:34

start van onderzoek.jpg
start onderzoek.jpg (102.15 KB) 430 keer geraadpleegd

https://t.me/s/trottasilvano
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par GuyGadeboisTheBack » 24/03/24, 18:26

AAAAAHHHH! Ik zat op deze te wachten, ik vroeg me af wanneer hij uit zou komen! JA! Je slikt ze allemaal door, hè? : Roll:

Silvano Crotta zou je vertellen dat de aanval werd gepleegd door de geheime diensten (Hé, geheime diensten "SS", het is geen toeval) reptielachtige nazi's die op de holle maan leven waar ze de Helium 3 exploiteren die jij zou hebben gebeten Ook... : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Remundo » 24/03/24, 18:49

zei de toetsenbordtapper die zoveel meer weet...
De Russische president Vladimir Poetin zei zaterdag voor het eerst over de aanval dat de vier vermoedelijke aanvallers hadden geprobeerd naar Oekraïne te vluchten voordat ze werden gearresteerd.. ‘Ze probeerden zich te verstoppen en gingen weg naar Oekraïne, waar, volgens voorlopige aanwijzingen, aan de Oekraïense kant een venster is voorbereid om hen in staat te stellen de staatsgrens over te steken', bevestigde de Russische leider. 'Alle auteurs, organisatoren en sponsors van deze misdaad zullen rechtvaardig en onvermijdelijk worden gestraft. Wie ze ook zijn, wie ze ook leidt”, voegde hij eraan toe.

Bron: Midi Libre

De hypothese van Oekraïense betrokkenheid bij deze islamitische aanval kan niet worden uitgesloten.

Een paar idioten van Allah, wat afval van de Oekraïense diensten, 3 kalash en 10 granaten, een paar militaire uniformen, een auto en daar gaan we...

Ik herinner u eraan dat de Amerikaanse ambassade de Russen nieuwsgierig had gewaarschuwd voor een op handen zijnde aanval van dit type... Valse ezels en gezelschap, nu tellen we de onschuldige doden aan de Russische kant, en de volgende aan de Oekraïense kant omdat Poetin geen aanbesteding; er zal vergelding door het conventionele leger komen.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par GuyGadeboisTheBack » 24/03/24, 18:50

"Poetin zei"... Maar natuurlijk, en we kunnen het geloven. : Roll:
ME, ik denk dat Poetin degene is die het bevel heeft gegeven, dat hij is weggevoerd uit een van de voormalige Sovjet-fundamentalistische republieken en dat hij nu iedereen beschuldigt die hem uitkomt (onzin voor onzin, de NAVO doet er alles aan). : Cheesy:
Dernière édition par GuyGadeboisTheBack de 24 / 03 / 24, 18: 56, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Remundo » 24/03/24, 18:56

Het niet geloven ervan betekent niet dat de hypothese verkeerd is. Alleen de inlichtingendiensten beschikken over sluitend bewijs. Wij zijn zeker niet degenen die kunnen beslissen over de econologie.

Misschien is dit te subtiel voor je?
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par GuyGadeboisTheBack » 24/03/24, 18:57

Begin mij niet aan te vallen, DC. Jij weet niet meer dan ik, maar persoonlijk zou ik geneigd zijn degenen te geloven die de verantwoordelijkheid voor de aanval opeisen. En ALLES wat Silvano Crotta zegt is gewoon onzin. Bovendien bevat zijn zielige tekst alleen maar zekerheden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Remundo » 24/03/24, 19:03

Wij geven niets om Trotta. Dubbel gebogen.

Het is heel goed mogelijk dat de islamisten de verantwoordelijkheid voor de aanval opeisen; achter de schermen kunnen er opportuun samenwerkingsverbanden bestaan.

Anders leren we dat u de islamisten meer gelooft dan Poetin. Ze zijn zoveel betrouwbaarder.
1 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Christophe » 24/03/24, 19:28

GuyGadeboisLeRetour schreef:"Poetin zei"... Maar natuurlijk, en we kunnen het geloven. : Roll:
ME, ik denk dat Poetin degene is die het bevel heeft gegeven, dat hij is weggevoerd uit een van de voormalige Sovjet-fundamentalistische republieken en dat hij nu iedereen beschuldigt die hem uitkomt (onzin voor onzin, de NAVO doet er alles aan). : Cheesy:


Maar natuurlijk... En met welk doel alstublieft? :schok:

Deze aanval verzwakt hem integendeel en net na zijn herverkiezing...niet geweldig.

Als hij zijn volk niet eens van binnenuit kan beschermen (dit is de basis van zijn VS-NAVO-toespraken...) krijgt zijn geloofwaardigheid om "zijn volk van buitenaf" te beschermen een grote klap...

Kortom, je hebt het helemaal mis AMHA!

Anders zei Pujadas een paar dagen geleden dat Nord Stream goed georganiseerd was door de Oekraïners... Wat een sletten zijn deze complotten! : Lol: : Lol: : Lol:



Het was niets...
1 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6992
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par gegyx » 24/03/24, 19:33

trotta gaf duidelijk een samenvatting van de situatie, voor iemand met een beperking in het denken. Punt
Je doet wat je wilt, met je verstand.

Ik breng je nog een verhaal dat je aan deze kant niet hoort. Trouwens, de auditors van mijn... g'noux zullen terugkomen en alles ontkennen.
Omdat ze het weten, aangezien de Amerikanen (zoals ze wisten, net als de Maleisische vliegtuigen/lol) een uur na het begin van het bloedbad ("het kunnen de Oekraïners niet zijn") en een UKRO-adviseur vooral van permanentie ontkenden, net zoals een resultaat ("wij kunnen het niet zijn, want we vallen nooit onschuldige burgers aan" / big lol. Trouwens, tijdens de nacht werden 21 raketten gelanceerd op Belgorod. en 12 stormschaduwen op de Krim. En het laatste boeket "isis eist" Plotseling waren alle journalisten gerustgesteld en begonnen te voorspellen dat Poetin nog een fabel zou vertellen om een ​​dienstplicht in te stellen en Oekraïne harder zou aanvallen... Journalistiek borduurwerk.
Afrikaanse staten die bekend zijn met ISIS erkennen de methoden en het gedrag van de moordenaars helemaal niet. Geen explosievengordel, commandoschieten in westerse stijl, geen Allah Akbar, geen kelen doorsnijden om de galerij aan het lachen te maken. Een poging om te ontsnappen, zodra hun bloedbad was voltooid, ging richting hun sponsor in Oekraïne. Deze Tadzjiekse moordenaars deden het werk voor ~€5000, waarvan de helft werd terugbetaald.
Eén werd betrapt tijdens het herladen van zijn kalach, onmiddellijk met de mobiele telefoon zagen de Russische diensten andere handlangers, die ze hebben (te volgen door de bakens). een paar uur later werd de Renault van de moordenaars gearresteerd en ook de elf andere medeplichtigen (profisten die al bekend stonden als bandieten, en niet als imans. Ze morsten de bonen en zelfs één, zijn oortip... De extremisten van de resterende isis van het grote kalifaat (Afghanen en Tadzjieken) dienen in Oekraïne als strijders, en de VS houdt toezicht en coördineert. We kunnen zeggen dat ze dit keer heel goed zijn geslaagd, behalve dat met het onderzoek, de bekentenissen, alle acteurs zijn gearresteerd en uitgesproken , de bewijzen en aanwijzingen die nog moeten komen, het zal een flop zijn, en de verschrikkelijke reactie...
1 x

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 67-gasten