Vortex om brandstof te besparen?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vortex om brandstof te besparen?




par Janic » 18/10/16, 17:34

Janic schreef:
Dus ik zei dat dit geen cijfers zijn die op zich tellen, maar zijn eigen ervaring ervoor en erna, de rest is wind. Dus doe je eigen ervaring!

Cijfers geven is dus niet nodig, CQFD.
Je kunt net zo goed posten met de tekst "het is geweldig, probeer het eens".
als je de tijd had genomen om te lezen: "CO ging van 0,78 naar 0,018, of gedeeld door ongeveer 4 tussen voor en na". Als je daarna niet geïnteresseerd bent, ga dan verder!
Janic schreef:
NB: het laatste voertuig genoteerd aan 0.00% heeft de 200.000 km gepasseerd! (zoek een nieuw voertuig dat 0.00% CO weergeeft!)
Wie weet hoeveel uw voertuig zou weergeven zonder Vortex :?
Hij is niet slechter doof dan hij die niet wil horen. Neem in ieder geval de tijd om de experimenten en hun rapporten te raadplegen.
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: Vortex om brandstof te besparen?




par Gaston » 19/10/16, 11:38

Janic schreef:als je de tijd had genomen om te lezen: “CO ging van 0,78 naar 0,018, of gedeeld door ongeveer 4 tussen voor en na”
Cijfer enkele posts later gegeven en betreft niet dezelfde auto.

De “Focus van de benzine van 1999” ging van hoeveel naar 0.00% :?

Janic schreef:Als je daarna niet geïnteresseerd bent, ga dan verder!
Juist omdat het mij interesseert, stoort het mij als wij cijfers geven zonder enig vergelijkingspunt.

Maar als je de ondervraging niet kunt verdragen, laat ik je met je zekerheden pronken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: Vortex om brandstof te besparen?




par Gaston » 19/10/16, 11:39

Gaston schreef:
Janic schreef:als je de tijd had genomen om te lezen: “CO ging van 0,78 naar 0,018, of gedeeld door ongeveer 4 tussen voor en na”
Figuur enkele posts later gegeven en niet over dezelfde auto (en met een fout).

De “Focus van de benzine van 1999” ging van hoeveel naar 0.00% :?

Janic schreef:Als je daarna niet geïnteresseerd bent, ga dan verder!
Juist omdat het mij interesseert, stoort het mij als wij cijfers geven zonder enig vergelijkingspunt.

Maar als je de ondervraging niet kunt verdragen, laat ik je met je zekerheden pronken.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vortex om brandstof te besparen?




par Janic » 19/10/16, 12:56

als je de tijd had genomen om te lezen: “CO ging van 0,78 naar 0,018, of gedeeld door ongeveer 4 tussen voor en na”

Cijfer enkele posts later gegeven en betreft niet dezelfde auto.
U wilde een voorbeeld van het verschil, ongeacht het betreffende voertuig

De “Focus van de benzine van 1999” ging van hoeveel naar 0.00% :?
zonder voorafgaande inspectie is de vergelijking onmogelijk! maar kent u een voertuig van 17 jaar oud met 0.00% CO bij de technische keuring, laat het ons gerust weten!

Janic schreef:
Als je daarna niet geïnteresseerd bent, ga dan verder!

Juist omdat het mij interesseert, stoort het mij als wij cijfers geven zonder enig vergelijkingspunt.
Als je echt geïnteresseerd zou zijn, zou je je mouwen opstropen en het in je eigen voertuig bekijken.

Maar als je de ondervraging niet kunt verdragen, laat ik je met je zekerheden pronken.
wat ons op dit moment onderscheidt, is dat u in een vacuüm spreekt. Probeer het eerst en geef DAN het resultaat van uw montage na een paar maanden gebruik.
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: Vortex om brandstof te besparen?




par Gaston » 19/10/16, 13:38

Janic schreef: zonder voorafgaande inspectie is de vergelijking onmogelijk!
Het was zo moeilijk om te schrijven :?
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vortex om brandstof te besparen?




par Janic » 19/10/16, 16:59

Janic schreef:
zonder voorafgaande inspectie is de vergelijking onmogelijk!

Het was zo moeilijk om te schrijven :?
Is het zo moeilijk te begrijpen?
Stop met dat zinloze gebabbel, stroop je mouwen op en maak je handen vuil. We zullen er later over praten!
NB: Ik wacht op uw gevallen met 0.00% CO!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Vortex om brandstof te besparen?




par Did67 » 19/10/16, 19:03

Janic schreef:NB: Ik wacht op uw gevallen met 0.00% CO!


Zo indrukwekkend dat ik het moeilijk te geloven vind... 0 tot twee decimalen???

Zelfs LPG-voertuigen, waar gas zich van nature vermengt met lucht, zijn verre van deze score...

Nu je het gelooft, heb ik niets te zeggen. Ik spreek mijn twijfel uit. Jezus loopt over het water, maar ik niet!
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vortex om brandstof te besparen?




par Janic » 20/10/16, 07:54

Janic schreef:
NB: ik wacht op je koffers met 0.00% CO!

Zo indrukwekkend dat ik het moeilijk te geloven vind... 0 tot twee decimalen???
Zelfs LPG-voertuigen, waar gas zich van nature vermengt met lucht, zijn verre van deze score...
Nu je het gelooft, heb ik niets te zeggen. Ik spreek mijn twijfel uit. Jezus loopt over het water, maar ik niet!

Ah, deze machines die onzin praten! De TC-manager geloofde het nauwelijks. Als je echter naar de cijfers kijkt die op de 25 staan, zul je zien dat er 3 cijfers achter de komma staan, wat dus niet betekent dat er een perfecte nul is, maar dat de meting niet tot de honderdste komt. Dus op de 25 waar de CO van 0,78 naar 0,018 ging, d.w.z. gedeeld door ongeveer 4 tussen voor en na de wacht, voor een voertuig van meer dan 25 jaar oud, zonder enige bijzondere aanpassing (vervanging van bougie, filter, olie) was de daling (en verbruik) nog steeds duizelingwekkend.
VOOR WONDEREN zul je ergens anders moeten zoeken!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13726
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: Vortex om brandstof te besparen?




par izentrop » 20/10/16, 09:27

Hallo,
Ik spring op de bandwagon. “MET” omdat het mysterieus was, keek ik naar de eerste pagina van het onderwerp dat ons rechtstreeks hierheen leidt verbruik-minder-auto/brandstofbesparende-turbulentiegenerator-t669.html

Je hoeft niet verder te gaan dan het antwoord van André om te weten dat het een apparaat is dat de rijkdom vermindert, dus het vermogen en logischerwijs ook de gassen die ermee verbranden... Net als bij Pantone!

Word niet boos, ik hou ervan om tot het uiterste te vereenvoudigen. :)
1 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Vortex om brandstof te besparen?




par Did67 » 20/10/16, 09:48

izentrop schreef:
Je hoeft niet verder te gaan dan het antwoord van André om te weten dat het een apparaat is dat de rijkdom vermindert, dus het vermogen en logischerwijs ook de gassen die ermee verbranden... Net als bij Pantone!



Als dit waar is, is het verminderen van macht door het verminderen van rijkdom geen probleem, omdat we (bijna) altijd te veel macht hebben. Als de onverbrande hoeveelheden afnemen, neemt de opbrengst toe. "Mechanisch"...

Nee, wat we moeten doen is ons uiterste best doen en berekenen hoeveel potentiële energie deze CO-reductie vertegenwoordigt wanneer deze wordt geoxideerd tot CO². Laat ons de gasstroom in de motor weten X het percentage geoxideerde CO (verschil tussen meting vóór en na de vortex) Je vergelijkt de energie van de verbruikte brandstof en je hebt een idee van de orde van grootte van de potentiële vermindering van het verbruik...

Het zou me verbazen als we onder de paar procent uitkomen...

De voordelen van veel ‘gimmicks’ zijn vaak psychologisch: de bestuurder besteedt veel meer aandacht aan zijn rijgedrag; we komen dan tot spectaculaire winsten (die iedereen kan bereiken door heel zachtaardig gedrag aan te nemen).

Er zouden herhaalde tests nodig zijn, op wagenparken (herhalingen), waarbij bestuurders niet weten of hun voertuig is uitgerust of niet...

De meest effectieve manier om, zonder misleiding, het verbruik terug te dringen, is door over een zo klein mogelijk voertuig te beschikken... Als ik het aantal voertuigen op de weg zie, kunnen we daar winst mee behalen.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 93-gasten