CHINA: zonne-energie, ze zijn erg krachtig (JT / FR2)

Thermische zonne-energie in al zijn vormen: zonne-energie, warm water, het kiezen van een zonnecollector, zonne-concentratie, ovens en zonne-fornuizen, zonne-energie-opslag door warmtebuffer, zonne-energie zwembad, airconditioning en zonne-koud ..
Hulp, begeleiding, programma's en voorbeelden van de prestaties ...
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

CHINA: zonne-energie, ze zijn erg krachtig (JT / FR2)




par jean63 » 28/02/07, 15:52

Gezien op de JT van FR2 13H van 28.02.2007, begrijpen we datze zijn erg goed in vacuümsensoren (HIMIN SOLAR ENERGY GROUP.....misschien BYSUN verkocht in Frankrijk) en ook in fotovoltaïsche celsensoren (10 km laan verlicht dankzij deze panelen = langste laan ter wereld verlicht op deze manier........Frankrijk kan er door geïnspireerd worden) =>

http://jt.france2.fr/13h/

Klik op "China gaat zonne-energie"..........het is ongelooflijk: BRAVO! als ze zo doorgaan zullen ze de beste zijn. : Mrgreen:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

Re: CHINA: zonne-energie, ze zijn zeer efficiënt (JT /F




par Targol » 28/02/07, 16:28

jean63 schreef:Klik op "China gaat zonne-energie"..........het is ongelooflijk: BRAVO! als ze zo doorgaan zullen ze de beste zijn. : Mrgreen:


Het is duidelijk dat het niet Frankrijk is dat met hen zal concurreren in deze sector, aangezien we hier alles in de EPR investeren :onheil:

als we in dit rapport horen dat "10% van het Chinese warm water wordt geproduceerd door zonne-energie", laat het je nog steeds dromen als de promoleek advertenties ... (uh nee, nu zeggen we "vivrelec") opscheppen over nucleaire cumulus ...
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

Re: CHINA: zonne-energie, ze zijn zeer efficiënt (JT /F




par jean63 » 28/02/07, 18:34

Targol schreef:
jean63 schreef:Klik op "China gaat zonne-energie"..........het is ongelooflijk: BRAVO! als ze zo doorgaan zullen ze de beste zijn. : Mrgreen:


Het is duidelijk dat het niet Frankrijk is dat met hen zal concurreren in deze sector, aangezien we hier alles in de EPR investeren :onheil:

als we in dit rapport horen dat "10% van het Chinese warm water wordt geproduceerd door zonne-energie", laat het je nog steeds dromen als de promoleek advertenties ... (uh nee, nu zeggen we "vivrelec") opscheppen over nucleaire cumulus ...

We zijn alleen op de forum !!!??

Wat goed zou zijn, is om de video in Google of liever in Econology op te halen omdat het een toprapport is. Als je het kunt, moet je snel gaan, want morgen is het weg en wordt het vervangen door het nieuws van de volgende dag (voor het regionale nieuws kun je 7 dagen kijken, maar niet voor het nationale nieuws...nou ja, voor zover ik weet).
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
stef5555
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 151
Inschrijving: 15/01/07, 15:20




par stef5555 » 28/02/07, 19:17

:P ik zal proberen om het op dailymotion te zetten

bezig..... : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 28/02/07, 20:53

stef5555 schreef::P Ik zal proberen het op dailymotion te zetten

bezig..... : Lol:

Sorry maar wat is dailymotion?
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
stef5555
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 151
Inschrijving: 15/01/07, 15:20




par stef5555 » 28/02/07, 21:08

jean63 schreef:Sorry maar wat is dailymotion?


: Cheesy: een equivalent van youtube en andere streaming videosites

ps: ik zal ook een directe downloadlink plaatsen zodat iedereen het kan downloaden :D

Code: kiezen

http://www.megaupload.com/?d=0BPKNDA1


bruikbaar door Windows Media Player of anders door VLC Player
links 30 dagen geldig......
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 28/02/07, 21:41

Ik zeg, het is iets voor geduldige mensen deze megaupload: ik heb het opgegeven! :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
stef5555
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 151
Inschrijving: 15/01/07, 15:20




par stef5555 » 28/02/07, 21:53

:frons: nou ik ga het dan op een andere downloadsite zetten, maar vreemd genoeg is het thuis vrij snel

Code: kiezen

http://rapidshare.com/files/18764755/panneaux_solaire_chinois1.asf.html


klik op "gratis" voor degenen die geen premium account hebben en wacht ongeveer 30 tot 40 seconden op de download
(de wachttijd telt af)
0 x
Avatar de l'utilisateur
stef5555
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 151
Inschrijving: 15/01/07, 15:20




par stef5555 » 01/03/07, 09:06

0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 01/03/07, 22:05

:? Bedankt voor de link over daily motion, de enige die ik kon lezen onder linux met firefox. :?
Ik vond de naam van het bedrijf:
HIMIN ZONNE-ENERGIE GROEP

De sensoren lijken mij anders dan die van bysun.
Ze bieden watersensoren en heatpipe-sensoren.
Ze noemen echter niet veel het concept van de vacuümsensor.
Het vacuüm levert echter een aanzienlijke efficiëntiewinst op...
0 x

Terug naar "Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 94-gasten