schoepenrad aan 12v te produceren met dynamo

Presenteer uw doe-het-zelf-projecten, uw nieuwe technische ideeën, uw innovaties om te testen of uw zelfbouwwerk. Want zelf doen is vaak voordeliger en efficiënter.
yvan63
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 12/11/16, 03:29

schoepenrad aan 12v te produceren met dynamo




par yvan63 » 12/11/16, 03:54

hallo of goede avond ..
Ik wil graag weten of iemand mij vertellen of het goed te doen ..

Ik zag op youtube een man die een houten doos met een schoepenrad, dat draait met een goed pomp die door middel van een riem een ​​generator ... roteert gedaan die na ontsteking van de pomp AC brengt de elektriciteit rechtstreeks te pompen uit de generator ..

excuseer me als dit is niet erg duidelijk ,, Ik heb de youtube link naar deze video

https://youtu.be/zlinM1wAI5U

http://www.overunity.com/5176/selfrunni ... atts-lamp/

Ik zou het zelfde soort systeem te maken, maar met 2 auto dynamo 12v (ik weet niet hoeveel ampère ze geven) ..
mijn goed pomp 400w ..

Ik kon overtal met een systeem als dit ?? Ik heb de batterijen en een omvormer 12v 220v en de macht van een koelkast

Ik ben timmerman en klusjesman goed, maar niet erg goed aan elektriciteit .. maar als ik dit allemaal beschikbaar ,, haalbaar sic'est goed ik zou proberen het schot

dank u bij voorbaat voor uw reactie en uw commentaar .. yvan63
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: schoepenwiel om 12v te produceren met dynamo




par Ahmed » 12/11/16, 09:56

Wat u kunt zien op YouTube zijn grappen * die op de meest elementaire wetten van de fysica te zitten, als je kunt je voorstellen dat EDF hetzelfde zou doen voor een lange tijd!
Het is gemakkelijk te begrijpen dat er verliezen elke stap van het proces en het functioneren van het geheel is strikt onmogelijk **, ondertussen produceren meer elektriciteit naar andere accessoires werkt, kunt u een lange tijd te dromen!

* In dezelfde stijl, jij bent de man die lus op een stekkerdoos en stekker die zichzelf voedt, of liever tracht te doen geloven!
** Men kan zich voorstellen, in de afwezigheid van verliezen (in vacuüm, bijv.) Eeuwigdurende beweging, maar zelfs dan zou het onmogelijk zijn om geen energie te trekken, niet te vertragen, stop dan met de beweging .
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13726
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: schoepenwiel om 12v te produceren met dynamo




par izentrop » 12/11/16, 10:46

Boventallige werken ... voor speculanten geld los van de werkelijkheid, onmogelijk met de wetten van de fysica.
De video's zijn het bewind zelvers die hun verlangens te krijgen voor de werkelijkheid met simplistische dingen meestal.
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: schoepenwiel om 12v te produceren met dynamo




par eclectron » 12/11/16, 11:09

izentrop schreef:Boventallige werken ... voor speculanten geld los van de werkelijkheid, onmogelijk met de wetten van de fysica.

Dit is strikt genomen niet juist, er zijn de wetten van de fysica en de voorwaarden van de rechtshandhaving (in welke context).

Warmtepomp en zonnecellen zijn bijvoorbeeld boventalligen: Meer energie-uitvoer dan invoer.

Dit is mogelijk omdat het systeem open.

Kortom, er uiteraard geen creatie van energie maar een pomp gebruikte: omgevingswarmte de warmtepomp of zonlicht op de zonnecel.
In het algemeen zegt niets dat er geen andere energiebronnen tot op heden onbekend, omdat per definitie onbekend. : Wink:

Anders zouden we het eens izentrop, yvan63 zal tijd en geld te verspillen omdat het systeem wordt gesloten.
Deze montage kan alleen doen wat beschreven is Ahmed.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: schoepenwiel om 12v te produceren met dynamo




par Ahmed » 12/11/16, 12:08

Kortom, er uiteraard geen creatie van energie maar een pomp gebruikte: omgevingswarmte de warmtepomp of zonlicht op de zonnecel.

Dus per definitie geen "overunit": komt alleen uit wat past!
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
yvan63
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 12/11/16, 03:29

Re: schoepenwiel om 12v te produceren met dynamo




par yvan63 » 12/11/16, 12:49

dank aan u voor uw antwoorden .. goed ik moet zeggen dat ik niet begrijpen waarom spenderen zoveel ennergie om een ​​nep te maken .. er echt tijd te sparen ...

ben goed ik zal moeten een zonnepaneel toe sinds ik begon kort zijn .. elke keer als we toe te voegen, we apparaten toevoegen ...

en erger genoeg ... dank je wel meer
Dernière édition par yvan63 de 12 / 11 / 16, 12: 54, 1 keer bewerkt.
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: schoepenwiel om 12v te produceren met dynamo




par eclectron » 12/11/16, 12:50

Ahmed schreef:
Kortom, er uiteraard geen creatie van energie maar een pomp gebruikte: omgevingswarmte de warmtepomp of zonlicht op de zonnecel.

Dus per definitie geen "overunit": komt alleen uit wat past!


Ja en nee! : Lol:
alles afhankelijk van het gezichtspunt waarin we plaatsen om het fenomeen te kijken vanuit het perspectief van de mens of het gezichtspunt van het universum.

Niet: Wat betreft de beschouwde systeem, warmtepomp of zonnecel, bracht hij meer energie dan we hebben geïntroduceerd, wij mensen.
het is zelfs nog acuter voor de zonnecel, want wij zijn geen input van energie toe te passen.
de "over-eenheid" is dus oneindig voor de zonnecel.
Dit is wat ons interesseert.

oui: in het "heelalsysteem", beschouwd als een gesloten systeem, is er na de oerknal geen energie meer ontstaan, als we vasthouden aan de huidige kennis.
De energie wordt net verhuisd door onze pompsystemen of te vangen, voor gebruik door ons, mensen.
Vanuit een 'universum'-standpunt, inderdaad geen' over-eenheid '.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: schoepenwiel om 12v te produceren met dynamo




par Ahmed » 12/11/16, 12:53

Ben je al een hoop tijd besparen door je niet te gooien in volledig overbodig montages! : Wink:

@ Eclectron: Natuurlijk het hangt allemaal af van hoe de omvang van het fenomeen wordt gedefinieerd, maar het is een gezegde dat ook de fout te beperken (zoals u hebt begrepen en belichaamd in je eerste bericht).
Uitgaande van dit principe kunnen we schrijven dat de extractie van olie mogelijk zal zijn zolang de verhouding tussen de verbruikte energie en de geoogste energie "overunit" is en dat deze zal ophouden wanneer deze twee waarden te dicht bij elkaar liggen (dus voordat l 'gelijkheid), dit is waar, maar wordt nog steeds op een onhandige, inadequate manier uitgedrukt.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: schoepenwiel om 12v te produceren met dynamo




par Christophe » 12/11/16, 13:04

yvan63 schreef:goed ik moet zeggen dat ik niet begrijpen waarom spenderen zoveel ennergie om een ​​nep te maken .. er echt tijd te sparen ...


Het maakt deel uit van het menselijk ras ... en er zijn zo veel goedgelovigheid op het net ... :?

Het probleem is dat deze clowns in diskrediet de spullen die echt werken ...
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar “Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: een object of een installatie maken”

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 71-gasten