Isolatie geschikt te huur

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
Avatar de l'utilisateur
Polo's
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 86
Inschrijving: 17/08/06, 19:33
Plaats: Nancy en Metz

Isolatie geschikt te huur




par Polo's » 01/11/06, 16:01

Bonjour à tous,

Het wordt hier koud! Ik woon in Lorraine op een 19m² en het is moeilijk om de 19 ° c te behouden. Ik zou graag vellen karton met aluminium achter mijn elektrische kachels willen leggen, er is informatie over een ander onderwerp dat ik ga bekijken. Maar heb je nog andere "tips of trucs"?
merci
0 x
"Ik vrees niets, ik hoop voor niets, ik ben vrij" Nikos kazansakis
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 01/11/06, 18:12

welkom

in een verticale positie: nog een trui; in de horizontale a nana erg vlezig : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
@
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072




par Christophe » 01/11/06, 18:22

zac schreef:welkom

in een verticale positie: nog een trui; in de horizontale a nana erg vlezig : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
@


+ 1 in de hoop dat Chrisitine niet boven komt ...
Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 01/11/06, 20:15

Voor de horizontale positie, denk ik dat het beter is om de truien te verwijderen. Een dekbed in eenden of eenden moet het lukken. Klik op www.soeurtherese.com : Cheesy:

De isolatie in een gehuurd pand vormt een groot probleem, als u niet wilt investeren in de plaats van uw eigenaar:

Heb je grote gordijnen voor de ramen?
Zijn de deur- en raamafdichtingen effectief?
Hoe is de regulatie van verwarming?
Als u een individuele ketel heeft: pas de T ° van water aan het seizoen aan.
Mogelijk kunt u 30 of 40 euro's in een wekelijkse thermostaat investeren: er zijn modellen op batterijen die elke thermostaat kunnen vervangen
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Polo's
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 86
Inschrijving: 17/08/06, 19:33
Plaats: Nancy en Metz




par Polo's » 03/11/06, 19:33

Want de trui is geen pb, voor de vriendin is het ingewikkelder! In elk geval combineer je de twee niet (nana + trui)
Om olifanten te antwoorden, mijn gewrichten zijn behoorlijk oud en vol scheuren, mijn verwarming is elektrisch en degenen die het hebben aangestoken, zeggen me dat het niet werkt onder de 6-positie (op 8) en ik wil je niet echt oververhitten! Ik heb een elektrische cumulus maar ik weet niet of ik het kan regelen ...
@ + en bedankt dat je me probeert op te warmen! daarnaast heb ik meer wedstrijden en melk (de cacao warmt op !!!)
0 x
"Ik vrees niets, ik hoop voor niets, ik ben vrij" Nikos kazansakis
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 03/11/06, 19:55

zac schreef:welkom
... op de horizontale een nana in vlees : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
@


En aarzel niet om klappen te geven, het warmt ook op! Beeld
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 03/11/06, 19:59

Polo schreef:Want de trui is geen pb, voor de vriendin is het ingewikkelder! In elk geval combineer je de twee niet (nana + trui)
Om olifanten te antwoorden, mijn gewrichten zijn behoorlijk oud en vol scheuren, mijn verwarming is elektrisch en degenen die het hebben aangestoken, zeggen me dat het niet werkt onder de 6-positie (op 8) en ik wil je niet echt oververhitten! Ik heb een elektrische cumulus maar ik weet niet of ik het kan regelen ...
@ + en bedankt dat je me probeert op te warmen! daarnaast heb ik meer wedstrijden en melk (de cacao warmt op !!!)


welkom
Ik zie dat de zaak wanhopig is; er is meer dan één oplossing; geëmigreerd naar de tropen: niet meer trekken : Mrgreen: de meisjes zijn er in overvloed : Mrgreen: en de cacao zuigt aan de boom (geen behoefte meer aan melk of lucifer): hihi:

@+

PS je ziet als je rookt, je zou een aansteker die traineer :onheil:
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 03/11/06, 21:12

goed, we moeten al zien:

1) heeft u een voeding met een bi-uurmeter (nachttarief, dagtarief), anders is wat ik zeg nutteloos

- de cumulus moet op een programmeur staan ​​om alleen 's nachts te worden verwarmd (22-6)
- zijn er alleen thermostaten op de kachels?

Wat is je budget?

Als het valt, is het misschien het eenvoudigst om te bewegen
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 04/11/06, 09:53

zac schreef: de meisjes zijn er in overvloed : Mrgreen:
@+


Ik bevestig, overvloedig, nogal mooi, vooral de Chinees / Indiaan gemengd en over het algemeen niet verlegen ..... vooral op een air van maloya ...... : Cheesy:

Anders, voor uw huisvestingsprobleem, denk ik dat het u niet per se zal plezieren, maar mijn advies is: bewegen !!!!
Je beschrijft je woning niet voldoende om een ​​idee te krijgen, maar het accepteren van het huren van zo'n huis garandeert gewetenloze verhuurders die ongeïsoleerde oude woningen huren met vooroorlogse elektrische verwarming. Het resultaat is dat huurders uiteindelijk een oliekachel kopen voor minder koud weer. Als alle potentiële huurders niet zouden huren wanneer er elektrische verwarming is, zou er minder van dat soort dingen zijn.
Want daar, behalve het stofferen van de geëxtrudeerde polystyreenvloer (als je geen benedenburen hebt die goed opwarmen), je muren en plafond bekleden met goedkope dunne isolatie, leg dan een plastic laken op de enkele beglazing, installeer een VMC met dubbele stroom, zet afdichtingen op de deur, ik zie niet wat je kunt doen. En dat is op uw kosten, terwijl het ten koste van de verhuurder zou moeten gaan.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 04/11/06, 11:25

zac schreef:welkom
Ik zie dat de zaak wanhopig is; er is meer dan één oplossing; geëmigreerd naar de tropen: niet meer trekken : Mrgreen: de meisjes zijn er in overvloed : Mrgreen: en de cacao zuigt aan de boom (geen behoefte meer aan melk of lucifer): hihi:

@+

PS je ziet als je rookt, je zou een aansteker die traineer :onheil:


[HS-modus AAN]

aaahh ontmoeting, sensueel en wild!
(Je moet niet te veel zac proberen ;-)

Om je te laten dromen, zijn hier enkele van de snoepjes geschreven door Baudelaire die geschikt lijken:


Exotische geur:

Wanneer, beide ogen gesloten, op een warme herfstavond,
Ik adem de geur van je warme borst,
Ik zie gelukkige kusten ontvouwen
Wat verblindt de vuren van een eentonige zon;

Een lui eiland waar de natuur geeft
Enkelvoudige bomen en smakelijk fruit;
Mannen wiens lichamen slank en krachtig zijn,
En vrouwen wier ogen verrassend openhartig zijn.

Geleid door je geur naar charmante klimaten,
Ik zie een haven vol met zeilen en masten
Nog steeds moe van de zeegolf,

Terwijl de geur van groene tamarindes,
Stromend in de lucht en zwellend het neusgat
Past in mijn ziel met het lied van de zeilers.

Ontleend aan de Flowers of Evil. C. Baudelaire



[HS UIT-modus]
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 250-gasten