Bouwer Kapanadze door Jean Louis Naudin

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...

Ben je overtuigd door de huidige status van de demo's

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

Bouwer Kapanadze door Jean Louis Naudin




par olifant » 21/06/10, 11:01

Ik creëer dit nieuwe onderwerp gewijd aan deze ervaring om de "metafysische" post te verlichten die uit zijn algemeenheid verdwijnt.

Dat is alles, JLN heeft zijn diagram gepubliceerd,

http://jnaudin.free.fr/kapagen/replications.htm

dat is inderdaad heel vreemd (wat gebeurt er in het koperen staafje dat zich in het midden van de spoel bevindt?) maar verdomd:

Waarom weigeren in hemelsnaam ALLE onderzoekers (omdat er anderen zijn) om een ​​voltmeter en een ampèremeter in het secundaire circuit te plaatsen? Persoonlijk heb ik genoeg met fotografie geoefend om helemaal niet OVERTUIGD te zijn door de foto's van hun verlichte lampen. Als ze ons tenminste een plezier zouden doen door naast de rij lampen die het apparaat opladen, een lamp te plaatsen met hetzelfde vermogen dat normaal gesproken door de sector wordt aangedreven. :onheil:
Dernière édition par olifant de 21 / 06 / 10, 12: 40, 1 keer bewerkt.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
kistinie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 16/11/09, 09:18




par kistinie » 21/06/10, 11:22

Even een detail

Deze generator is gevaarlijk vanwege de THT-, EM-velden en verschillende gassen die hij zal produceren op de vonkbrug, dus wees voorzichtig met je broden tijdens replicaties, anders zal dit je energieproblemen permanent oplossen, aangezien je hem niet langer nodig hebt. zoals de rest.
0 x
----------------------------------------------

Think global act lokale ...
et
Weet goed, dat is niet emmerdée!

-----------------------------------------------
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 21/06/10, 11:54

Laten we in ieder geval niet vooruitlopen......

we moeten er nog steeds van uitgaan dat het werkt.

Zodra dit is aangetoond, zullen we onszelf de volgende vragen moeten stellen:

- waarom werkt het
- kan de vrij rustieke µwave transformator, vonkbrugconstructie niet vervangen worden door iets anders?
- beperk de vonkbrug als dit essentieel is
- bescherm de rommel en/of ontparasiteer deze

....pcq, anders krijgen we snel problemen met de buren en serieuze problemen met de autoriteiten: als parasietengenerator ziet het er niet slecht uit!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 21/06/10, 12:36

Dit is de reden waarom ik niet overtuigd ben door de geadverteerde krachten:

Hier zijn 2 foto's,

de eerste genomen in het donker:

Beeld

de tweede in de kamer verlicht door daglicht (we kunnen ook de schaduw van de bedstangen aan de muur zien)

Beeld

Merk op dat het volledige beeld van de lamp (halo 12V/20W) wit verzadigd is. Als we de filamenten zouden willen zien, zou het beeld erg donker zijn, maar op de aan ons getoonde foto's zien we de filamenten en is het beeld gemiddeld, ook al zijn we buiten.

Denk niet dat ik koppig ben, ik wil gewoon betrouwbaar bewijs. De ervaring is vrij duur (10 lampen, 10 stopcontacten, een µwave-transformator, je moet hem vinden, polyester voor de choke, vonkbrug) Ik geef pas 50 tot 75 euro uit voordat ik overtuigd ben.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 21/06/10, 13:21

hallo

Het is mogelijk dat er in de enquête een "misschien" ontbreekt...

wat gebeurt er in de koperen staaf in het midden van de spoel?
het moet de rol spelen van een deel van de wikkeling, het equivalent van een wending (hypothese).

maar waar haalt hij zijn bewerking vandaan, er zijn er nogal wat, ik zou zelfs zeggen te veel verschillen tussen de oorsprong en de kopie ervan, en het zou werken (voorwaardelijk)...

zonder nog te veroordelen, ook al ben ik het eens met uw argumenten over wat ons wordt getoond. als een advocaat steun ik de persoon, ook al denk ik diep van binnen misschien het tegenovergestelde; net als in een andere periode verdedigde ik het standpunt van een andere econoloog met betrekking tot een frame dat nu aan de rechterkant staat, en waarvan ik vroeg om het met 40 pixels te verlagen om het aan te passen aan de visie. ... zou ondanks alles interessant zijn, wat dit laatste betreft affaire, om de gebruiksstatistieken van dit nieuwe raamwerk te kennen, niet vergeleken met het onderstaande, identiek qua inhoud, ik zou zelfs zeggen onvollediger vergeleken met het onderstaande.

jeff
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 21/06/10, 15:04

Deze montage met zijn variaties is eenvoudig te reproduceren en vrij duidelijk!!
De essentiële punten zijn minder duidelijk en Naudin volgde zijn theoretische ideeën, met tests!
De vonkbrug zorgt voor de automatische oscillatie van de spoelen, zoals bij het slaan van een schommel, zonder de noodzaak om af te stemmen, gebruikt door Hertz in 1887!!!!.
De koperen staaf heeft wervelstromen geïnduceerd (zoals een winding) en vermindert de zelf- of inductie van de spoelen, experimenteel met zekerheid, uitgelegd in het kader van de vergelijkingen van Maxwell, het enige bewezen wetenschappelijke model!

Anders is het meten van vermogen met halogeenlampen afschuwelijk, omdat er gemakkelijk veel subjectieve fouten in zitten en dus koppigheid in het niet anders meten is een indicator van huichelarij!!

In plaats van eindeloze discussies, Naudin kan een bakje water met thermometer op de lampen plaatsen met een isolerende afdekking over het bakje en de lampen en de opwarmsnelheid van dit water meten!!

Met 2KW verwarmen we 10 keer sneller dan met 200W, om het kookpunt te bereiken, en daarom wordt de discussie binnen enkele minuten snel gesloten, in aanwezigheid van een gerechtsdeurwaarder die de realiteit bevestigt van de verklaringen die hij ziet en op video's zet! !
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 21/06/10, 15:43

Anders is het zeer goedkoop om het te reproduceren met behulp van hoogspanning CRT TV-voedingen en een paar condensatoren en ik heb alle benodigde apparatuur op 900 km van mijn huidige tweede huis, met behulp van oude hoogspanningsassemblages die tot 30KV gaan!!!
Pas op dat u uzelf niet elektrocuteert, raak het geheel alleen aan als de stekker uit het stopcontact is!!!!!

Gezien het astronomische aantal video's en energiesystemen op internet, is het niet mogelijk om tijd te besteden aan het reproduceren ervan, alleen maar om fundamentele wetenschappelijke fouten in bijna allemaal te ontdekken!!!!! Zoals ik in het verleden heb gedaan!!


Ten slotte kunnen we meten door ons huis in een kamer te verwarmen door het effect van een elektrische radiator van 2 kW te vergelijken en naar de EDF-meter te kijken die op 200 W moet werken, 10 keer langzamer dan met de elektrische radiator.

Gemakkelijk en beslissend!!
In plaats van naar loupioten te kijken!!

Als dat waar is, kunnen we onszelf 10 keer minder verwarmen, met een COP van 10!!
Een droom die uitkomt ?????

De vonkbrug produceert volledige ozon!!
Het kan in een pot met een inerte atmosfeer worden gedaan.
We moeten het kunnen vervangen door een thyristor en een autospoel om 10000 V te kunnen ontladen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 21/06/10, 17:55

Helemaal eens met je 2 interventies Deledeco, maar ik zal geen vinger bewegen totdat iemand mij een betrouwbare meting heeft laten zien, eventueel zonder gerechtsdeurwaarder, want een gerechtsdeurwaarder kun je hoe dan ook voor de gek houden zoals je wilt: hij is een gerechtsdeurwaarder, geen metroloog , zo gemakkelijk sleutelen aan een ampèremeter!

Dan blijft de bottom line over, waar ik niet over wil debatteren zolang er geen bewijs is: waar komt superuniteit vandaan?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 21/06/10, 19:14

re hello

We moeten het kunnen vervangen door een thyristor en een autospoel om 10000 V te kunnen ontladen.

Als u de vonkbrug wilt vervangen door een thyristor, zal deze nooit dezelfde prestaties leveren als de vonkbrug, vooral niet het intensiteitsniveau dat mogelijk is wanneer deze geleidt! hier, in de JLN-assemblage, wordt 2000 V ontladen in een weerstand gelijk aan 100 of 200 milli-ohm, wat strikt genomen een "bepaalde" stroom oplevert, aangezien er ook in serie de secundaire wikkeling van de transformator is, zal ik daarom zeggen iets meer maar een thyristor gaat het niet ondersteunen, bovendien veel duurder, zeker voor een test... bovendien is ozon een ontsmettingsgas, vaak als zodanig gebruikt, en behandeling van bijvoorbeeld zwembadwater.

jeff
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 21/06/10, 19:20

elephant schreef:Hier zijn 2 foto's


Ik hou van het gezicht van het nijlpaard!!! Zen ve zun!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 68 gasten