Serieus spoor van een autonome motor

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
BillyDjinou
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 13/12/20, 18:33

Serieus spoor van een autonome motor




par BillyDjinou » 13/12/20, 19:14

Goedenavond iedereen,

Ik werk al meer dan tien jaar aan dit soort systemen en wil mijn ontdekking graag met u delen. Ik was van plan een octrooi aan te vragen, maar ik plaats het liever hier om het toegankelijk en gratis te maken voor alle publiek en bedrijven (er wordt een soleau-envelop gedeponeerd)
Er waren 2 fasen:
- Het principeprototype, dat de theorie bevestigde en valideerde.
- Het demonstratieprototype dat in ontwikkeling is. Ik werk aan de integratie van een automatische starter van het kick-type te voet.

Ik ben klaar om de STAP's en plannen van de prototype-demo te delen, als er een machinist met tijd langskomt...
U kunt het principeprototype doorlopen dat niet duur is vóór het demonstratieprototype.
Bijgevoegd is het verzoek, het is een hydropneumatisch mechanisme.

PS: Als u verbeteringen vindt en overweegt een octrooi te verkrijgen, vergeten we niet de uitvinder van zijn echte naam (Billy Djinou : Twisted: ) evenals de bron!
toebehoren
SB octrooiaanvraag compleet.pdf
(1.65 miljoen) Downloaded keer 414
0 x
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8

Re: Serieus spoor van een autonome motor




par renaud67 » 13/12/20, 20:17

de (fervente) verdedigers van de principes van de thermodynamica zullen straks de bijl trekken ... pas op
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Serieus spoor van een autonome motor




par Exnihiloest » 13/12/20, 22:01

renaud67 schreef:de (fervente) verdedigers van de principes van de thermodynamica zullen straks de bijl trekken ... pas op


Om op een vacuüm te tikken?!

Machines zoals die van u komen al minstens 15 jaar elke week uit. Niet één werkt natuurlijk.

Dus waar praat je met ons over? Heb je een werkend prototype? Laat dan een filmpje zien en geef je studie de metingen, het meetprotocol en de reden waarom je zegt "autonome motor".
Een plan, het is maar wind, verspil geen tijd, alsjeblieft. Het bewijs moet de bewering zijn.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Serieus spoor van een autonome generator




par Exnihiloest » 13/12/20, 22:42

Vergelijkbaar, maar serieuzer.
Voorbeeld van een van uw recente concurrenten, hij lijkt veel geavanceerder en zijn systeem "solid-state" veel praktischer.

Zie je, voor gratis energie hebben we keuze te over... : Lol:
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Serieus spoor van een autonome motor




par eclectron » 14/12/20, 18:49

BillyDjinou schreef:...
Er waren 2 fasen:
- Het principeprototype, dat de theorie bevestigde en valideerde.
- Het demonstratieprototype dat in ontwikkeling is. Ik werk aan de integratie van een automatische starter van het kick-type te voet.

Ik ben niet in detail gegaan, maar waarom zou het systeem, zichtbaar gesloten, zichzelf niet in een vaste positie balanceren?
Hoe/hoe valideerde het prototype de theorie?
En ook het feit dat je moet starten met wat een motor zou moeten zijn, voorspelt niet veel goeds voor de validatie van de theorie.
We zouden overtuigender moeten zijn.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Serieus spoor van een autonome motor




par Exnihiloest » 16/12/20, 21:18

eclectron schreef:...
Ik ben niet in detail gegaan, maar waarom zou het systeem, zichtbaar gesloten, zichzelf niet in een vaste positie balanceren?
Hoe/hoe valideerde het prototype de theorie?
En ook het feit dat je moet starten met wat een motor zou moeten zijn, voorspelt niet veel goeds voor de validatie van de theorie.
We zouden overtuigender moeten zijn.

Goede vragen.
Perpetuum mobiles gebaseerd op het principe van een permanente onbalans zijn in het verleden zeer talrijk geweest, en als ze intrigerend zijn omdat het lijkt alsof het zou moeten werken, blijkt uit nadere analyse dat er inderdaad een evenwichtspunt is, of dat het systeem stopt als het gelanceerd is en we er nuttige energie uit willen halen of dat er verliezen zijn.
Ze hebben natuurlijk nooit gewerkt. Zie bijvoorbeeld: ttps://lockhaven.edu/~dsimanek/museum/t ... rained.htm

Dit wordt heel goed verklaard door de theorie. De wetten van de fysica zijn consistent met elkaar. De benadering van bewegingen door krachten is strikt gelijk aan die van de Lagrangiaan, wat het behoud van energie inhoudt.

Dus elk systeem dat beweert oneindig veel energie op te nemen, impliceert ofwel dat de bekende wetten van de fysica verkeerd zijn of dat er een verborgen/onbekende energiebron is.
Doe dus alsof dit de wetten zijn bekend van de natuur die een perpetuum mobile zou laten draaien is onzin.
Aan de andere kant, als een prototype oneindig ronddraait, dan zouden we moeten uitzoeken waar de energie vandaan komt. In dit geval wordt uiteraard een onbetwistbare experimentele demonstratie verwacht.
0 x
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40

Re: Serieus spoor van een autonome motor




par Eric DUPONT » 17/12/20, 12:37

heeft het universum een ​​einde?
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Serieus spoor van een autonome motor




par ABC2019 » 17/12/20, 13:13

Eric Dupont schreef:heeft het universum een ​​einde?

mogelijk ...

https://fr.wikipedia.org/wiki/Mort_ther ... %27Univers
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40

Re: Serieus spoor van een autonome motor




par Eric DUPONT » 18/12/20, 08:43

als het eenmaal klaar is, kan het dan niet opnieuw beginnen zoals bij het begin?
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Serieus spoor van een autonome motor




par ABC2019 » 18/12/20, 10:02

Eric Dupont schreef:als het eenmaal klaar is, kan het dan niet opnieuw beginnen zoals bij het begin?

nou nee, een staat van maximale entropie kan niet langer evolueren. Als je bijvoorbeeld alle ijzeratomen hebt samengesmolten, kun je geen sterren meer maken. Maar het is erger dan dat, omdat zwarte gaten uiteindelijk alle materie opslokken en laten verdwijnen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 93 gasten