De Ecolometer, een site om uw energieverbruik te meten

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Raf31
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 23/02/09, 21:41

De Ecolometer, een site om uw energieverbruik te meten




par Raf31 » 23/02/09, 21:56

Hallo,
Ik heb zojuist in mijn vrije tijd en op non-profitbasis een website gemaakt (www.ecolometer.com) om individuen in staat te stellen hun verschillende energieverbruiken (elektriciteit natuurlijk, maar ook gas, water, benzine, enz.) te registreren en te meten met als doel hen te helpen energie te besparen. Het idee is complementair aan de COXNUMX-voetafdruk, het is minder volledig maar langetermijn door gebruikers maand na maand een grafische visualisatie van hun voortgang aan te bieden, evenals een e-mailoverzichtssysteem dat hun taak enorm vergemakkelijkt.

Het is nog steeds te perfectioneren, sommige dingen ontbreken (met name de demonstratievideo en compatibiliteit met Internet Explorer 6) maar het is volledig functioneel. Ik ben op zoek naar bètatesters om de dienst te testen. Alle opmerkingen en opbouwende kritiek zijn welkom. Dank u bij voorbaat.

Raf
www.ecolometer.com
0 x

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 133-gasten