CO2-emissiereductie van 80% door 2050 in de VS.

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Canares
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 35
Inschrijving: 26/11/08, 11:14

CO2-emissiereductie van 80% door 2050 in de VS.




par Canares » 02/02/09, 16:40

http://www.developpementdurable.com/pol ... -2050.html

Denk je dat het mogelijk is? het zal grote veranderingen in het land vergen om dit resultaat te bereiken nee?
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

alternatief tegen vervuiling




par Oli 80 » 29/03/09, 15:07

hallo, hier is een video over een revolutionair cement http://www.youtube.com/watch?v=ZTZYd1qBD-Y
0 x
C moa
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 704
Inschrijving: 08/08/08, 09:49
Plaats: Alger
x 9

Re: 2% reductie van CO80-uitstoot tegen 2050 in de VS.




par C moa » 30/03/09, 09:41

canares schreef:Denk je dat het mogelijk is? het zal grote veranderingen in het land vergen om dit resultaat te bereiken nee?
Ik denk dat het mogelijk is en het zal waarschijnlijk niet zo ingewikkeld zijn.
Volgens de heer Pareto (Italiaanse sociaal-econoom) wordt 80% van een fenomeen veroorzaakt door 20% van de bevolking. Dit geldt voor GLB-subsidies (80% van de subsidies wordt ontvangen door 20% van de boeren), huishoudelijke uitgaven (80% van de uitgaven komt uit 20% van de uitgavenposten) ... ongetwijfeld waar voor CO2-uitstoot.

Ik weet ook niet zeker of het zo'n grote verandering voor hen zal zijn, omdat ze vandaag veel verspillen.
Ze hebben bijvoorbeeld geen beperkende normen voor hun voertuigen wat betreft emissies. Als ze morgen dezelfde normen toepassen als de Europeanen, denk ik dat ze de felbegeerde 80% -reductie hebben bereikt. Over 40 jaar zal hun vloot meerdere keren zijn vervangen, dus het zal vlot verlopen.

De eerste jaren zal de vooruitgang zwak zijn en daarna zal het binnen 15-20 jaar dramatisch verbeteren.

Volgende stap om te zien of het een vrijwillige verbintenis is, de ondertekening van de Kyoto-overeenkomsten !!!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 85-gasten